Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko te kaikki muut muka mennä anoppilaan jouluksi ihan tuosta vaan :((

Vierailija
03.12.2015 |

Tarkoitan teitä joiden pitäisi olla siellä myös yötä. Siellä samassa asunnossa. Ehkä pitempään kuin vain illalla tulla ja aamulla lähteä. :((

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä tuskin raiskataan..!

Vierailija
2/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, ties mitä hirviöitä anopin sängyn alla asustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä kysymystä

Vierailija
4/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin, silloin kun se oli ajankohtaista. Olin tosin muutaman kuukauden jopa asunut anoppilassa, joten paikka ja appivanhemmat olivat tuttuja. Nykyisin appivanhemmat tulevat jouluksi meille, ja tuntuisi oudolta jos he pelkäisivät.

Vierailija
5/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kutsuttu on, joten tottahan toki uskallan. Ainakin omat appivanhempani ovat tavallisia, mukavia ihmisiä ja toivovat kovasti meitä kyläilemään pariksi päiväksi. Tuntuisi myös kummalliselta, jos mieheni pelkäisi minun vanhempiani.

Ap, avaisitko vähän, miksi sinua hermostuttaa jäädä puolisosi vanhempien luo?

Vierailija
6/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskaltamista tuossa on, jos kyseessä on normaalit ihmiset eikä ole esim. päihdeongelmia tai fyysistä tai henkistä väkivaltaa?

Vierailija
7/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö esimerkiksi syömään koko vieraan suvun katsellessa teitä? Eikö saunominen pelota?!!

Vierailija
8/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö esimerkiksi syömään koko vieraan suvun katsellessa teitä? Eikö saunominen pelota?!!

Kai se vieras suku keskittyy syömään itsekin, eikä vain katsomaan uuden sukulaisen syömistä. Saunan voi jättää väliin, jos ei voi saunoa tarjolla olevassa seurassa.

Vierailija
9/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin mutta en halua ja onneksi he tulevatkin meille. Anoppilassa on aika tarkat "säännöt" eikä siellä voi lainkaan rentoutua nyt kun meillä on lapsia.

Vierailija
10/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi, mutta se johtuu ihan vaan siitä minkälainen musta tulee, kun olen hermostunut ja se hävettää (kaikki tuollaiset sukulaisten tapaamiset ja muut juhlat saa hermostumaan).

Musta siis tulee todella kömpelö, kaadan juomalasit, tiputan ruuat pitkin rinnuksia ja yritän peitellä kömpelyyttä ja hermostuneisuutta höpöttelemällä ties mitä päättömiä juttuja. Ja mitä enemmän sitä ajattelee niin sitä kömpelömmäksi muuttuu.

Argh. :(

Vierailija
11/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee nyt vaan mieleen kysymys, että minkähänlainen ap:n anoppi mahtaa olla?

Ap:n pelko vaikuttaa siltä kuin pelkäisi anopin ampuvan hänet jo ovelle.

Vierailija
12/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tulee nyt vaan mieleen kysymys, että minkähänlainen ap:n anoppi mahtaa olla?

Minä taas mietin millainen ihminen pelkää noin kovasti (oletettavasti) ihan tavallisia ihmisiä. Meneekö enää tavallisen ujouden piikkiin, vai jo kammon puolelle? On varmasti vaikeaa jos noin hirveästi pelottaa :/

Vierailija
13/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas mietin millainen ihminen pelkää noin kovasti (oletettavasti) ihan tavallisia ihmisiä. Meneekö enää tavallisen ujouden piikkiin, vai jo kammon puolelle? On varmasti vaikeaa jos noin hirveästi pelottaa :/

Minulle tuli taas mieleen, että anoppi on joku saatanasta seuraava ja ap kyselee kauhuissaan vinkkejä, miten selvitä hengissä joulun anopin luona :D

Otetaanko anoppilassa vastaan haulisateella, ruokaan piilotetaan arsenikkia ja muuta mukavaa perhehuvia?

Vierailija
14/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen uskaltaisi? Anoppi on minulle kuin toinen äiti :) Vietetään aina joulu anoppilassa koko suvun kesken.

Vierailija
15/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluu hermoja,ruokia,vettä ja puita

-->säästää pitää.

Vierailija
16/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanpa hyvinkin.Ja vierailen siellä erittäin mielelläni.Kesällä olin siellä 3 vkoa. Minulla on ihana anoppi ja tulemme hyvi toimeen.Pystyn saunomaan anoppini kanssa.

Vierailija
17/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
18/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Me itseasiassa tällä hetkellä asutaan anoppilassa, koska meidän talo paljastui hometaloksi ja yksi lapsi oireilee. Asutaan perusteellisen rempan ajan täällä. Tullaan anopin ja apen kanssa toimeen tosi hyvin ja määkin uskallan täällä kokata, pyykätä ja siivota. :)

Vierailija
19/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä rempseitä mietityttäisi edes uudehko tatuointi, joka saunassa paljastuisi muille?

Vierailija
20/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä rempseitä mietityttäisi edes uudehko tatuointi, joka saunassa paljastuisi muille?

Ei. Eikä mieityttäisi myöskään se, mitä anoppi ajattelee karvoituksestani.