Miten kondomi-impotenssi parannetaan?
Vehje lörpähtää siinä vaiheessa kun pitäisi ruveta yhtymään. Henkistä laatua kaiketi tuo ongelma, keskittyy liikaa suorittamaan eikä tuu sellaista panemisen himoa jolla homma hoituisi loppuun asti.
Kommentit (57)
Itse olen ympärileikattu, ja kondomi vie kärjestä sen verran tuntoa, ettei seksi varsinaisesti ole mikään suuri nautinto sen kanssa. Ihan ok, mutta kyllä esim. kalun koko on pienempi, kun kumia käytetään.
En sitten tiedä huomaavatko naiset kokoeroa, mutta itse sen huomaa kyllä. Lisäksi kalun pää "lutistuu" sinne kumin sisään seksiä jatkettaessa. Kumit eivät oikein ole ympärileikatuille miehille, mutta ilmankaan ei voi elää. Tarttis joskus koittaa sitä suihkutettavaa kondomia, joka on ilmeisesti hyvä juttu.
En harrastaisi seksiä tuntemattoman kanssa ilman kortsua, enkä pode kortsukammoa. Valitettavasti edelleenkään kondomit eivät ole ns. "huomaamattomia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden kortsuongelmaisen kanssa on ratkennut niin, että muuta kuin kortsun kanssa ei ole tarjolla. Kumpikin tottui kortsuun ja lopulta tunnusti, että kumin kanssa seksi ei edes tunnu niin huonolta. Melkein samalta kuulemma. Siinä voi vaan hetki mennä aikaa ja asiasta täytyy puhua suoraan.
Kai laitat sentään itse kortsun miehelle? Muuten et kuulosta kovin houkuttelevalta.
Toinen miehistä halusi laittaa itse ja toinen tykkäsi, että minä laitan. Kas kun asioista voi puhua ja ihmiset nyt tykkäävät erilaisista asioista, keskustelematta ei todennäköisesti tiedä toisen mieltymyksiä. Ja kumpaakin houkutteli suhde ja seksi kanssani niin paljon, että toisen kanssa viihdyttiin yhdessä 6v ja toisen kanssa ollaan yhdessä edelleen ;) Ei se kortsu ole mikään kynnyskysymys ja jos on niin joutaa mennäkin. Irtosuhteissa miehet ovat kovasti tykänneet, kun kortsun rullaa suulla paikoilleen. Toki ihan suhteessakin, ei sen pukemisen tylsää tartte olla :)
Mulle sattui kerran sellainen mimmi, joka rullasi sen peräaukollaan paikoilleen! Olin sillein että "mitääh, sä rullasit just kortsun peräaukollas paikoilleen!" ja se vaan siihen että "näi o!"
Joskus käytetään kortsua, kun ei haluta sotkea. Sehän tuntuu samalta kuin teininä, mua ainakin kiihottaa ja kyrpä seisoo tosi kovana.
t. m-50
Kokeileppa runkata sillee että sulla on se kondomi laitettu päälle.Ja sit kunnolla liukkarii.Kunnon puristus ja hinkkaat sillee ettet vedä esinahkaa edes takas vaa kädellä hinkkaat munaa.Toimii ainaki itsellä.Testattu.
Kondomin käytössä ongelmia ovat ainakin nämä:
1) Kumppani on vieras, joten kohta 3
2) Pohjalla promilleja
3) Miehellä ei ole tarpeeksi haluja/tilanne on jännittynyt
4) Tieto siitä, että kondomin kanssa tuntuma on aika olematon
5) Paikalleen laitto katkaisee tunnelman tai sitä ei osata tehdä kunnolla
Jännityshän voi johtua siitä, että mies jännittää tuntuman heikentymisenkin vuoksi omaa erektiotaan. Ei se kalu mikään kone ole ja miehen korvien välistä on kiinni, kuinka seisokki toimii.
Olen itse kärsinyt kondomin kanssa erektio-ongelmista. Olen vähän ujoa sorttia enkä halua kovin mieluusti vieraan naisen kanssa alkaa hommiin. Useamman kerran jälkeen saman kumppanin kanssa ongelma korjaantuu. Mutta jos kyse ensimmäisestä kerrasta kumppanin kanssa, niin onhan ilmassa sähköä todella paljon. Suomeksi siis; ei ole tarpeeksi kokemusta joko eri kumppanien kanssa, josta seuraa itseluottamusongelma. Tai sitten on vain lähtökohtaisesti laatua, että ihan jokaisen naisen kanssa ei halua kaikkea jakaa.
On se ihan oikea huolenaihe, päättelyketjuna, että olisi tarjolla, mutta entä jos erektio lopahtaa tai jos kondomi luiskahtaa pois. Kyllä siinä äkkiä on sellaiset paineet ettei paljon pysty nautiskeluun keskittymään.
En ymmärrä, miten sen kortsun paikalleen laittaminen/asennus kestää niin kauan, että kerkeää lerpahtaa? Joku kirjoitti jotain pimeässä räpeltämisestä... Silloin ei kai ihme, jos ei onnistu, valot päälle!!!!!!!!!!!
Mites teillä muuten, kuka sen yleensä laittaa, mies vai nainen? Olen huomannut, että miehet ovat aina odottaneet, että minä laitan kortsun. Eikä se haittaa. Ihmettelen vaan? Mieheltä se kävisi vähän nopeammin, mulla on sormet ja kädet yleensä jo kosteana suikkarista ja runkkauksesta, että on vaikeaa avata muovipakkaus.. Samoin, jos on vähänkin kookkaampi mies, on se vaikeaa mulle tietää, etten satuta tms. Mutta samapa tuo mulle.
en tiedä, onko mulle sattunut vain osaavia miehiä kohdalle, mutta nopeasti ovat ihan ite kortsun rullanneet. uskoisin et mies joka on tottunut rullaaman sen itte, osaa rullata sen nopeesti itte. harjotus tekee mestarin. miehet ehkä kannattas vähän harjotella
Oikean kokoisen kondomin rullaa päälle hetkessä. Esim MySize valmistaa 7 eri kokoista kondomia ja nimenomaan ympärysmitta on tärkeä olla oikea eli sen kun mittaat niin katso noiden sivulta mikä heidän malli käy
Mulle tuli kortsukammo 16-vuotiaana ekan panon jälkeen:) Ensimmäinen lasti ei paljon kiimaa heikentänyt, jatkoin vain innoissani lykkimistä, kunnes kalussa tuntui pieni tussahdus... Varmuusesine puhkesi ja alkoi piinallinen teini-isyyden odotus:) No onneksi lisääntymistä ei tapahtunut, mutta sen opin että vain yhdet lastit yhteen kortsuun!
Sen jälkeen vain pillerityttöjä olen paneskellut, koska kortsun näkeminenkin saa kalun lerpahtamaan. Tässä ketjussakin mainittu naisen tekemä kalun hiplaus ja kondomin kiihottava asentaminen voisi kuitenkin olla kokeilemisen arvoinen juttu...
Kondomin kanssa tulee helposti useamman minuutin tauko, jos ei satu olemaan saatavilla kuin kaupan kassalta ostettuja. Ja ei ole varmuutta että onnistuu siltikään. Itselle sujuvia malleja ei valitettavasti ole kuin lateksisia ja itselle se voimakas kumin tuoksu on epämiellyttävä + tarttuu esim. käsiin.
Fiiliksistä voi vaikka miettiä vertauskuvaa, että tunnelman ollessa kuumimmillaan, päätetäänkin syödä yhdet jogurtit välissä, ennen kuin jatketaan. Tai kesken teatterinäytöksen lavateknikko kävisi fiksaamassa jotain ja valokeilat kohdistettaisiin häneen.
Eli yllättävän haastavaa se on 10+ vuoden paljaalla paneskelun jälkeen. Mutta pakkorako ja joissain tapauksissa en suin surminkaan edes suostuisi ilman.
juu joka ikinen kerta 41v naisen kanssa meni siis silleen että aloiteltiin suukseksillä parit orkut naiselle, sit työnnyn sisään ja panen ja sen jälkeen aletaan miettiä missä ne kumit olikaan niitä haetaan ja sit jossakin välissä löydetään laitetaan päälle ja pillukin on jo kuivahtanut hieman- pane siinä sitten
Tärkeimmät syyt täällä tulikin. Olen kiitollinen, kun itselläni on melkoinen heppi, mutta tuo liian pienten kumien kanssa tappelu on kyllä v...maista. Syyt:
- Kumi puristaa kärjestä kaiken pois, tämä korostuu kun kumi ei kostu samalla lailla naisista kuin "raaka liha". Eli nainen ikään kuin vetää kumia koko ajan tiukemmalle. Liika liukkari taas vie viimeisenkin tunnon.
- kumi puristaa keskeltä, koska niille paikkeille se minulla päättyy pienet ruttautumiset ja käytäntö huomioiden. Pitkäksi venyttäminen, yllätys, kiristää kärkeä.
- motoriikan, asennuksen ja kumppanin kaikkien mahdollisten loisten aktiivinen ajattelu "kiihkeän" asennusprosessin ajan ei kiihota. Korostuu oudon ihmisen kanssa.
Ratkaisuja:
- vakituinen luotettava ja ihana kumppani! Jos on Pakko käyttää kumia, niin sellaisen kanssa muistan olla kiihottunut. Nainen, joka haluaa edes yrittää asentaa kortsua on myös kiehtova. Jos ei onnistu ekalla, niin tokalla sitten. Pääasia, että minustakin välitetään.
- KAIKKI kaupan kumit ovat aina samaa kokoa eli liian pieniä. Vaikka siinä lukee X-large, niin silti stna liian pieniä. Egoa ja mielikuviako niillä teksteillä hivellään?? AINOA poikkeus, jonka olen marketista löytänyt on Durex ööh, pleasuremax? Punainen paketti. Sen halkaisija on jotenkuten sopiva ja kaikissa muissa aivan liian kiristävä. Ovatko kortsujen valmistajat kaikki mikropeniksisiä, naisia, vai eivätkö he niitä itse käytä...
Epilogi:
Kumit ovat inhottavia käyttää. Siitä olen sekä minä, että naiset olleet yhtä mieltä. Et sinäkään tykkää laittaa päähäsi muovipussia ja ruveta sitten peltohommiin. Hyvähän se on naisena mussuttaa jotain asiasta, mistä ei oikeasti mitään tiedä. Laita ensin se banaanipussi päähäsi ja ymmärrät ;)
Ymmärrän kyllä järjen ja kumin käytön satunnaisissa naiskenteluissa. Oletteko te miehet ja naiset nyt aivan varmoja sitten, että niin näitä aikoja tulisi elää? Tasa-arvoa ja silleen, sitäkö se on? Että satunnainen itsetunnon pönkitys on se hyvä juttu, tutun ja turvallisen sijasta? Minä en ole. Olen ehtinyt kiitettävän paljon niinkin tekemään ja loppujen lopuksi rikkonut vain itseäni lisää. Kunpa saisin jotain pysyvää aikaiseksi tähän elämään ja olisin sinut minun kanssani. Hyvää kesää ja kiitos tästä!
Mua kortsun käyttö suorastaan kiihottaa, koska se assosioituu tuoreisiin suhteisiin, jotka aina on vähän jänniä.
Nai silloin, kun sulla ei ole herpesrakkulat aktiivisena, silloin et tarvitse kumia. Sitten kun laukeat, niin ota kalusi juuri ennen lastin lähtöä ulos ja ammu naisen pakaroille lasti.
Vierailija kirjoitti:
Nai silloin, kun sulla ei ole herpesrakkulat aktiivisena, silloin et tarvitse kumia. Sitten kun laukeat, niin ota kalusi juuri ennen lastin lähtöä ulos ja ammu naisen pakaroille lasti.
Toisaalta, jos herpesrakkulat ovat paranemisvaiheessa, eli ns. lievällä kutinalla, niin se tuntuu kuminkin kanssa paremmalta, kuin ilman rakkuloita paljaaltaan.
onnekas mutta apea kirjoitti:
- kumi puristaa keskeltä, koska niille paikkeille se minulla päättyy pienet ruttautumiset ja käytäntö huomioiden. Pitkäksi venyttäminen, yllätys, kiristää kärkeä.
- motoriikan, asennuksen ja kumppanin kaikkien mahdollisten loisten aktiivinen ajattelu "kiihkeän" asennusprosessin ajan ei kiihota. Korostuu oudon ihmisen kanssa.
Nyt tuli mulle vertaistukea. Oon pitänyt itseäni outona, kun se kumin rullaus vaan EI STNA ONNISTU yli puolen välin. Se jää siihen nalkkiin ja oon kans sit yrittänyt venyttää kärjestä ja sit terska painautuu ihme muotoon säiliötä vasten. Sitten jos sillä nai, niin heppi on kumin sisällä jostain valkoinen, jostain tulipunainen ja homman kestäessä musta/sininen. Ja tietty puutuu tunnottomaksi. Luulen että se vaikuttaa miehillä tuntoon enemmän kuin kumin paksuus.
Sinkkuelämässä oon jäänyt useita kertoja ilman, kun sitä ei ole vaan saatu puettua päälle. Olen mielestäni kooltani sopusuhtainen, eli olen iso mies ja vekotin linjassa siihen.
Jännä juttu, että siinä ei pelota, että tyttö olisi unohtanut syödä pillerinsä. :D Annat siinä vallan lisääntymisestä kokonaan tytölle.
Ai että vakituisessa suhteessa ei tarvita ehkäisyä? Vaaditko kumppania käyttämään hormonaalista ehkäisyä, vai tuleeko joka vuosi perheenlisäystä?
Toinen miehistä halusi laittaa itse ja toinen tykkäsi, että minä laitan. Kas kun asioista voi puhua ja ihmiset nyt tykkäävät erilaisista asioista, keskustelematta ei todennäköisesti tiedä toisen mieltymyksiä. Ja kumpaakin houkutteli suhde ja seksi kanssani niin paljon, että toisen kanssa viihdyttiin yhdessä 6v ja toisen kanssa ollaan yhdessä edelleen ;) Ei se kortsu ole mikään kynnyskysymys ja jos on niin joutaa mennäkin. Irtosuhteissa miehet ovat kovasti tykänneet, kun kortsun rullaa suulla paikoilleen. Toki ihan suhteessakin, ei sen pukemisen tylsää tartte olla :)