olen abc:llä töissä
Kommentit (81)
Kuvaile ihanneasiakas. Myös kauhein ja ärsyttävin.
Onko sua yritetty iskeä? Lähditkö messiin?
Mikä on ollut parasta ruokaa mitä olet syönyt ja missä? Voi olla ulkomaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teidän suosituimmat carte-annokset? :)
Lehtipihvi on suosituin! :) ap
Mä olen kyllä aina syönyt abc:lla hyvän perusaterian, ei valittamista. Jos haluan gourmet-ruokaa, menen muualle. Kiitos ehkä sulle hyvästä ruuasta :)!
Ei ole mitään turvasumutteita. Kassojen alla on vaan ne hälytysnapit. Ja harvoin alennuksia antelen mutta joskus tulee sorruttua.. ihanneasiakas on kohtelias ja juttelee eikä vaan möllötä hiljaa ja ymmärtää jos meillä sattuu olemaan kiirus. Ärsyttävin on just semmonen että mikään ei kelpaa ja pitää keksimällä keksiä valittamisen aihetta ja ei tervehditä tai kiitetä. Ja lähes joka kerta viikonloppuöisin vähintään yksi humalainen yrittää iskeä tai pyytää puhelinnumero mutta eipä ole tullut mukaan lähdettyä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut parasta ruokaa mitä olet syönyt ja missä? Voi olla ulkomaillakin.
hmm.. en nyt kyllä osaa sanoa. Ap
Miten tuota imatran pimatsua voisi iskeä? Muuten kuin tylpällä esineellä.
ei taida kyllä missään henkilökunta lämmetä asiakkaiden isku yrityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä aina syönyt abc:lla hyvän perusaterian, ei valittamista. Jos haluan gourmet-ruokaa, menen muualle. Kiitos ehkä sulle hyvästä ruuasta :)!
Joo eihän se ihan mitään gourmet-ruokaa ole vaan perus ruokaa. Ärsyttää kun jotkut kuvittelee että meiltä saa jotain hienostoruokaa ja sitten petytään kun ei vastaa odotuksia. Missäs apsilla olet syönyt niin tiedän olenko tehnyt ruokasi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota imatran pimatsua voisi iskeä? Muuten kuin tylpällä esineellä.
ei taida kyllä missään henkilökunta lämmetä asiakkaiden isku yrityksiin.
No joo eipä varmasti kukaan lämpeä. Se on ennemminkin noloa ja epätoivoista. Ap
Koulutuksesi? Onko tämä sinun ensimmäinen vakituinen työpaikkasi? Ja se kuuluisa: "missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?" (inhoan itse aina tätä! :D)
Itsellä ei ole mitään moitittavaa ABC-ketjusta, vaikkei toisaalta mitään erityisen hienoa asiakaspalvelukohtaamistakaan ole ollut. Työntekijät tuntuvat tekevät ainoastaan sen, mikä palkan eteen on tarpeen, eikä yhtään mitään ylimääräistä tehdäkseen asiakkaan suht' tyytyväisestä erittäin tyytyväiseksi.
Onko teillä minkäänlaista bonus-järjestelmää?
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksesi? Onko tämä sinun ensimmäinen vakituinen työpaikkasi? Ja se kuuluisa: "missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?" (inhoan itse aina tätä! :D)
Itsellä ei ole mitään moitittavaa ABC-ketjusta, vaikkei toisaalta mitään erityisen hienoa asiakaspalvelukohtaamistakaan ole ollut. Työntekijät tuntuvat tekevät ainoastaan sen, mikä palkan eteen on tarpeen, eikä yhtään mitään ylimääräistä tehdäkseen asiakkaan suht' tyytyväisestä erittäin tyytyväiseksi.
Onko teillä minkäänlaista bonus-järjestelmää?
Ihan kokki olen ammatiltani ja ensimmäinen vakkarityö on. Viiden vuoden kuluttua näen itseni luultavasti jossain toisessa työpaikassa, en ajatellut tuolla viipyä loppu elämääni. Ap
Ja mitä tarkoitat bonus järjestelmällä? Ap
Paljonko nykyisin saatte alennusta s-ryhmän liikkeistä? Entä joululahjat ovatko hyvät?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nykyisin saatte alennusta s-ryhmän liikkeistä? Entä joululahjat ovatko hyvät?
En tarkkaan muista alennusprosentteja mutta muistaakseni elektroniikasta, peleistä, elokuvista ainakin taisi olla 15%, käyttötavaroista oisko ollut myös 15 tai sitten 8% ja ruuasta oli muistaakseni 5%. Ja kyllähän nuo joululahjat on ihan hyvät olleet, tänä vuonna ei olla vielä saatu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän se ihan mitään gourmet-ruokaa ole vaan perus ruokaa. Ärsyttää kun jotkut kuvittelee että meiltä saa jotain hienostoruokaa ja sitten petytään kun ei vastaa odotuksia. Missäs apsilla olet syönyt niin tiedän olenko tehnyt ruokasi? Ap
En ymmärrä miksi missään ravintolassa tarjoillaan pakastevihanneksia tai ylipäänsä mitään pakasteita. En syö sellaisia kotonakaan, niin miksi ihmeessä niitä pitäisi syödä "ulkona" ammattikokin valmistamina, tai siis lämmittäminä?
Onko teillä työpaikan pikkujoulut? Ei kai duunipaikalla. Mitens kun osa on töissä kuitenkin.
Onko väärää rahaa tullut vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä työpaikan pikkujoulut? Ei kai duunipaikalla. Mitens kun osa on töissä kuitenkin.
On joka vuosi pikkujoulut ja evät tietenkään ole työpaikalla. Ja eihän sinne ikinä kaikki pääse, jotkut vaan joutuu olemaan töissä. Aina on kyllä niin että kaikki eivät edes halua tulla niin ne ovat sitten töissä jotka eivät ole halukkaita tulemaan. Ap
Annatko kavereillesi alennuksia?