En kehtaa enää ikinä poistua asunnostani - nolo juttu sattui kun olin ostamassa vessapaperia

Vierailija

Olin ostamassa kaupasta vessapaperia ja huomasin että tarjouksessa oli sellainen jättikokoinen 32 rullan paketti. Päätin ostaa sitä, vaikka normaalisti ostan vähemmän kerralla. Kävelin sitten kassalle ja otin muovipussin johon ajattelin sujauttaa ne paperit. Maksamisen jälkeen kun koitin saada papereita mahtumaan muovikassiin,huomasin että ne eivät mahtuneetkaan sinne. Hetken aikaa koitin tunkea papereita muovikassiin siinä kassalla, mutta se ei onnistunut niin menin syrjempään paketointipisteelle. Siinä kamppailin 10 min mutta en vieläkään onnistunut. Kohtasin tosiasian, että minun on käveltävä kakkapaperit kädessä kaupungin läpi.. Tuijotin koko matkan kenkiäni naama punaisena.. En ole koskaan kokenut mitään noin noloa. Mitäköhän musta ajateltiin kun keskellä kaupunkia kannoin sellaista hiton isoa kakkapaperipakettia :(

N23

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Pahinta kuitenkin se, että niiden papereiden takia menetit myös unelma-treffit! Se mies, jonka kanssa pidit silmäpeliä, huomasikin ostoksesi kassalla ja kävi mielessään kaikki kakkimiseesi liittyvät asiat ja oli että yök. Kertoi täällä jo aiemmin.

Vierailija

Ai se olit sinä. Kuvasin tänään nuoren naisen, joka kantoi hillittömän isoa kakkapaperipakettia. Illalla laitan kuvat ylilaudalle. Pystyin elävästi kuvittelemaan, kuinka lasket kaapelia pyttyyn ja pyyhit likaista perääsi rullalliseen paperia.
Ilpojonne

Vierailija

Olisin kiinnostunut siitä, mikä mielentila saa kirjoittamaan näitä tarinoita. 

Elämän tyhjyys?

Kai aloittaja ymmärtää, että jokainen täällä tajuaa kertomuksen valheeksi eli provoksikin kutsutaan näitä. 

Voi tietysti harjoitella taitoa. Ajatella oikeita elämän sattumuksia. Kukaan täyspäinen ei esimerkiksi yritä sulloa tuota vessapaperimäärää isoonkaan muovikassiin... jne. 

Mutta miksi näitä kirjoitetaan, pohjaton yksnäisyys--- ? Se kiinnostaa minua. 

Vierailija

En sitten vähääkään epäile, että ap ei kirjoittanut tätä tosissaan!
Älä sure, kyllä siihen tottuu niin että kun elämäsi ehtoolla kannat perhepakkausta inkontinenssuojia, sinä itsekin naureskelet sille muistolla kakkapaperista.

Siinä välillä kun olet ehtinyt roudata miljoona pakettia vessapaperia, vaippoja, siteitä ja ties mitä vielä keksitäänkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin ostamassa kaupasta vessapaperia ja huomasin että tarjouksessa oli sellainen jättikokoinen 32 rullan paketti. Päätin ostaa sitä, vaikka normaalisti ostan vähemmän kerralla. Kävelin sitten kassalle ja otin muovipussin johon ajattelin sujauttaa ne paperit. Maksamisen jälkeen kun koitin saada papereita mahtumaan muovikassiin,huomasin että ne eivät mahtuneetkaan sinne. Hetken aikaa koitin tunkea papereita muovikassiin siinä kassalla, mutta se ei onnistunut niin menin syrjempään paketointipisteelle. Siinä kamppailin 10 min mutta en vieläkään onnistunut. Kohtasin tosiasian, että minun on käveltävä kakkapaperit kädessä kaupungin läpi.. Tuijotin koko matkan kenkiäni naama punaisena.. En ole koskaan kokenut mitään noin noloa. Mitäköhän musta ajateltiin kun keskellä kaupunkia kannoin sellaista hiton isoa kakkapaperipakettia :(

N23

Etkö osaa käyttää tuotteesta nimeä vessapaperi? Miksi siitä paskasta pitää puhua ja tuollaisilla vastenmielisillä lastensanoilla? Oletko 3 v?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat