olen abc:llä töissä
Kommentit (81)
En jaksanut lukea koko ketjua mutta:
Palkka?
Onko sulla lemmikkieläintä kotona? Oletko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Onko väärää rahaa tullut vastaan?
En ole itse ainakaan törmännyt. Ap
Hävikkiä tulee välillä enemmän ja välillä vähemmän. Roskiinhan ne lentää sillon. Hamppareita ei saada ilmaiseksi. Palkka ei ole kummoinen. Noin 11 euroa tunnilta. Ei ole lemmikkejä ja en ole sinkku. En nyt osaa sanoa yhtä ainoaa paskaa työpäivää. Ap
Olisko hyvä, että kun huomaan vessapaperin olevan lopuillaan vessassa, et ilmoittais kassalle? Vai käytteks te tarkistamassa paprutilanteen välillä?
Kun oot kokki, oot ehkä käyttänyt silikonivuokia, tykkäätkö niistä ja miksi?
Ei siivota, siivooja hoitaa. Ja olisi hyvä jos tultaisi kertomaan jos paperi on lopussa. Totta kai käydään katsomassa sitä joka vuorossa mutta aina ei kerkeä. Ap
Miksi noin yksinkertainen työ? Ruoka on täyttä p*skaa. Ja vessat tosi kamalassa kunnossa. Miksi kahvikin on täyttä kuraa?!!!!
Teettekö te ne juustokakun näköiset ja piiraat itse, joita sliceinä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin yksinkertainen työ? Ruoka on täyttä p*skaa. Ja vessat tosi kamalassa kunnossa. Miksi kahvikin on täyttä kuraa?!!!!
Jos et ole tyytyväinen niin en voi sille sitten mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teettekö te ne juustokakun näköiset ja piiraat itse, joita sliceinä myydään?
Ei meillä semmosia myydä. Ap
Pitääkö ketsuppi aina erikseen pyytää mukaan, kun ottaa hamppariaterian vai miksi joskus myyjä viskaisee ne kassiin ja joskus näköjään ei. Se tunne, kun asetut nojatuoliin ja aloitat ranskalaisista, kuivista sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tarkoitat bonus järjestelmällä? Ap
Tarkoitin jotain sellaista, mikä olisi hyvä porkkana palkitsemaan tavanomaista parempia asiakaspalvelijoita tai innovatiivisia työntekijöitä.
Nykyinen mentaliteetti tuntuu olevan lähinnä "mä oon vaan töissä täälä". Työntekijöiltä tuntuu puuttuvan sellainen yrittämisen halu, millä asiakas saataisiin lähteissä ajattelemaan, että tämä tauko olikin oikeesti tosi kiva tauko!
Ulkosuomalainen, nro 51
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ketsuppi aina erikseen pyytää mukaan, kun ottaa hamppariaterian vai miksi joskus myyjä viskaisee ne kassiin ja joskus näköjään ei. Se tunne, kun asetut nojatuoliin ja aloitat ranskalaisista, kuivista sellaisista.
Sekin riippuu paljon myyjästä. Yleensä myyjä kysyy että haluatko että laitetaanko ketsuppia mutta kaikki ei tätä tee. Ap
Ovatko sinun mielestäsi suomalaiset pariskunnat onnellisia, kun varmaan aika paljon heitä näet työssäsi. Viikonloppuisin perheet reissaavat jne.
Koska aiot hankkia kunnon ammatin/työn?
Tuleeko paljon ruokahävikkiä ja mihin hävitätte kaikki? Saatteko viedä kotiin, jos joku raaka-aine lähentyy eräpäivää? Saatteko hamppareita ilmaiseksi?