Olenko täysi luuseri jos turvaudun rauhoittaviin ennen treffejä?
Vatta on kuralla jännityksen takia, kädet vippasee, suuta kuivaa ja olo on epämukava. Ikää yli 30 ja ensitreffit sovittu illaksi.
Kommentit (40)
Ota ja yksi siideri päälle, kuka se nyt vesiselvänä treffeille menee.
Ota vaan, ei treffeistä tule mitään jos liikaa jännittää. Lääkkeen avulla muistat jälkeenpäinkin millaista oli, kun kaikki energia ei mene jännittämisen.
Jos olet nainen, niin tuo on vain rohkeaa, ennakkoluulotonta ja voimaannuttavaa. Mutta kun mies ottaa rohkaisuryypyn, niin hän on alkoholisti luuseri
Olet just oikeassa mielentilassa ensitreffeille. Kun jännittää pysyy skarppina.
No suurin osa ensitreffeille menijöistä ottaa vähän alkoholia rohkaistuakseen, parempi vaihtoehto se rauhoittava mun mielestä on. Ei muuta persoonaa samalla tavalla kuin juominen (vähänkin liikaa alkoa niin ihmisestä tulee normaalia estottomampi, hyväntuulisempi ym. vaikkei mistään örveltämisestä olisikaan kyse.)
Vierailija kirjoitti:
Annatkohan lääkehuuruissa ihan oikean kuvan itsestäsi?
Ei se nistiä haittaa.
Vaihtoehto rauhoittaville on betasalpaajat. Omien kokemusteni mukaan molemmat auttavat jännitysoireisiin kyllä hyvin. Ota ihmeessä et ole luuseri. Toivottavasti olet kuitenkin kokeillut jo aikaisemmin sopivan annostuksen itsellesi.
Minä en sinuna ottaisi. Pärjäät ilmankin oikein hyvin. On hyvä, että jännität.
En ole koskaan mennyt treffeille huumeissa lääkkeissä kännissä. Ujo ja epäsuosittu ja en täydellinen mutta tyytyväinen siitä etten ottanut mitään ennen treffejä. Ja muutes jos vatta on kuralla, älä missään nimessä ota mitään rentoutuslääkettä. Mutta muuten onnea treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto rauhoittaville on beetasalpaajat. Omien kokemusteni mukaan molemmat auttavat jännitysoireisiin kyllä hyvin. Ota ihmeessä et ole luuseri. Toivottavasti olet kuitenkin kokeillut jo aikaisemmin sopivan annostuksen itsellesi.
Ei sen tarvitse olla joko tai valinta vaan jos molempia tarvitaan niin voi ottaa molemmat etukäteen.
Itse otan treffejä ennen beetasalpaajan ja bentsodiatsepiinin.
Jos olen koko treffien ajan ahdistuneen näköinen ja puhe takeltelee niin ei se herätä kipinää vastapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nistiä haittaa.
Puhu hömppä vain omasta puolestasi, taitaa olla promilleja veressä aika hyvin tälläkin hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nistiä haittaa.
Puhu hömppä vain omasta puolestasi, taitaa olla promilleja veressä aika hyvin tälläkin hetkellä
Kylläpä te pirihuorulit pidätte toistenne puolia jos vaan huumeista tai huumaavista lääkkeistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nistiä haittaa.
Kylläpä te pirihuorulit pidätte toistenne puolia jos vaan huumeista tai huumaavista lääkkeistä on kyse.
Hohhoijaa, jollain yksinäisellä pershäröisellä juopolla menee taas tunteisiin.
M32 kirjoitti:
Ota ja yksi siideri päälle, kuka se nyt vesiselvänä treffeille menee.
En juo alkoholia enkä ole typerä.
Et ole. Pientä määrää et edes huomaa mutta voi rauhoittaa juuri sopivasti. Olin niin kierroksilla kerran ennen treffejä että puolikkaan otin viisimilligrammaisesta.
Voit ottaa. Kukapa ei joskus tarvitsisi vähän tukea, vaikka sitten medisiineistä.