Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masensi seisoa tänään stokkan kellon alla

Vierailija
03.12.2015 |

Olin todella väsynyt pitkän päivän päälle, koko päivän juossut pää kolmantena jalkana, auttanut muutossa ja rymynnyt lapsen kanssa. Hiukset kuivashampoolla jotenkin kasassa, naama kiiltävänä ja finni otsassa. Maha pömpötti.

Oli niin hienoja ihmisiä liikkeellä. Tuntui että kaikki tuijotti.
Joskus minäkin olin hieno ihminen. Aina laittautunut nätti ja hoikka. Nyt olen tällainen perunasäkki.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Suomalainen asiakaspalvelu ylipäätään muutenkin tuntuu aika "kylmältä" jos vertaa vaikka amerikkalaisiin tavarataloihin jossa myyjät esittelevät itsensä ja small talk kuuluu asiaan, ja vakkariasiakkaiden kanssa puhutaan henkilökohtaisistakin asioista. No en välttämättä haluaisi tuollaista hössötystä Suomeen mutta kyllähän ne Stockan puunatut kivinaamat ovat välillä aika ahdistavia. Poikkeuksia toki löytyy!

Vierailija
22/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä Stokkalla ja kaikenlaista asiakaskuntaa siellä pyörii, osa parhaimmat päällä, osa treenikamoissa. Eikä ainakaan henkilökunnalle ole yhtään väliä.

Omakin työasu on löysä, jossa on reisitaskuhousut, työn takia tukka aina huonosti ja naama kiiltää. Ei auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas rakkaat palstalaiset, me kaikki olemme aivan ihania ja kauniita juuri näin. Minusta jokainen hymyilevä, iloinen ja itseään arvostava ihminen on aina hurmaava, viis siitä millaisilla ulkoisilla avuilla häntä on siunattu.

Mukavaa joulukuuta jokaiselle! Nauttikaa joulun tarinoista, tunnelmasta ja itsestänne. :)

Vierailija
24/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja ihmisiä Stockalla käy. Herranjestas, kehittäkää itsetunto! Tavallinen kauppa pikkukaupungissa.

Vierailija
25/25 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on joskus Stockalle asiaa pesen hiukset ja meikkaan. Ja ihan oikeasti, tämä ei ole vitsi. Asun ihan kantakaupungissa, mutta kyllä juuri tuossa tavaratalossa tulee ankea olo jos on vähänkään nuhjuisena liikenteessä. Mä tykkään käydä Malmilla Prismassa:).