Uskallatteko te kaikki muut muka mennä anoppilaan jouluksi ihan tuosta vaan :((

Vierailija

Tarkoitan teitä joiden pitäisi olla siellä myös yötä. Siellä samassa asunnossa. Ehkä pitempään kuin vain illalla tulla ja aamulla lähteä. :((

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Uskalsin, silloin kun se oli ajankohtaista. Olin tosin muutaman kuukauden jopa asunut anoppilassa, joten paikka ja appivanhemmat olivat tuttuja. Nykyisin appivanhemmat tulevat jouluksi meille, ja tuntuisi oudolta jos he pelkäisivät.

Vierailija

Häh? Kutsuttu on, joten tottahan toki uskallan. Ainakin omat appivanhempani ovat tavallisia, mukavia ihmisiä ja toivovat kovasti meitä kyläilemään pariksi päiväksi. Tuntuisi myös kummalliselta, jos mieheni pelkäisi minun vanhempiani.

Ap, avaisitko vähän, miksi sinua hermostuttaa jäädä puolisosi vanhempien luo?

Vierailija

Mitä uskaltamista tuossa on, jos kyseessä on normaalit ihmiset eikä ole esim. päihdeongelmia tai fyysistä tai henkistä väkivaltaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pystyttekö esimerkiksi syömään koko vieraan suvun katsellessa teitä? Eikö saunominen pelota?!!

Kai se vieras suku keskittyy syömään itsekin, eikä vain katsomaan uuden sukulaisen syömistä. Saunan voi jättää väliin, jos ei voi saunoa tarjolla olevassa seurassa.

Vierailija

Uskaltaisin mutta en halua ja onneksi he tulevatkin meille. Anoppilassa on aika tarkat "säännöt" eikä siellä voi lainkaan rentoutua nyt kun meillä on lapsia.

Vierailija

Mä en uskaltaisi, mutta se johtuu ihan vaan siitä minkälainen musta tulee, kun olen hermostunut ja se hävettää (kaikki tuollaiset sukulaisten tapaamiset ja muut juhlat saa hermostumaan).
Musta siis tulee todella kömpelö, kaadan juomalasit, tiputan ruuat pitkin rinnuksia ja yritän peitellä kömpelyyttä ja hermostuneisuutta höpöttelemällä ties mitä päättömiä juttuja. Ja mitä enemmän sitä ajattelee niin sitä kömpelömmäksi muuttuu.
Argh. :(

Vierailija

Ekana tulee nyt vaan mieleen kysymys, että minkähänlainen ap:n anoppi mahtaa olla?

Ap:n pelko vaikuttaa siltä kuin pelkäisi anopin ampuvan hänet jo ovelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee nyt vaan mieleen kysymys, että minkähänlainen ap:n anoppi mahtaa olla?

Minä taas mietin millainen ihminen pelkää noin kovasti (oletettavasti) ihan tavallisia ihmisiä. Meneekö enää tavallisen ujouden piikkiin, vai jo kammon puolelle? On varmasti vaikeaa jos noin hirveästi pelottaa :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä taas mietin millainen ihminen pelkää noin kovasti (oletettavasti) ihan tavallisia ihmisiä. Meneekö enää tavallisen ujouden piikkiin, vai jo kammon puolelle? On varmasti vaikeaa jos noin hirveästi pelottaa :/

Minulle tuli taas mieleen, että anoppi on joku saatanasta seuraava ja ap kyselee kauhuissaan vinkkejä, miten selvitä hengissä joulun anopin luona :D

Otetaanko anoppilassa vastaan haulisateella, ruokaan piilotetaan arsenikkia ja muuta mukavaa perhehuvia?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat