Mistä itsepuolustus suihkeita?

Vierailija

Pitääkö mennä viroon, vai saako suomesta toimivia sellaisia?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä suosittelen sulle Chlaes Ohlssonin hälytintä, 7.95 e. Suihketta voi olla tosi vaikea käyttää tosipaikan tullen. Osta kokeeksi tuo hälytin, siitä lähtee oikeasti niin järkyttävä ääni, että varmasti menee hyökkääjä paniikkiin. Paljon pahempi, kuin palovaroittimesta, siis lamaannuttava meteli. Helppo käyttää, se voi olla vaikka kädessä nyrkin sisällä tai taskussa, yksi kiskaisu ja meteli alkaa..

Vierailija

Miten ap kuvittelet käyttäväsi sitä? Hyökkääjä kun on tarpeeksi lähellä sumutusta niin hänen ei tarvii kun pikkasen huitasta kättäsi ja sumute on ties missä. Sitten hän voikin vaikka kaataa sut ja tyhjentää purkin sun silmiisi.

Hommatkaa hälytin!! Sillä ette satuta itseänne!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen sulle Chlaes Ohlssonin hälytintä, 7.95 e. Suihketta voi olla tosi vaikea käyttää tosipaikan tullen. Osta kokeeksi tuo hälytin, siitä lähtee oikeasti niin järkyttävä ääni, että varmasti menee hyökkääjä paniikkiin. Paljon pahempi, kuin palovaroittimesta, siis lamaannuttava meteli. Helppo käyttää, se voi olla vaikka kädessä nyrkin sisällä tai taskussa, yksi kiskaisu ja meteli alkaa..

ne ovat loppu kahdesta, jossa kövin. siellä oli silti vähän kalliimpia hälytin-suihke-yhdistelmiä, jotka laillisia.

Vierailija

Virosta saa tehokkaampia suihkeita eikä vaadi lupia. Eivät nykytulkinnan mukaan ole kiellettyjä, paitsi niiden mukana kuljettaminen ja käyttäminen. Taitaa maksaa 10-15 € myydään mm. Metsästysliikkeissä ja tiskin alta sataman torilla.
Aikaisemmin nuo rinnastettiin ampuma-aseisiin, tulkinta on muuttunut. Pieni sakko tulee jos poliisi penkoo käsilaukkusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten ap kuvittelet käyttäväsi sitä? Hyökkääjä kun on tarpeeksi lähellä sumutusta niin hänen ei tarvii kun pikkasen huitasta kättäsi ja sumute on ties missä. Sitten hän voikin vaikka kaataa sut ja tyhjentää purkin sun silmiisi.

Hommatkaa hälytin!! Sillä ette satuta itseänne!

En itselleni vaan nuorelle vaimolleni, joka kyllä on rohkea, ja mielestäni naiivi, kun sanoo ettei tarvitse. Tuskin tarvitsee mutta saisinpa itse ainakin mielenrauhaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat