Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IPhone 6 s - säteilyn määrä?

Luuriliisa

Hei!

Nyt kuulostaa varmasti hullulta, mutta huomasin otettuani käyttöön iPhone 6 s:n seuraavia oireita kun olen käyttänyt puhelinta noin 20 minuuttia kerralla: Palan tunne kurkussa, lievä päänsärky ja niskasärky. Etenkin palan tunne kurkussa tuntuu aika pelottavalta.

Ei johdu asennosta jossa puhelinta käytän.

Ennen käytössä HTC One enkö huomannut mitään vastaavaa. Enkä minkään muunkaan puhelimen kanssa. Itsestänikin asia tuntuu vähän hullulta.

Puhelin on ollut minulla käytössä jo noin kuukauden ja huomasin palan tunteen kurkussa jo ekalla kerralla kun käytin puhelinta ja asensin appseja. Luulin ensin olevani tulossa kipeäksi kunnes osasin yhdistää oireet puhelimeen.

Kysyn nyt, onko kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (3)

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Hei!

Nyt kuulostaa varmasti hullulta, mutta huomasin otettuani käyttöön iPhone 6 s:n seuraavia oireita kun olen käyttänyt puhelinta noin 20 minuuttia kerralla: Palan tunne kurkussa, lievä päänsärky ja niskasärky. Etenkin palan tunne kurkussa tuntuu aika pelottavalta.

Ei johdu asennosta jossa puhelinta käytän.

Ennen käytössä HTC One enkö huomannut mitään vastaavaa. Enkä minkään muunkaan puhelimen kanssa. Itsestänikin asia tuntuu vähän hullulta.

Puhelin on ollut minulla käytössä jo noin kuukauden ja huomasin palan tunteen kurkussa jo ekalla kerralla kun käytin puhelinta ja asensin appseja. Luulin ensin olevani tulossa kipeäksi kunnes osasin yhdistää oireet puhelimeen.

Kysyn nyt, onko kellään ollut vastaavaa?

Voi olla ergonomiaongelma mutta tuskin liittyy säteilyyn. Kaikkien kännyköiden radioaallot lämmittävät kudosta, mutta muuta merkittävää niistä ei aiheudu.

Appsien asentaminen ei juurikaan vaikuta puhelimen radiosäteilyyn. Niitä asennettaessa puhelin on sitä paitsi kaukana sinusta eli siksikään ei oikein olisi tapaa millä oireita tulisi.

Ergonomiaongelmaa ajattelisin.

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

pyiiy kirjoitti:
Kokeilkaapa huviksenne laittaa 4G-verkossa oleva kännykkä talousvaa'an lähelle. Lukemat pomppii mukavasti.

ja radiosta sekä mp3 soittimesta kuuluu rättätä-rättätä-rättätä kun puhelu päällä tai puhelin soi. Tämä jo gsm eli 2G-verkon aikaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat