Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset mukamas ovat liian pariutumishaluisia, mutta

Vierailija

minun kokemukseni mukaan juuri miehet ovat niitä, joiden kanssa pitäisi heti olla julistamassa suhdetta... Et voi haaveilla mistään rennosta seksisuhteesta, kun muutaman kerran jälkeen ollaan jo ihastumassa ja lässyttämässä. Aargh! Naispuolisilla kavereillani on kuulemma ollut ihan samanlaisia kokemuksia. Surullista, kun vakituinen panokaveri olisi paljon kivempi ja turvallisempi asia kuin joku yhden illan juttu.

Ja sittenkin, jos alat suhteeseen jonkun ihmisen kanssa, niin parin viikon jälkeen jo mietitään tulevaisuutta. En minä halua pohtia hääpäivää ja lapsia heti kuukauden sisällä!

Onko kellekään muulle osunut näitä liiankin hätäisiä ja omistushaluisia miehiä, vai onko mulla vain huono tuuri?

Kommentit (9)

Vierailija

Aargh mulla sama tilanne miesten kanssa! Ja sit ne loukkaantuu ku parin kuukauden deittalun jälkeen toteaa että ei taida kyllä kiinnostaa tän enempää..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt tasan päinvastoin: naisilla se alttari tahtoo liian herkähkösti siintää..!

otan osaa :( -ap

Vierailija

Sama juttu itsellä aikoinaan. Useampikin tyyppi heti julistamassa rakkauttaan ja suunnittelemassa tulevaisuutta, yksikin halusi muuttaa toiselle puolelle Suomea perässäni parin viikon tuntemisen jälkeen. Minuun on kuulema niin "helppo rakastua".
Itse olisin halunnut ihan vaan seksisuhteen tai kevyttä tapailua yhteen aikaan, nää miehet taas oli suurin piirtein hakemassa yhteistä talolainaa kuukauden sisään ja sitten kauhea draama päälle, kun heidän suunnittelemansa suuri rakkaustarina ei ottanutkaan tulta alleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama juttu itsellä aikoinaan. Useampikin tyyppi heti julistamassa rakkauttaan ja suunnittelemassa tulevaisuutta, yksikin halusi muuttaa toiselle puolelle Suomea perässäni parin viikon tuntemisen jälkeen. Minuun on kuulema niin "helppo rakastua".
Itse olisin halunnut ihan vaan seksisuhteen tai kevyttä tapailua yhteen aikaan, nää miehet taas oli suurin piirtein hakemassa yhteistä talolainaa kuukauden sisään ja sitten kauhea draama päälle, kun heidän suunnittelemansa suuri rakkaustarina ei ottanutkaan tulta alleen.

Niin totta! Nuorempana jäin potemaan kauheaa syyllisyyttä kun tuntui että murskasin sitten muutaman pojan sydämen.. 

Vierailija

It’s actually men, you’ll find, who are the far more romantic. Men are the people you will hear say, “I’ve found somebody. She’s amazing. If I don’t get to be with this person, I’m f*cked. I can’t carry on, no I mean it, she’s totally transformed my life. I have a job, I have a flat, it means nothing. I can’t stand it, I have to be with her. Because if I don’t, I going to end up in some bedsit, I’ll be alcoholic, I’ll have itchy trousers. I can’t—I can’t walk the streets any more.”

That—is how women—feel about shoes.

Vierailija

Suurin osa sekä miehistä että naisista haaveilee vakavasta parisuhteesta. Miehet myöntävät sen vain kahden kesken naiselle, naiset sanovat sen suoraan kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua olla pelkkä penis naisille.

Miksi he sitten suostuvat ylipäätään seksisuhteeseen, jos eivät halua olla se "pelkkä penis"? -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat