Heitin miesystävälle naimisiinmenosta vaikka

Vierailija

olemme tapailleet vasta joitakin kuukausia ja olen kertonut hånelle etten koskaan ole halunnut naimisiin.Lapsia minulla on,mutta jotenkin ei ät parisuhteet ole koskaan tuntuneet turvallisilta.Oikeassa olen niissä lopulta ollutkin.
Nyt tuntuu erilaiselta.Koen että tulen hyväksytyksi sellaisena kuin olen.En ihastu saati rakastu helposti.Tämä on elämässäni kolmaa kerta.
Olimme eilen ulkona.Käyn hyvin harvoin.Mies oli ainutlaatuinen,ei vetänyt övereitä,huolehti ja oli hauska.En ole koskaan kokenut sellaista.Hän on monin tavoin hyvällä tavalla toisenlainen kuin kukaan koskaan.
Sitten aloin heittää naimisiinmenojuttuja,puun takaa kai itsellenikin.Hän kommentoi asiallisesti ettemme vielä tunne tarpeeksi ja ihmetteli,koska en ole naimisiinmenevää tyyppiä.Hän kysyi kuitenkin minkäkokoiset häät haluaisin ja jossakin vaiheessa sanoi sivulauseessa tuleva rouva.
Mies on kuitenkin todella varovainen,ujo ja varautunutkin.Olen varmaan säikäyttänyt hänet ihan täysin.Mitenkäs lähden tasoittamaan ja rauhoittamaan tilannetta?

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat