Älkää ikinä tilatko Gigantista yhtään mitään
Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.
Kommentit (105)
Jaa no kyllä mulla on toiminut hyvin asennuksesta lähtien
Ööö, postin lakko??? Venytti kaikkien pakettitoimitusten toimitusaikaa. Gigantin paketit on minulle tulleet aina sovitussa ajassa alle viikossa, paitsi nyt postilakon aikaan toimitus meni kahteen viikkoon.
Jep... Ostimme juuri uuden hintavan pesukoneen. Se tuotiin valmiiksi täysin rikkinäisenä. Nyt on hirveä kädenvääntö siitä, saadaanko se vaihdettua kokonaan uuteen vai ei ja milloin. Ottaa todella päähän, varsinkin kun kone oli meille kallis, haluaisimme vain asian kuntoon mahdollisimman nopeasti. Pyykkivuori on valtava. Gigantti lupaa kokoajan ottaa uudestaan yhteyttä tietyssä ajassa, mutta eivät ota, vaan pitää itse soittaa. Paskaa asiakaspalvelua.
Totta turiset, alennustavaraakin pitäisi olla varastossa sen verran, ettei asiakkaan tarvitse sitä viikkotolkulla odottaa. Eli varatkaa nyt herran tähden sitä tavaraa sen verran, että sitä riittää useammalle kuin viidelle ensimmäiselle!
No pura kauppa, jos toimitus viivästyy.
Itse suosin Giganttia halpojen hintojen ja hyvän palautusoikeuden takia. Mistä muusta kaupasta saa telkkarin kokeiluun kotiin?
Voi kunpa olisin lukenut vaikkapa tämän sivuston ennen tilaamista, niin oisin säästynyt paljolta. Mutta jotenkin vaan luotin että kyllä noin iso kauppa pitää huolen asiakkaistaan eikä huijaa. Mitä vielä..
http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1433
(Ja Postin lakolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, eivät toimita tuotteita Postin kautta. Nettisivujensa mukaan tuotetta on vaikka kuinka paljon ja kun sen tilaa, paljastuukin ettei koko tavaraa ole olemassakaan, vaan se saapuu joskus viikkojen kuluttua -jos silloinkaan.)
Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?
Itse en ole gigantista ostanut juuri mitään, koska mielestäni se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.
Olen kyllä kuullut monesti juttua miten takuiden hoitamisessa on ko. firmalla vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?
Ei saa tilattuA tuotetta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?
Ei saa tilattuA tuotetta siis.
Kai muistat maksaa myös, muuten ei saa tavaraa miltään markkinoilta!
Mulla hyvää kokemusta niiden nettimyymälästä mutta myymälästä huonoa kokemusta. Eli tonnin maksavaa keskusyksikköä ei ollut vaikka tarjous oli vasta alkanut.
Mies käveli vaan ulos liikkeestä ja mä sanoin miehelle että niiden nettimyymälässsä on kyseinen tuote. Tilattiin sitten sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.
Kampanjatuotteika kait myydään ennen kun ne on edes liikkeessä, tilaavat ison mällin sitten. Näissä joissakin ollut ainakin systeeminä käsitääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista Netanttilassa. Toimitusajat venyy viikkotolkulla, asiakaspalvelu...tuntematon käsite netanttilalle. Ei saa tilattu tuotetta eikä rahoja takaisin. Seuraavaksi rikosilmoitus vai?
Ei saa tilattuA tuotetta siis.
Kai muistat maksaa myös, muuten ei saa tavaraa miltään markkinoilta!
No tietysti olen tilatun tuotteeni maksanut. Maksoin sen kun tilasin ja sähköpostiinkin tuli tilausvahvistus. Tuotetta vain ei ole moneen viikkoon näkynyt eikä kuulunut.
Meillä Gigantista sama kokemus vuosi sitten. Ostimme astianpesukoneen, joka toimitettiin myöhässä viikon ja kun se lopulta oli paikoillaan huomasi asentaja sen olevan rikkinäinen. Luvattiin tuoda tilalle ehjä viikon kuluessa, toimitus viivästyi vielä viikon. Ja olen kuullut muiltakin että toimitetaan rikkinäisiä kodinkoneita. Olisiko joku taktiikka, myydään halvalla ja kun ei voida toimittaa ajoissa, tuodaan joku rikkinäinen palautettu ja sitten luvataan tuoda ehjä, eli se, (oka on se jonka piti tulla alunperinkin mutta jota olisi voitu ajoissa toimittaa alunperinkään...nyt saadaan asiakas hiljaiseksi sillä että välillä on "yritetty" toimittaa jokin laite vaikka se rikkinäinen onkin.Muuta selitysä en noin ison ketjun jatkuville mokille keksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole gigantista ostanut juuri mitään, koska mielestäni se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.
Olen kyllä kuullut monesti juttua miten takuiden hoitamisessa on ko. firmalla vaikeuksia.
Jaa, minä ostan sieltä pääasiassa elektroniikat koska siellä vaan on halvimmat hinnat. En ole mitenkään kauppauskollinen mutta varmaan 10 viimeisintä elektroniikkaostosta on tehty tuolta hinnan perusteella.
En kyllä ole takuujutuistakaan kuullut mitään pahaa, vaikken kyllä hyvääkään.
Mulla oli Gigantin kanssa ongelmia joskus alkukesästä. Tilaamani tuote ei saapunut ajallaan, joten soitin perään. Kävi ilmi, että tuotetta ei ollut varastossa huolimatta siitä, että verkkokaupan mukaan oli ollut sekä ostohetkellä että soittohetkellä, kun kävin katsomassa. Oli kuulemma "joku virhe". Itse luulen, että sillä tavalla saavat paremmin myytyä, kun ihmiset tilaavat tuotteita, jotka luulevat saavansa luvatussa ajassa. Olisin itsekin saattanut tilata muualta, jos olisin tiennyt, että tuote on lopussa ja joudun odottamaan monta viikkoa luvattua pidempään.
Kun paketti vihdoin raahattiin ovelle, kaikki sujui siitä eteenpäin mallikkaasti. Tuote oli kunnossa ja luvatunlainen.
Musta Net Anttila on hyvä. Olen pitkäaikainen asiakas ja aina on mennyt kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Musta Net Anttila on hyvä. Olen pitkäaikainen asiakas ja aina on mennyt kaikki hyvin.
En mää mustasta NA:sta oo kuullut, mut NetAnttila ihan ok juu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole gigantista ostanut juuri mitään, koska mielestäni se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.
Olen kyllä kuullut monesti juttua miten takuiden hoitamisessa on ko. firmalla vaikeuksia.
Jaa, minä ostan sieltä pääasiassa elektroniikat koska siellä vaan on halvimmat hinnat. En ole mitenkään kauppauskollinen mutta varmaan 10 viimeisintä elektroniikkaostosta on tehty tuolta hinnan perusteella.
En kyllä ole takuujutuistakaan kuullut mitään pahaa, vaikken kyllä hyvääkään.
No, siellä nyt vaan ei ole halvimmat hinnat. Eihän noissa elektroniikan hinnoissa kauhesti eroa mutta onneksi täällä Tampereella on esimerkiksi Verkkokauppa, jossa on halvemmat hinnat kuin Gigantissa. Nimenomaan elektroniikassa.
Jaa, itse tilasin n kk sitten ps4:n ja ihan luvatussa ajassa tuli.