Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M bronzerista allerginen reaktio?

Vierailija

Apua :((!
Noin pari kk sitten ostin h&m:stä bronzerin, jota tullut käytettyä vain pari kertaa.
Sain bronzerista viimekerroillakin näppyjä, mutta ajattelin että tein vain jotain väärin.
http://aijaa.com/dVQzJR
Ei ole todellakaan herkkä iho, päinvastoin.
Mitä minun pitäisi tehdä :((?
Ei ole kuittia tallessa, pystyykö saamaan korvauksia tai jotain :((

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tuotteessa tuskin on vikaa, sä vaan olet tuotteen jollekin ainesosalle allerginen. H&M taas ei ole korvausvelvollinen sun allergiasta. Se on vaan huonoa tuuria, johon jokaisen pitää itse varautua kun uuden tuotteen ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olla esim käyttämättä sitä.

Mistäs minä olisin voinut tietää ennenkuin käytän? Ensimmäisellä kerralla tuli jo, olisin silloinkin voinut saman aloituksen tehdä

Vierailija

:D Voisinko mäkin saada korvausta, kun söin niinku pähkinöit vaik oon allerginen ja naama niinku turpos :O
Ai niin ja mulla kans hiusväreistä turpoo puoli naamaa ja hiukset irtoo mut niin voisko saada korvauksia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistäs minä olisin voinut tietää ennenkuin käytän? Ensimmäisellä kerralla tuli jo, olisin silloinkin voinut saman aloituksen tehdä

No eipä tuota kukan niin tainnut ajatellakaan, vaan että tajuat tästä eteenpäin olla käyttämättä kyseistä tuotetta.

Vierailija

Cmoooon, aurinkopuuterihan on jokaisen perusoikeus. Kyllä nyt kannattaa vaan kärsiä noista näpyistä ja tehdä H&M:lle valitus, ne korvaukset on joskus aika korkeitakin! Ei missään nimessä kannata alistua ja lakata käyttämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jo ensimmäisellä kerralla huomasit, että tuote ei sovi sinulle. Ostit kuitenkin sitä vielä toisen kerran. Ja nyt pitäisi saada korvauksia. Jos ihminen on normaalilla järjellä varustettu, ei hän hanki sellaista tuotetta uudelleen, joka aiheutti allergiaoireita jo aikaisemmin. Mutta sinä et taidakaan olla penaalin terävin kynä.

Vierailija

Tervetuloa kosmetiikan Allergiaportaaliin!

Helsingin Allergia- ja Astmayhdistys on puolueeton terveysjärjestö, jonka tavoite on allergisten ja astmaatikkojen terveyden ylläpitäminen ja elämänlaadun parantaminen. Allergiaportaalin palvelu perustuu Helsingin Allergia- ja Astmayhdistyksen keräämään tiedostoon, jossa on tuhansien kosmetiikka- ja hygieniatuotteen ainesosaluettelot. Yhteistyökumppanimme ovat antaneet tuotetietonsa allergisten hyväksi, jotta mahdollisimman moni löytäisi itselleen sopivat ja turvalliset tuotteet. Linkistä Tiedostossa esiintyvät tuotesarjat löydät portaalimme tuotesarjat.

Kosmetiikan Allergiaportaali on Sinulle, jolle on todettu allergia jollekin kosmetiikan raaka-aineelle. Voit rekisteröityä maksutta sivuillemme ja tehdä itsellesi allergiaprofiilin testitulostesi perusteella tai tallentaa ja tulostaa yksilöllisen, maksullisen luettelon allergioittesi kannalta sopivista tuotteista. Lisätietoja tuotelistauksista tai kosmetiikka-allergioista voit kysyä neuvonnastamme kosmetiikka@allergiahelsinki.fi
329

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat