Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähetän paketin matkahuollon kautta?

Vierailija
03.12.2015 |

Paketti menossa siis yhteen "kauppaan" ja sain vain lähetyskoodin. Olen pakannut tuotteen itse pahvilaatikkoon. Niin riittääkö että siwaan vietäessä sanon vain kassalle lähetyskoodin vai pitääkö minun itse kirjoittaa paketin päälle osoite?Lähetyskoodi? Missään ei mainita mistään osoitteesta mitään..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut paketista, jossa ei olisi päälle kirjoitettuna vastaanottajan osoitetta.

Löytyyhän osoite koodilla, mutta verrattomasti helpompi lukea selväkielisesti kirjoitettu "vastaanottaja Maija Meikäläinen" kuin koodi, ja varmemmin pakettiin pakettiin kirjoitettu teksti säilyy luettavana, vaikka koodi tuhoutuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, täytät sellaisen lapun johon tulee kriiittiset tiedot, ja sillä selvä!

Vierailija
4/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut paketista, jossa ei olisi päälle kirjoitettuna vastaanottajan osoitetta.

Löytyyhän osoite koodilla, mutta verrattomasti helpompi lukea selväkielisesti kirjoitettu "vastaanottaja Maija Meikäläinen" kuin koodi, ja varmemmin pakettiin pakettiin kirjoitettu teksti säilyy luettavana, vaikka koodi tuhoutuisi.

Niin mä vähän kelasinki että miten se paketti löytää perille.. :D Ajattelin jos joku tietäis että tulostaako ne siellä siwassa jonkun tarran siihen? Kun sieltä nettiaivuilta ei toaiaan löydy mitään mainintaa miatään osoitteesta. Ap

Vierailija
5/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tykkään tosta lainausmerkeissä olevasta "kaupasta" :D

Vierailija
6/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodi riittää, annat koodin kassalle joka tulostaa siihen osoitelapun. Olet siis ostanut paketillesi kuljetuksen netistä?

Vierailija
7/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah no löytyhän sieltä tieto, my bad! “Viedessään pakettia Matkahuollon toimipisteeseen, Siwaan tai Valintataloon, myyjän tarvitsee antaa vain lähetyskoodi asiakaspalvelijalle. Asiakaspalvelija tulostaa paketin päälle osoitekortin ja laittaa paketin kuljetukseen Matkahuollolle.“ ap

Vierailija
8/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tykkään tosta lainausmerkeissä olevasta "kaupasta" :D

Hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän