Jos lähetän paketin matkahuollon kautta?

Vierailija

Paketti menossa siis yhteen "kauppaan" ja sain vain lähetyskoodin. Olen pakannut tuotteen itse pahvilaatikkoon. Niin riittääkö että siwaan vietäessä sanon vain kassalle lähetyskoodin vai pitääkö minun itse kirjoittaa paketin päälle osoite?Lähetyskoodi? Missään ei mainita mistään osoitteesta mitään..

Kommentit (8)

Vierailija

En ole koskaan kuullut paketista, jossa ei olisi päälle kirjoitettuna vastaanottajan osoitetta.

Löytyyhän osoite koodilla, mutta verrattomasti helpompi lukea selväkielisesti kirjoitettu "vastaanottaja Maija Meikäläinen" kuin koodi, ja varmemmin pakettiin pakettiin kirjoitettu teksti säilyy luettavana, vaikka koodi tuhoutuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut paketista, jossa ei olisi päälle kirjoitettuna vastaanottajan osoitetta.

Löytyyhän osoite koodilla, mutta verrattomasti helpompi lukea selväkielisesti kirjoitettu "vastaanottaja Maija Meikäläinen" kuin koodi, ja varmemmin pakettiin pakettiin kirjoitettu teksti säilyy luettavana, vaikka koodi tuhoutuisi.

Niin mä vähän kelasinki että miten se paketti löytää perille.. :D Ajattelin jos joku tietäis että tulostaako ne siellä siwassa jonkun tarran siihen? Kun sieltä nettiaivuilta ei toaiaan löydy mitään mainintaa miatään osoitteesta. Ap

Vierailija

Ah no löytyhän sieltä tieto, my bad! “Viedessään pakettia Matkahuollon toimipisteeseen, Siwaan tai Valintataloon, myyjän tarvitsee antaa vain lähetyskoodi asiakaspalvelijalle. Asiakaspalvelija tulostaa paketin päälle osoitekortin ja laittaa paketin kuljetukseen Matkahuollolle.“ ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat