Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kouluarvosanan 4-10 annat ulkonäöllesi? Kuvaile myös hieman ulkomuotoasi.

Vierailija
01.12.2015 |

Itselleni annan 10-. Miinus siitä että maha on turhan pömppö eikä litteä kuten ennen.
Olen pitkä ja hoikka, pitkät raajat, ihana lantio ja kauniit pienet rinnat, kaunis kaula sekä nätit kasvot, ihana hiusten väri ja pirteä leikkaus. Liikun kauniisti, olen tanssija.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm 9+. Kauniit kasvonpiirteet, tummat silmät ja hiukset mutta vaalea iho, isot rinnat, pieni nenä, hyväkuntoiset valkoiset hampaat. Haluaisin isomman ja pyöreämmän perseen ja vähän timmimmän kropan.

Vierailija
22/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni 4, yleisellä tasolla varmaan 6.

Naama pyöreä ja leukalinja epäselvä. Nenä pyöreänmuotoinen ja silmät pienet. Posket yhä vaan lapsenpyöreät, taitaa olla ikuisesti. Meikillä naamasta saa ihan okei, parhaimmillaan kuviin jopa sievän.

Kroppa liian suuri, kömpelö ja elekieleni huonon itsetunnon takia jäykkää ja hermostunutta. Reidet liian isot, vyötärö olematon, pömppistä liikaa, huono perse, huonot tissit. Lyhyet sormet ja pienet kädet muutenkin, ei yhtään helpota ahniinsulavaa vaikutelmaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen. Keski-ikä, pömppömaha, suonikohjut, ohentuneet hiukset, persjalat, ylipaino...

Vierailija
24/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Tummat kulmakarvat, vaaleanruskeat hiukset yli olkapäiden. Kauniit kasvot. Hymy herkässä. Lyhyt. Pienet rinnat. Miinusta tulee huonosta ryhdistä. On myös pieni pömppis (jonka saa aika tehokkaasti piilotettua hyvillä vaatevalinnoilla).

Arvosana omalle ulkonäölleni: 9. Jos joku muu arvioisi, voisi numero olla huonompi. Makuja on niin monia.

PS En ymmärrä, miten joku voisi näyttää kasvoista 4-6 "tasoiselta". Harvoin ajattelen kenenkään olevan ruma. Korkeintaan jos puolet hampaista puuttuvat, kaikki hiukset ovat lähteneet, silmä on mustana, kasvoissa on epämuodostumia ja lisäksi henkilö näyttää jatkuvasti äärimmäisen vihaiselta. Huom! Kaikki edellä mainitut asiat täytyy täyttyä. Esim. vinot hampaat tai rako hampaiden välissä ovat vain söpöjä persoonallisia piirteitä.

Vierailija
25/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Hyviä puolia tuuheat taipuisat hiukset, kaunis suu ja kivat hymykuopat, pituus 177 cm, hyvät rinnat, vähän pyöreä mutta sopusuhtainen, vyötärö löytyy. Huonoja puolia pökkelöt sääret, vinot hampaat, isot kädet ja jalat.

Vierailija
26/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä eläkeikää , mikä huomioon ottaen: 8 ja puoli! :)

Olen iättömän oloinen, hyvä vartalo.

27/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5. Ruumiini on kuvottava, näytän mieheltä. Voisin luetella pitkän listan huonoista puolistani, mutta en halua syventyä näin masentavaan asiaan tän enempää. Plussaa sentään siitä, ettei ole tyyliin elefantin kärsää.

28/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Hoikka ja kohtuullisen timmi vartalo, mutta silti selluliittia. Tavallinen, ihan ok naama, mutta rumat hampaat.

Vierailija
30/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ½ normaalitilanteessa. Olen ns. taskuvenus ja kauniit kasvot omaava. Tällä hetkellä olen viimeisilläni raskaana ja kauhea pallo :D

Kasvot on kuivat ja hilseilee, täynnä laikkuja eikä ulkonäköön jaksa panostaa muutenkaan. Eli tällä hetkellä seiska. Kyllä se tästä vielä muuttuu.

Vierailija
31/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan oll 8. 

Pitkä, hoikka, hyvä iho ja hiukset. 

Vierailija
32/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5. Liian paksu tukka jota en osaa laittaa. Tukka siis ponnarilla usein. Roikkuvat luomet ja silmät syvällä päässä. Kaula löysä lörppö. Isot tissit, maha ja reidet. Läskiä polvissa ja paksut sääret. Tasapaksu pökkelö siis.

Rumat kädet johtuen huonoista kynsistä ja revityistä kynsinauhoista.

Olen siis susiruma läski. Pituutta ihan ok 178cm mutta painoa 85kg. Ikää 41 v.

Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä joka on omiaan aiheuttamaan oireita kuten kynsinauhojen repimisen ja sen ettei paino putoa.

Vierailija
33/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 5. Liian paksu tukka jota en osaa laittaa. Tukka siis ponnarilla usein. Roikkuvat luomet ja silmät syvällä päässä. Kaula löysä lörppö. Isot tissit, maha ja reidet. Läskiä polvissa ja paksut sääret. Tasapaksu pökkelö siis.

Rumat kädet johtuen huonoista kynsistä ja revityistä kynsinauhoista.

Olen siis susiruma läski. Pituutta ihan ok 178cm mutta painoa 85kg. Ikää 41 v.

Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä joka on omiaan aiheuttamaan oireita kuten kynsinauhojen repimisen ja sen ettei paino putoa.

Lisään vielä huonon ihon ja tummat silmänaluset.

Vierailija
34/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Yli 30 mies.

Oon kasvonpiirteiltäni ihan ok, mutta siihenpä se sitten jääkin. Vähän alkanut kaljuuntua molemilta puolilta otsalohkoilta. Ylipainoa on ja oon kyllä yrittänyt laihduttaa, mutta ei tunnu riittävän mun ruokavalio, pitäis kuntoillakin. Muutenkin oon täysin rapakunnossa, en käy ikinä missään. Kuitenkin itse olen itseni kanssa sinut ja olen sinkku, joten eipä tässä ole edes kauheasti motivaatiota alkaa parantamaan tilannetta.

Vierailija
35/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: kauniit kasvot ja silmät, vartalossa hyvä "pohja" mutta pitkän sairastelun takia treenaamaton. Vyötärö silti on vielä...

Hiukset vähän huonot, suonikohjuja, pari kg liikaa läskiä mutta tisseistä rasva kadonnut. En oikeastaan tiedä miksi tykkään niin paljon ulkonäöstäni kun löytyyhän noita miinuksia. Kai annan hyvän kuvan vaatteet päällä kun toi naama ja vartalon muoto pelastaa aika paljon. Sitten on vielä raskausarpia ja muita arpia, kun mut alastomaksi ottaa.

Vierailija
36/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 puolen annan. Olen 27-vuotias, painoindeksi 26 ja keskipitkä. Hyviä puolia nuorena säilyneet kasvot (luullaan usein nuoremmaksi), isot vaaleansiniset silmät, luonnostaan punertavan vaaleat pitkät hiukset, kurvikkuus (selkeä tiimalasivartalo ylipainosta huolimatta) sekä terhakkaat ja rinnat ja pakarat. Huonoja puolia ylipaino, ehkä hiukan liian iso nenä, helposti lattavaksi menevät hiukset, värittömät ripset ja kulmat sekä lyhyehköt sääret.

Vierailija
37/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vartalo 0, sukupuolenkorjauksen jälkeen 10.

Vierailija
38/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottaisko vaikka 8 +

Plussaa ovat kauniit ruskeat silmät ja nätti hymy sekä upeat hampaat, ei vielä juurikaan ryppyjä vaikka ikä jo 40+, pienet mutta kiinteät rinnat imetyksestä huolimatta, sopusuhtainen vartalo vaikka vähän olenkin pyöreä, pyöreä kiva peppu. Lyhyessä tukassa aina hyvä leikkaus ja luonnostaan vaalea.

Miinukset tulee pituudesta, saisi olla vähän enemmän kuin tämä 163cm, sääret voisivat myös olla vähän sirommat, mutta näillä mennään. Nenäkin ehkä voisi olla sirompi, nuorempana murehdin sitä enemmän, nyt olen hyväksynyt osaksi omaa persoonaa. Ryhti voisi olla myös parempi, sitä treenaan koko ajan.

Vihdoinkin osaan rakastaa itseäni juuri tällaisena kuin olen, sekin varmasti näkyy ulkoisesta olemuksesta. Näkyyhän tässä kropassa elämä, synnytykset yms, mutta niin saakin näkyä! Just nyt on ihanaa olla MÄ! :D

Vierailija
39/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tasapaksu ilman tissejä (A) hiukset hennot ja ohuet. Aina rumasti pukeutunut ja arkinen pieni hiirulainen 150/52 jolla pömppömaha.

Ainoaa plussaa ehkä pitkät silmäripset ja kauniit silmät sekä suu. Siro rakenteinen naamasta sekä luut. Iloinen ilme. Hyvä iho.

Vierailija
40/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Hoikka tiimalasivartalo, kauniit silmät ja pitkät paksut hiukset. Ihana hymy kuulemma ;) Miinuspisteet tulee liian voimakkaista leuoista ja iästä (40), joka alkaa näkyä (häiritsee itseäni).