Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelivatko vanhempasi sinua ja sisaruksiasi epätasa-arvoisesti?

Vierailija

Syynä voi hyvin olla, että olit hankala ja v-mainen lapsi. Ei mulla muuta.

Kommentit (3)

Vierailija

Joo. Ja tosiaan, syykin oli se mitä ap sanoi :D 

Minulla on 1 veli joka 2 vuottta minua nuorempi. Minä olin aina lapsena tosi vaikea temperamentti, sellainen jatkuvasti huomiota vaativa, äänekäs, impulsiivinen, aggressiivisuuteenkin taipuvainen. Veljeni taas oli jo vauvasta asti tosi helppo, viihtyi omissa oloissaan kitisemättä pitkiä aikoja, ja myöhemminkin on aina ollut rauhallinen, hiljainen ja helppo. 

Kyllähän tämä siihen johti, että minulle aina huudettiin ja syyllistettiin siitä että olin sellainen kuin olin, kun taas veljeäni ylistettiin ja ihailtiin. Minusta kuitenkin vanhempani tekivät minulle väärin, silti vaikka toki syy olikin minun temperamentissani ja luonteessani. Minä kuitenkin olin lapsi, eikä lapsi pysty valitsemaan millainen on. Minusta minua olisi pitänyt opettaa rauhallisesti hallitsemaan itseäni, eikä aina vaan haukkua kuinka olen hullu mukula, kamala kakara, vanhempieni häpeän ja murheen aihe jne.

Vierailija

Kyllä kohteli koska äiti antoi minut adoptioon muttei sisaruksiani. Toki koen olevani se onnekkaampi osapuoli koska äitini ei näköjään vieläkään ole kasvanut aikuiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat