Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kehuu joka tilanteessa exää kun haluaa haukkua/nöyryyttää minua

Vierailija
18.05.2024 |

Eli kaikki exän kehuminen on tarkoitettu minulle viestiksi, että olisitpa sinäkin sellainen. Kehuu kuinka exällä oli upea vartalo ja oli mallinakin, Exä oli niin ahkera ja harrasti kaikenlaista kehittävää, Minun kuulemma pitäisi maata auringossa koska exäkin oli niin hyvän näköinen ruskettuneena,  Hän oli myös tietenkin lihaksikaskin ihan arkirutiineista, koska teki kokoajan  jotain hyödyllistä.  Minun mittani on tästä vuosien jankkaamisesta ihan täynnä. Mietin vain, että miksi ei sitten ole exänsä kanssa kun se oli niin upea pakkaus?. Miksi riitelivät oikeudessa monta vuotta kaikesta eroon liityvästä,  kun hän oli niin upea ihminen?  Kohta karjaisen tämän tuolle kus####päää##.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh voimaannuttavaa.  Viisas miess.  Annatko Anaalia ?

Vierailija
2/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksyt tuollaista kohtelua? 

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sitten erosi, jos ex on vieläkin niin ihana? Kannattaa päästää mies vapaaksi exän perään, tuhlaat tuossa vain aikaasi. 

Vierailija
4/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on todennäköisesti huono itsetunto, koska hän kuolaa exänsä perään ja sillä toistuvasti yrittää mollata sinua.

Vierailija
5/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti. Heti! 

Et voi kuvitellakaan miten sinun käy sekä psyyken, että muuten elämäsi osalta jos annat itseäsi kohdella noin huonosti. 

- yksi, joka kesti liikaa ja liian pitkään, elämäni pahin virhe 

Vierailija
6/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi olet tuollaisen miehen kanssa. Mies on varmaan todella komea joten et ainakaan voi erota siitä. Se on aina siitä kiinni että sinä nainen pidät komeasta miehestä kiinni kynsin hampain vaikka se miten paskasti sinua kohtelee ja se on valitettavasti ihan yleistä että naiset pitää komeasta miehestä kiinni vaikka ne paskasti kohtelee.

Vierailija
7/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan jatka tuollaisen ääliön kanssa. Jos sillä on exä koko ajan mielessä, niin luiskaan vaan koko ukko.

Vierailija
8/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli kaikki exän kehuminen on tarkoitettu minulle viestiksi, että olisitpa sinäkin sellainen."

Eli hän toivoo, että sinäkin olisit hänen ex. 

Siitä vain eroamaan, niin hän alkaa kehumaan sinua seuraavalle tulevalle exälleen.

Vierailija
9/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mies yhdessä vaiheessa, hehkutti eksäänsä jatkuvasti. Erosimme, ja hän löysi uuden. No, ei siinä mitään, mutta parin vuoden sisään tämä uusi kysyi, että miksi ihmeessä me erottiin, kun ex puhuu minusta aina niin ylistävästi. Oli mukava huomata, että se ei johtunut meistä kummastakaan, vaan hänellä nyt vain oli tällainen k-päinen tapa alistaa kumppaniaan. 

Vierailija
10/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole pakollista. Jos toisen kanssa ei viihdy, parempi nostaa kytkintä, kuin kitua. Sen verran sinultakin pitää löytyä itsekunnioitusta, että vapautat miehesi ikeestä, kun kerran elämä on niin hankalaa kanssasi. Tämän voit hänelle sanoa, ja ryhtyä sanoista tekoihin.

Vierailija
11/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mittani on tästä vuosien jankkaamisesta ihan täynnä"

Vai niin, kerran kun olisi kuullut vertauksen exääni olisin antanut varoituksen nätisti, seuraava kerta olisi viimeinen.

Vierailija
12/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mittani on tästä vuosien jankkaamisesta ihan täynnä"

Vai niin, kerran kun olisi kuullut vertauksen exääni olisin antanut varoituksen nätisti, seuraava kerta olisi viimeinen.

*exäänsä

Vierailija
13/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei siis roikut kiinni idiootti miehessä ja olet tuhlannut vuosia sen kanssa. Ei ole naisten älykkyys noussut yhtään viimeisen 50 vuoteen koska aina tuollaisten ääliö miesten lahkeissa te roikutte ja valitatte sitten kovaa kohtaloanne vauva palstalla.

Vierailija
14/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Kunhan vaan on joku jotta voi sanoa olevansa parisuhteessa, eiks niin

Vierailija
15/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen mies yhdessä vaiheessa, hehkutti eksäänsä jatkuvasti. Erosimme, ja hän löysi uuden. No, ei siinä mitään, mutta parin vuoden sisään tämä uusi kysyi, että miksi ihmeessä me erottiin, kun ex puhuu minusta aina niin ylistävästi. Oli mukava huomata, että se ei johtunut meistä kummastakaan, vaan hänellä nyt vain oli tällainen k-päinen tapa alistaa kumppaniaan. 

Minulla oli samanlainen mies. Kehui minulle eksiään, mutta sitten meidän eromme jälkeen hän tapaili naisia joille hän kehui minua ja nämä naiset lemppasivat hänet. Omituista.

Vierailija
16/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Kunhan vaan on joku jotta voi sanoa olevansa parisuhteessa, eiks niin

Ja silti jotkut miehet eivät saa naista. Kuinka luusereita ne sitten oikein on jos naisten rima on niin matala että kuka vaan käy.

Vierailija
17/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan rauhallisesti, että mitä jos menisit sinne exäsi luo takaisin. 

Vierailija
18/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko erota miehestä. Ei kukaan jää tuollaisen miehen kanssa. Antaa kenkää samantien. Noitahan riittää Suomessa. Menkööt exän kanssa yhteen jos oli niin upea. Osa erosurun vuoksi toki voi puhua existä, jos suoraan otti sut, eikä välissä ole lainkaan aikaa.

Vierailija
19/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi mies vaihtoon??? Itsehän sinä olet hänet valinnut joten itse sinä pääset hänestä eroonkin. Miehiä kyllä riittää...tuollaisia mulkkujakin.

Vierailija
20/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nyt lähtisit niin kauanko menisi, että olet exän luona? "