Masensi seisoa tänään stokkan kellon alla

Vierailija

Olin todella väsynyt pitkän päivän päälle, koko päivän juossut pää kolmantena jalkana, auttanut muutossa ja rymynnyt lapsen kanssa. Hiukset kuivashampoolla jotenkin kasassa, naama kiiltävänä ja finni otsassa. Maha pömpötti.

Oli niin hienoja ihmisiä liikkeellä. Tuntui että kaikki tuijotti.
Joskus minäkin olin hieno ihminen. Aina laittautunut nätti ja hoikka. Nyt olen tällainen perunasäkki.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin todella väsynyt pitkän päivän päälle, koko päivän juossut pää kolmantena jalkana, auttanut muutossa ja rymynnyt lapsen kanssa. Hiukset kuivashampoolla jotenkin kasassa, naama kiiltävänä ja finni otsassa. Maha pömpötti.

Oli niin hienoja ihmisiä liikkeellä. Tuntui että kaikki tuijotti.
Joskus minäkin olin hieno ihminen. Aina laittautunut nätti ja hoikka. Nyt olen tällainen perunasäkki.

Se mikä sussa oli ennen pinnalla on nyt sisässäsi, noin metaforisesti, joten oikeastaan olet onnekas!

Vierailija

Mullakin on syvä alemmuudentunto stokkalla!:o samaistun tarinaasi. Feikataan itsemme takaisin stokkan elitistipiireihin leffatähtien tavoin tai siirrytään ituhippipiireihin tai vastaaviin;>

<3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tota, mitä sä siellä seisoskelit? Käydään me kuule vaan Rismassa.

Tapasin erään henkilön. Sitten menin Kamppiin ja siellä oli enemmän minunlaisia perunasäkkejä, rauhotti.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin on syvä alemmuudentunto stokkalla!:o samaistun tarinaasi. Feikataan itsemme takaisin stokkan elitistipiireihin leffatähtien tavoin tai siirrytään ituhippipiireihin tai vastaaviin;>

<3

Minun ei edes tarvitsisi feikata, olen sentään First-asiakas. Mutta en ole käynyt siellä vuosiin koska aina rupeaa ahdistamaan. En ole kohderyhmää ja tuntuu että tuijotetaan. Teen vain verkko-ostoksia.

AP

Vierailija

Ehkä nyt vähän liioittelet.. Stockalla käy ihan kaikenlaisia asiakkaita ja palvelua saa nuhjuisenakin jos viitsii kysyä eikä vain kulje silmät lattiaan tuijottaen. Hanki lisää itsevarmuutta!

Vierailija

Mä menen Stockalle milloin missäkin retkuissa, eikä koskaan ole tuijotettu (tai sitten olen vain niin tyhmä, etten ole huomannut). Itseluottamuksesta se on pitkälti kiinni! :)

Vierailija

Täh, en ole ikinä huomannut, että Stockalla olisi jokin naamaraja. Olen käynyt siellä lapsesta asti, vaikka olenkin tällainen rumilus. Toki kosmetiikkaosastolla alkaa ahdistaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täh, en ole ikinä huomannut, että Stockalla olisi jokin naamaraja. Olen käynyt siellä lapsesta asti, vaikka olenkin tällainen rumilus. Toki kosmetiikkaosastolla alkaa ahdistaa...

Viimapipo silmille vaan, hyvin menee!

Vierailija

Kyse ei ole Stockasta, vaan itsetunnostasi! Käyn viikoittain Stockalla, joskus viimeisen päälle laitettuna ja toisinaan taas lähes meikittä ja toppatakki päällä. Ei ahdista muut ihmiset lainkaan. Olen ihan tarpeeksi hyvä kumpaisenakin, muut ihmiset eivät määritä minua - vaan minä itse. Pää pystyyn ja itsevarmuutta peliin!

Vierailija

Mä olen tosi ruma, ruusufinnin runtelema, keski-ikäisen naisen roikkuva naama käyntikorttina, hiukset paksut kuin hämähäkinseitti, vaatetus kuin itä-helsinkiläisellä köyhällä vaan voi olla. Käyn silloin tällöin Stockalla keskustassakin. Hävettää oma olemus, mutta pakko kestää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat