Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyöläiset, missä syötte lounasta?

Vierailija
03.12.2015 |

Olen aloittamassa pian ensimmäisen ns. siistin sisätyön ja nyt iski stressi ruokailuista (kyllä, naurettavaa...). Pitää varmaan ottaa varmuuden vuoksi omat eväät mukaan? En siis tiedä mikä tuolla on systeemi ruokailujen suhteen. Ihan työpaikan vieressä on lounasravintola, mutta en tiedä käyvätkö työntekijät siellä. Mitään muuta siinä lähellä ei sitten olekaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pääsääntöisesti tullut käytyä kotona syömässä. Siellä siis on ruoka lämmitystä vaille valmiina. Jossain vaiheessa ruoka tuli pakattua evääksi, mutta on ihan kiva lähteä toimistosta hetkeksi pois. Ehtii vähän pötkötelläkin siinä samalla :)

Sitten jos kotona ei ole ruokaa, niin meillä on muutama sopimusruokapaikka, niin sitten hyödynnän sitä. Tai jos niiden tarjonta ei nappaa, niin sitten joku muu ruokapaikka.

Toimisto ei sijaitse kaupungin keskustassa, joten kaikki eväättömät "joutuvat" lähtemään kaupunkiin.

Meillä on töissä myös hellalevyt, niin olenpa joskus purkkihernekeittoa tuossa lämmitellyt. Edeltäjä saattoi keittää perunoita :)

Vierailija
22/23 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se työpäivä on jotenkin keskeyttää. Tulee liikaa istuttua koneella yksin. Lounas työkavereiden kanssa katkaisee kivaasti sen työpäivän talon ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se teillä on kun on varaa käydä sopimusruokaloissa ja maksaa se 6 euroa lounaasta. Ei minun palkallani :( Yleensä otan töihin evääksi esim. hernekeittopurkin, josta riittää 2 päiväksi. Vettä sekaan ja mikroon. Laatikot ovat myös hyviä. Kerralla iso satsi vaikka makaroonilootaa eräpäivälihasta, laittaa pakasterasioihin ja lyö pakkaseen. t. siivooja73

Ammatinvalintakysymyksiä.

Itse en enää käy tuolla lähistön lounasruokalassa, liikaa kansaa siihen aikaan, vaan syön eväät tässä työpisteen ääressä ja lueskelen av:ta. On meillä tuolla taukotilatkin, mutta ei introverttina kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän