Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! olen kerrostalon pihalla, avaimet sisällä, talonmies ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
02.12.2015 |

Mitä mä voin tehdä ? Olen koittanut soittaa talkkarille (jolla on vara avain) jo yli tunnin eikä se vaan vastaa.

Mulla koira asunnossa, joten sinne on päästävä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isännöitsijälle tai jollekkin sun naapureista.

Vierailija
2/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakeen siwasta koiranruokaa ja tiputa purkki ja avaaja postiluukusta sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu alasti ja juokse ympyrää, joku soittaa poliisit ja pääset putkaan yöksi. Koira tosin joutuu odottelemaan aamuun.

Vierailija
4/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkari ei siis asu siellä päin? Varmaan sitten lukkofirmaan soittoa

Vierailija
5/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä lukkoseppä? Onkohan talkkari jo nukkumassa eikä siksi vastaa. Ikävä juttu, toivottavasti pääset pian sisälle.

Vierailija
6/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole päivystävää huoltoyhtiötä? Portaikossa tulisi olla sellaisen yhteystiedot.Heillä on yleisavain ja velottavat oven aukaisusta noin 50€, vaihdellen.

Tuskin teidän talonmiehenne päivystää 24/7.

Vierailija
7/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille

Vierailija
8/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paikallinen vartointifirma tulee avaan oven näin myöhään illala. Varaudu 40-60 euron laskuun.

Vierailija
9/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuva nii tullaa kameran kansa kattoo. :D

Vierailija
10/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakeen siwasta koiranruokaa ja tiputa purkki ja avaaja postiluukusta sisään.

Toi varmaan hyödykkääkin paljon kun näin myöhään illala rapun ovi on lukossa.

Vierailija
11/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa on vielä talkkarit olemassa??

Soita naapurille että päästävät sut rappuun, et ainakaan palellu. Koiran suhteen, en tiedä? Kun joskut pääset sisään, teetä vara-avaimet ja anna jollekin kaverille tai naapurille.

Vierailija
12/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sut ikkunasta. Pissahätä selvästi kun noin jalkojas vääntelet?

Vierailija
13/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kuinka monella on muka naapurien puhelinnumerot? Mä en edes tiedä naapurieni nimeä, vaikka toki kohteliaisuuden vuoksi tervehditään jos törmätään rapussa.

Vierailija
14/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sut ikkunasta. Pissahätä selvästi kun noin jalkojas vääntelet?

Älä vaan päästä sitä sisälle. :D

Vierailija
15/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi varmaan hyödykkääkin paljon kun näin myöhään illala rapun ovi on lukossa.

Toi oli hyvä pointti, mut jos pyytää lukkoseppää avaan sen alaoven?

Vierailija
16/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonmies ei päivystä 24/7. Soita huoltoyhtiöön, tiedot pitäisi olla ulko-ovessa.

Vierailija
17/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa on vielä talkkarit olemassa??

Soita naapurille että päästävät sut rappuun, et ainakaan palellu. Koiran suhteen, en tiedä? Kun joskut pääset sisään, teetä vara-avaimet ja anna jollekin kaverille tai naapurille.

Onko kovin yleistäkin, että naapureilla on toistensa puh.numerot? Nimittäin mulla ei ole hajuakaan keitä mun naapurit ovat ja numeroita ei tod. ole.

Vierailija
18/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kuinka monella on muka naapurien puhelinnumerot? Mä en edes tiedä naapurieni nimeä, vaikka toki kohteliaisuuden vuoksi tervehditään jos törmätään rapussa.

Numerotiedustelusta voi kysyä,  kai nyt sukunimen muistaa nähneensä naapurin ovessa? Osoitehan on tiedossa.

Vierailija
19/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numerotiedustelusta voi kysyä,  kai nyt sukunimen muistaa nähneensä naapurin ovessa? Osoitehan on tiedossa.

Harvoin enään numerotiedustelusta saa kenenkään numeroa. Monet ovat laittaneet numeronsa salaiseksi

Vierailija
20/33 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tällainen tilanne ois päällä, kuinka moni teistä tekstailis tänne?? Eiköhän ensin tulis mieleen soitella kavereille, vanhemmille, sisaruksille ym. Ja huoltoyhtiön päivystysnumerot on näkyvissä ulko- ovella. Talkkareita on enää aniharvassa talossa olemassakaan. Eli provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän