Neuvoja nuorille miehille

Vierailija

Don't put pussy on a pedestal. Stop chasing pussy.

Keskity itseesi. Rakenna kehonrakentaja miljonäärin vartalo. Lue filosofiaa. Kulje omia polkujasi.

Kommentit (6)

Vierailija

Mun polkuuni ei todellakaan kuulu muhkurainen vartalo eikä filosofia sen enempää kuin pillukaan. Sinä et mulle sääntöjä sanele!

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Muita neuvoja:

-kirjoita ylös kaikki pelkosi ja voita ne

-kokeile vastaanottaa monenlaisia fyysisiä ja henkisiä haasteita kehittyäksesi teräksiseksi mieheksi; harrasta laulua, teatteria, kamppailulajeja, kielikursseja, leipomista, ratsastusta jne. niin että sinulla ei ole enää yhtään heikkoa osa-aluetta

-tunnista sukupuoliset vahvuutesi ilman häpeää

-älä häpeä omaa seksuaalisuuttasi, vaan pidä sitä lahjana maailman naisille

-mene mukaan kaikkeen ja kokeile kaikkea, mikä on vähänkin turvallista ja taloudellisesti mahdollista

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Olen kohta jo entinen nuori mies, mutta naisen ja naisten saanti on ollut pitkään pohdiskeluissani keskeisellä sijalla. Vertasin pitkään itseäni muihin miehiin ja koin olevani vähemmän puoleensavetävä kuin muut. Vihasin valokuvia - viimeisen 10 vuoden ajalta minusta on äärimmäisen vähän olemassaolevia valokuvia, koska näytän niissä aina vähemmän komealta kuin muut. Oli minulla joku tyttöystävä aina näidenkin vuosien ajan, mutta ne eivät olleet suuria rakkaustarinoita. Moni mies jaksoi aina muistuttaa, että sinä et saa naisia. Olihan se pitkään totta, sain ehkä naisen mutta en naisia.

Syystä ja toisesta en hankkinut ikätovereideni tavoin kehonrakentajan vartaloa. Olen kuitenkin melko hyvässä fyysisessä kunnossa. Pukeudun siististi, parta ajettuna ja säännöllisesti parturissa. Jotenkin peilistä näyttäisi katsovan nykyään hahmo, jota voisi jopa jollain kriteereillä kutsua komeaksi. Tärkeintä lienee se, että itse uskon sen voivan olla totta.

Ja uskokaa tai älkää arvon kanssatoverit: pienessä mittakaavassa myös minä saan nykyään naisia ja ihan oikeasti viehättäviäkin naisia! Miksikään pelimieheksi en ole ryhtymässä, mutta elämäni ja se miten näen itseni on muuttumassa lopullisesti kun voin hyväksyä itselleni tosiasian, että myös minulle on vientiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat