Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa, kaupassa käveli tänään kuusi teiniä porukassa, KAIKILLA Kånken-reppu ja Converset :D

Vierailija
02.12.2015 |

Naurettavaa :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti koskaan itse ole ollut teini.

Vierailija
2/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai...............kävit jo kaupassa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448964388578.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken ja Converset ovat tämän hetken sopuliasusteita. Kaikilla teineillä ja nuoremmillakin on sellaiset.

Vierailija
4/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti päiväkodin piha: 90% lapsilla oli samanlainen haalari! Väri vähän vaihteli todennäköisesti sukupuolen mukaan, mutta muuten äidit oli olleet hurjan persoonallisia valitessaan lapselleen vaatetta.

Vierailija
5/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa Leviksen 501?! :D Tai lacosten pikeepaidan pystyyn nostetut kaulukset?

Vierailija
6/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai...............kävit jo kaupassa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448964388578.html

Mielenkiinnolla odotan millainen epätasa-arvo keskustelu tästä syntyy, kun miehellä on lompakossa ennenmän rahaa kuin naisilla.

Vierailija
7/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajoivat jopoilla?

Vierailija
8/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihminen on laumaeläin. Se on tosiaan naurettavaa.

Vierailija
9/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, teinit on huvittavia, mutta ei ole sopivaa nauraa heille ääneen. Sinäkin olet ollut omassa nuoruudessasi samanlainen, mitä siitä nyt on aikaa, pari vuotta ehkä?

Vierailija
10/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, meillä on sekä eskarilaisella että meillä molemmilla vanhemmilla Converset ja multa löytyy myös Kånken :) Se on mukavan kevyt ja siro reppu kapeaharteiselle, lapsikin sitä lainaa joskus, viimeksi uimakouluun.

Converseissa huippua on se, että ne kestävät konepesun, munkin tummansiniset ovat konepestyt jo kolmasti eivätkä ole menneet miksikään... Kangastossuissa laatu on hurjan vaihtelevaa, monissa on niin ohut pohja että kuluvat helposti rikki tai liimaukset pettävät, mutta Conssut kestää :) Siksi ne varmaan ovat niin suositut, lisäksi ovat tietty kivan näköiset.

Vierailija
11/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eskarilaisen pieniä jalkoja jos converseissa menee :(

Vierailija
12/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on huvittavaa tai naurettavaa?

Minua ainakin huvittaa ja naurattaa ihan toisenlaiset, yleensä hauskat ja iloiset asiat.

Vierailija
13/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy häneltä lukuisia muitakin kenkiä, mutta en näe kyllä Converseissa mitään pahaa - eihän normaaliryhtisellä, ei-jalkavaivaisella tarvitse kesätossuissa olla mitkään muotoillut pohjat? 

Vierailija
14/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä yksilöllisiä laumoja.

Vierailija
15/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella uniikki lumihiutale, joka teki ainutlaatuisen havainnon. *mind = blown*

Vierailija
16/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken ja Converset ovat tämän hetken sopuliasusteita. Kaikilla teineillä ja nuoremmillakin on sellaiset.

Unohditko pöytäliinan kaulassa, pillifarkut, pitkät liiskahiukset, joiden latvoja pitää tsekata viiden minsan välein 😂

Vierailija
17/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavaa yhteisöllisyyttä.

Vierailija
18/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converseja ollut nuorilla aina. Kankenia oli mun kouluaikana myös. Itse olen aina inhonnut sitä reppua, mutta Consseja olen jopa mäkin käyttänyt ainakin 5 vuotta. Omilla teineilläni on niistä useampaa väriä ja mallia.

Näin muuten kirppiksellä käytetyt Conssit myynnissä 80 eurolla!!! Joku kuvittelee saavansa "muoti"tuotteesta enemmän kuin kaupasta uutena.

Vierailija
19/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumailu kuuluu teiniyteen!

Enemmän persoonallisuutta näkee nykyteineillä kuin omana teini-aikanani. Silloin jokaisella oli flanellipaita, leviksen 501:t ja maiharit. Seitsemänsadan oppilaan yläasteellani oli ehkä kolme punkkaria. Nykyään näkee kuitenkin paljon enemmän persoonallisuutta, vaikka jopot, kånkenit ja converset onkin sitä massaa.

Vierailija
20/41 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa Leviksen 501?! :D Tai lacosten pikeepaidan pystyyn nostetut kaulukset?

MINÄ!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän