Älkää ikinä tilatko Gigantista yhtään mitään

Entinen asiakas

Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ööö, postin lakko??? Venytti kaikkien pakettitoimitusten toimitusaikaa. Gigantin paketit on minulle tulleet aina sovitussa ajassa alle viikossa, paitsi nyt postilakon aikaan toimitus meni kahteen viikkoon.

Vierailija

Jep... Ostimme juuri uuden hintavan pesukoneen. Se tuotiin valmiiksi täysin rikkinäisenä. Nyt on hirveä kädenvääntö siitä, saadaanko se vaihdettua kokonaan uuteen vai ei ja milloin. Ottaa todella päähän, varsinkin kun kone oli meille kallis, haluaisimme vain asian kuntoon mahdollisimman nopeasti. Pyykkivuori on valtava. Gigantti lupaa kokoajan ottaa uudestaan yhteyttä tietyssä ajassa, mutta eivät ota, vaan pitää itse soittaa. Paskaa asiakaspalvelua.

Vierailija

Totta turiset, alennustavaraakin pitäisi olla varastossa sen verran, ettei asiakkaan tarvitse sitä viikkotolkulla odottaa. Eli varatkaa nyt herran tähden sitä tavaraa sen verran, että sitä riittää useammalle kuin viidelle ensimmäiselle!

Vierailija

No pura kauppa, jos toimitus viivästyy.

Itse suosin Giganttia halpojen hintojen ja hyvän palautusoikeuden takia. Mistä muusta kaupasta saa telkkarin kokeiluun kotiin?

Entinen asiakas

Voi kunpa olisin lukenut vaikkapa tämän sivuston ennen tilaamista, niin oisin säästynyt paljolta. Mutta jotenkin vaan luotin että kyllä noin iso kauppa pitää huolen asiakkaistaan eikä huijaa. Mitä vielä..

http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1433

(Ja Postin lakolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, eivät toimita tuotteita Postin kautta. Nettisivujensa mukaan tuotetta on vaikka kuinka paljon ja kun sen tilaa, paljastuukin ettei koko tavaraa ole olemassakaan, vaan se saapuu joskus viikkojen kuluttua -jos silloinkaan.)

Vierailija

Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?

Vierailija

Itse en ole gigantista ostanut juuri mitään, koska mielestäni se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.

Olen kyllä kuullut monesti juttua miten takuiden hoitamisessa on ko. firmalla vaikeuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?

Ei saa tilattuA tuotetta siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai muistat maksaa myös, muuten ei saa tavaraa miltään markkinoilta!

Vierailija

Mulla hyvää kokemusta niiden nettimyymälästä mutta myymälästä huonoa kokemusta. Eli tonnin maksavaa keskusyksikköä ei ollut vaikka tarjous oli vasta alkanut.
Mies käveli vaan ulos liikkeestä ja mä sanoin miehelle että niiden nettimyymälässsä on kyseinen tuote. Tilattiin sitten sieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.

Kampanjatuotteika kait myydään ennen kun ne on edes liikkeessä, tilaavat ison mällin sitten. Näissä joissakin ollut ainakin systeeminä käsitääkseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai muistat maksaa myös, muuten ei saa tavaraa miltään markkinoilta!

No tietysti olen tilatun tuotteeni maksanut. Maksoin sen kun tilasin ja sähköpostiinkin tuli tilausvahvistus. Tuotetta vain ei ole moneen viikkoon näkynyt eikä kuulunut.

Vierailija

Meillä Gigantista sama kokemus vuosi sitten. Ostimme astianpesukoneen, joka toimitettiin myöhässä viikon ja kun se lopulta oli paikoillaan huomasi asentaja sen olevan rikkinäinen. Luvattiin tuoda tilalle ehjä viikon kuluessa, toimitus viivästyi vielä viikon. Ja olen kuullut muiltakin että toimitetaan rikkinäisiä kodinkoneita. Olisiko joku taktiikka, myydään halvalla ja kun ei voida toimittaa ajoissa, tuodaan joku rikkinäinen palautettu ja sitten luvataan tuoda ehjä, eli se, (oka on se jonka piti tulla alunperinkin mutta jota olisi voitu ajoissa toimittaa alunperinkään...nyt saadaan asiakas hiljaiseksi sillä että välillä on "yritetty" toimittaa jokin laite vaikka se rikkinäinen onkin.Muuta selitysä en noin  ison ketjun jatkuville mokille keksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat