Mies on välinpitämätön
Tiedän jo valmiiksi, että tämä nyt ei muille ehkä ole iso syy tulla valittamaan, mutta olen niin turhautunut mieheeni.
Seurustelemme siis kaukosuhteessa kohta jo neljättä vuotta. ( töiden ja opiskelujen takia)
Mies ei ikinä ota vapaaehtoisesti yhteyttä, kun joudun aina siitä hänelle sanomaan, ja sen jälkeen tulee fiilis, että olen hirveä valittaja.
Aina kun minä soitan joskus miehelle iltaisin, niin aina on huono hetki puhua, kuten eilen.
Todella harvoin soitan, koska tiedän valmiiksi, että se ei voi jutella.
Mies soitti myöhemmin aikaisemmasta puhelusta neljä tuntia myöhemmin, ja puhelu kesti minuutin!
Miten voin olla suhteessa jos mies ei voi kunnioittaa tarpeitani? Olen niin monta kertaa sanonut siitä, ja mies aina lupaa, että parantaa soittelua.
Tuntuu, että olen niin yksinäinen tässä suhteessa.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Kommentit (28)
Meillä on kivaa yhdessä, tosin nähdään joka toinen viikonloppu ja mies haluaa viettää jalkapallotreeneissä muutamankin tunnin sinä aikana, kun olen hänen luonaan.
Tiedän, että miehen ex on eronnut miehestä sen takia, koska mies ei osaa oikein kommunikoida ja on aika itsekäs usein.
Itse olen joustanut todella todella paljon meidän suhteen eteen, ja mies kohtelee mua kuin halpaa makkaraa.
Ap
Niin, miksi siis seurustelet? Kaukosuhteet ovat muutenkin sellaisia, että kommunikaatio ja luottamus täytyy olla molemminpuolista. Muuten ei toimi.
Kyllä kaukosuhteetkin voi toimia loistavasti, jos käkommunikaatio pelaa, ja kummallekin se on ok. T. 5 vuotta kaukosuhteessa oleva nainen
Ei kuulosta mies kovin innostuneelta siusta ja teidän suhteesta. ikävä juttu.
Kannattaa alkaa miettimään onko pointtia olla suhteessa jossa yhteydenpito saa jo riidan.
Et voi muuttaa miestä. Ei ole pointti että mies "vaivautuu" ottamaan yhteyttä sinun tarpeen takia vaan pohtisitte miksi mies ei niin tee. Hänen ei tarvitse jos ei koe tarvetta. Eikä hänen kuulu sinun tarpeiden takia sitä tehdä, vaan koska haluaa niin tehdä.
Jos mies ei tahdo olla sinuun yhteydessä ja se taas on sinulle tärkeää että kumppani niin tekee (tarkkana nyt tää pointti tulee) MIKSI olette yhdessä? Olette arvatenkin ollut vasta tovin yhdessä ja tälläinen seikka on jo noin vaikea teidän välillä. Ihan vaan sivuhuomio: ei tule olemaan teillä helppoa jos ette tuota parempaan pysty.
Etsi kumppani jota sun ei tartte kouluttaa. Sellainen, joka osoittaa kiinnoistustaan tavalla jota sinä kaipaat. Maailma on täynnä ihmisiä jotka tahtoo olla kanssasi ja joiden kanssa suhde toimisi ihan tuolta perustukseltaan vähän lunkimmin. Aina tälläisessä tilanteessa kun mietit mitä sen miehen pitää muuttaa itsessään, pitää sinun miettiä sama muutos omassa itsessäsi. Ei siis se että sinä tekisit kuten itse tekisit vaan esim. tälläisessä tilanteessa mies saattaa tahtoa vähemmän soittoja yms -ja sinun pitäisi niin toimia.
Surullista sanoa tätä sinulle, mutta ei miehesi sinusta välitä. Tai ei edes ikävoi. Jos ikävöisi niin ei näin toimisi. Sorry. Mut jätä hänet ennen kuin hän ehtii ensin sinut. Usko pois!
Olen ollut kaukosuhteessa ja kyllä vaan mies soitteli perään ja viestitteli. Miksi edes olette yhdessä? Kuinka usein näette? (En lukenut muita kommentteja.)
Ulkopuolisena, joka lukee viestin, niin voi päätellä että mies ei välitä yhtään sinusta ja tunteistasi.