olen abc:llä töissä
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen työssäsi?
Riippuu päivästä. En siis aina. Olen harkinnut työpaikan vaihtoakin. Ap
Olet kuitenkin onnekas, kun sulla on töitä, tsemppiä vaihtoon!
Onko teidän Abc:llä vielä ovensuussa hymiönaamakone, josta asiakkaat saa painaa arvostelun? Miten arvosteluiden seuranta tapahtuu ja miten ne vaikuttavat teihin? Huomasi, että nuoret, jotka viihtyvät abc:llä, painavat nyrtsinaama punaista, piruuttansa kai. Mulla on vain vihreitä hymynaamoja annettavana.:) Huippua, että abc on aina auki.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö paljon salaattialtaasta annoksia kotiinvietäviksi? En ole ikinä nähnyt, että joku niitä ostaisi, itse ostan. Miksi niiden laatikoiden koko vaihtelee? Siis laatikoiden, joihin asiakas kerää salaatin?
Ei mene juurikaan pelkästään salaattia. Enimmäkseen sillon jos ostaa jonkun annoksen kotiin niin siihen kuuluvan salaatin saa ottaa myös. En tiedä miten muilla apseilla menee noiden laatikoiden koon kanssa mutta meillä ainakin pelkän salaattipöydän ostajalle annetaan isompi laatikko kun taas annoksen kanssa lisäkkeeksi ostajalle pienempi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän Abc:llä vielä ovensuussa hymiönaamakone, josta asiakkaat saa painaa arvostelun? Miten arvosteluiden seuranta tapahtuu ja miten ne vaikuttavat teihin? Huomasi, että nuoret, jotka viihtyvät abc:llä, painavat nyrtsinaama punaista, piruuttansa kai. Mulla on vain vihreitä hymynaamoja annettavana.:) Huippua, että abc on aina auki.
Onhan se siellä vielä. En tiedä miten seuranta tapahtuu koska pomot hoitavat ne asiat. Ja palavereissa niitä käydään läpi ja mietitään miten kehitetään itseämme. Huomioon kyllä otetaan myös tuo mahdollisuus että jotkut ilkeyttään paineleevat punaista. Ap
teidän suosituimmat carte-annokset? :)
Teettekö itse salaattipöytään salaatteja (muutakuin pilkotut vihreät)? Onko teillä mainostettuna kotiin vietävä salaattiannos salaattipöydästä? Muistelen, että meidän abc:llä sitä ei ole missään näkyvillä, itse tullut joskus kysyneeksi. Menekkiä luulisi olevan, jos olisi selkeästi markkinoitu.
Mikä on sun lempiannos? Ja mitä et suostuisi syömään ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
teidän suosituimmat carte-annokset? :)
Lehtipihvi on suosituin! :) ap
Vierailija kirjoitti:
Teettekö itse salaattipöytään salaatteja (muutakuin pilkotut vihreät)? Onko teillä mainostettuna kotiin vietävä salaattiannos salaattipöydästä? Muistelen, että meidän abc:llä sitä ei ole missään näkyvillä, itse tullut joskus kysyneeksi. Menekkiä luulisi olevan, jos olisi selkeästi markkinoitu.
Joskus tehdään myös jonkunlainen ruokaisa salaatti itse. Muut tulevat melkeinpä valmiina. Eipä ole meilläkään mainostettuna tuollaista, olisi varmaan hyvä kyllä olla! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun lempiannos? Ja mitä et suostuisi syömään ja miksi?
Keittiömestarin possusta tykkään. Ja nyt en ihan heti keksi sellaista mitä en söisi. Ap
Millaisia järjestyshäiriöitä on ilmennyt?
Minkä kaupungin absi?
imatralla on ainakin aika paskat ruuat,mutta 1 aika kiinnostavan näköinen pimu kassalla tai jossain.
t.m
No humalaisethan ne eniten häiriköi. Muuten ei juurikaan ole häiriöitä, paitsi näpistykset. Ja totta kai omistan hygieniapassin, se on välttämättömyys kun työskentelee ruuan kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä kaupungin absi?
imatralla on ainakin aika paskat ruuat,mutta 1 aika kiinnostavan näköinen pimu kassalla tai jossain.
t.m
Kaupunkia en paljasta, en halua että minut tunnistetaan. Sen verran voin kertoa että ei ole imatra. Ap
Monellako munkkikahveella poliisipari käy päivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Monellako munkkikahveella poliisipari käy päivän aikana?
Harvoin käy poliiseja. Ap
Onko teillä myyjillä jotain turvasumutteita käytössä itsepuolustukseen, jos joku piripää vaikka käy käsiksi?
Meneekö paljon salaattialtaasta annoksia kotiinvietäviksi? En ole ikinä nähnyt, että joku niitä ostaisi, itse ostan. Miksi niiden laatikoiden koko vaihtelee? Siis laatikoiden, joihin asiakas kerää salaatin?