Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kouluarvosanan 4-10 annat ulkonäöllesi? Kuvaile myös hieman ulkomuotoasi.

Vierailija
01.12.2015 |

Itselleni annan 10-. Miinus siitä että maha on turhan pömppö eikä litteä kuten ennen.
Olen pitkä ja hoikka, pitkät raajat, ihana lantio ja kauniit pienet rinnat, kaunis kaula sekä nätit kasvot, ihana hiusten väri ja pirteä leikkaus. Liikun kauniisti, olen tanssija.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, että millainen on 4-arvosanan ulkonäkö.. :D zombie? maatunut ruumis? spitaalinen?

Tai sen näköinen? Esim. Joku Vicky Pollard  olis mielestäni ehkä 6 ½, Mr Bean  7.

Vierailija
42/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 1/2. Pitkä, hoikka, suuret rinnat ja pyöreä hyvä pylly. Pitkät sääret ja tuuheat hiukset eikä naamassakaan isompaa vikaa. Vaikka urheilen paljon en oo silti mikään kuivan kesän orava vaan rasvakerros löytyy oikeista paikoista (bmi 21). Puoli pistettä vähenee koska mullakin ikä alkaa omasta mielestä näkyä naamasta... Oon 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaikea. Olen monta kymmentä kiloa ylipainoinen ja persjalkainen. Toisaalta se läski on asettunut tiimalasin muotoon, joten ei ole esimerkiksi monikymmenkiloista röllykkämahaa, ja mulla on nätti naama. Tykkään myös persoonallisesta tyylistäni. Ehkä 6,5? Laihduttamalla olisin varmaan kasin luokkaa.

Vierailija
44/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Olen 41-vuotias nainen. 30 kg on ylipainoa ja se on asettunut keskivartalolle suureksi pulleaksi kaljamahaksi, sekä myös naamaan ja leuan alle tehden koko naamasta taikinamaisen läskipallon. Olen lyhyt ja persjalkainen, joten en ole nuorena ja hoikkanakaan ollut kummoisen näköinen. 

Naamastani olen tosi kummallisen näköinen. Mulla on hyvin leveä ja munanmuotoinen naama, sellainen joka levenee alaspäin leukaperiin. Nenä on luonnottoman lyhyt edestä katsoen, ja siten väli nenästä huuliin poikkeuksellisen pitkä. Huulet on ulkonevät töröt ja leukaa ei oikein ole sivultakatsoen. Silmät on pienet ja syvällä päässä, pulleiden silmäpussien alla. Iho olisi muuten ok, mutta sairastin kolmekymppisenä vesirokon ja siitä jäi sinne tänne syviä, jopa sentin halkaisijaisia kuoppamaisia arpia. 

Vierailija
45/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 7-8. Parikymppinen, keskipitkä, nätti naama, painoindeksi 20, viiltelyarpia, hiukset vaaleahkot ja pidemmät kuin keskipitkät, päivettynyt, pitkät ripset, hyvä iho. Eli kaikki aika keskivertoa ja viiltelyarvista miinusta. 

Vierailija
46/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9+. Olen pitkä ja hoikka. Blondit hiukset olkapäille saakka. Kiinteät ja pienet rinnat. Kasvoja kehuttu kauniiksi.

Nenästä en pidä

Vierailija
47/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8+, olen hoikka, ihan mukavan kokoiset rinnat hoikkuuteen nähden. Vatsa on sen verran litteä, että voin käyttää crop toppeja itsevarmasti. Hiukset ovat vaaleat, pitkät ja paksut, hyvässä kunnossa.

Mua vaivaa lievä akne ja iho on ajoittain tosi rasvainen. Olen atoopikko ja vartalon iho on usein pahan näköinen, varsinkin talvisin.

Kasvonpiirteeni ovat ihan ok, ainoa mitä niissä muuttaisin on hieman raskaat silmäluomet.

Vierailija
48/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.

Olisko yhteensä 6  1/2? olen 49v nainen.

-hiukset 8: hartiapituiset ja kohtuu hyväkuntoiset, ei paksut, ohutta ja pehmeää hiusta

-naama 7:isot ihohuokoset jotka näkyvät rumasti,pottunokka, löysää roikkuvaa ihoa, huonot hampaat(osa),hyvät vahvat kulmakarvat, kivat silmät, ikäisekseni mitättömän vähän ryppyjä missään, ei tupakkaryppyjä :)

-kaula,dekoltee yms 10: kauniit ja rypyttömät

-rinnat 8: ihan kivat 80C kupposet tämän ikäiselle, ei pysy kynä alla

-vatsa 7: ylävatsalla löysää nahkaa, alavatsa pömpöttää, olen lihonut vuoden aikana

-takamus 2: hirveen ruma löllyvä selluliittinen roikkuperse :(

-Jalat 7: reisistä 6 ja muodokkaista ja lihaksikkaista sääristä 8

ps en ole tyytyväinen ulkonäkööni, itsetunto on alhainen

Vierailija
49/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Hoikahko, atleettinen vartalo,  (BMI 20,1, rasvaprosentti 15), josta näkyy lihakset ja ihmiset olettaa, että treenaan paljonkin kuntosalilla. Keskimittainen, poikamaiset mittasuhteet, olemattomat rinnat, hyvä pieni perse, normaalisti litteä vatsa ja sixpäkki näkösällä, mutta nyt selkeä pömppömaha.

Mutta nyt painoa on pakko pitää pikkasen korkeammalla, jotta naama ei oo liian rutussa, kun ikää 41v. Näytän n. 8-12 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Em. päätelty siis tuntemattomien ihmisten oletusten ja arvailujen perusteella.

Naama piirteiltään klassisen kaunis, mutta ihon väri karmivan punakka, joka vaatii aina jonkin neutralisoivan pakkelin. Hiukset pitkät, oikeasti maantiet, nyt vaalennettu.

Vierailija
50/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-v. Annan omassa ikäryhmässä itselleni 7-. Naama nuorekas, kauniit silmät. Hampaat kuluneet. 9 kg ylipainoa, yleisplösö - paitsi sääret hyvät. Muhkeat rinnat, mistä plussaa. Liuru tukka. Ollut surua ja se näkyy minussa. Myös niskanikamien rapautuminen vaikuttaa olemukseen.

Nuorena olin 9+ elin on tässä tultu enemmän ja nopeemmin alas kuin kuvittelin.

Vierailija
51/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenpana kroppa oli 9+ mutta tätä nykyä, treenamattomuuden ansiosta lähenee jo seiskaa (7) Naamataulu repsottaa myös aika lailla. Sillekin pitäisi vissiin tehdä jotain pientä piristystä. Naamaani olen jo ehtinyt tottua tässä iässä, niin se saa arvosanan 8. Pidän siis kasvoiltani vaikka tiedän etteivät ne mitään ihanteita vastaa. Ikää 38v N.

Vierailija
52/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt annan 7, koska olen selvästi ylipainoinen ja se syö itsetuntoani ja tiedän etten ole hyvännäköinen kilojeni kanssa. Jos olisin normaalipainoinen, antaisin varmaan 8,5-9. Minulla on kuitenkin kauniit huulet, pitkä kaunis tukka, lantion ja rintojen kaarta sopivasti, ihan ok silmät. 10 minusta ei saisi tekemälläkään, maailma on pullollaan kaunottaria, joihin mielestäni suomalaisella geenistöllä ei yllä. (Tummat silmät, paksu lainehtiva tukka, kaunis ihonväri jne).

Vierailija
53/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin suorastaan tyrmäävä :D :D :D

Vierailija
54/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.

Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.

Miksi tätä on alapeukutettu kamalasti?

Vierailija
55/55 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu vitosen mieheksi, olisin kuulemma 6 jos hymyilisin. En hymyile, koska silloin olen mielestäni 4, joten olen sitten se 5.

Pääni on pyöreä kuin vesimeloni, kasvot taas on liian pienet nähden pään kokoon. Olen tietenkin kaamea taikinanaama. Kroppa on melkoisen tasapaksu lötköpötkö jossa on vähän extraa massun kohdalla. Heh, 5 alkaa kuulostaa liioittelulta kun luen tekstiäni ja ajattelen itseäni. Voin myöntää, että joinain harvoina päivinä näytän mielestäni ihan hyvältä jos katsoo todella läheltä peilistä, mutta kun katsoo kauempaa niin se sama ruma Naispelkohan sieltä kurkkii.

En tiedä oliko tämä naisille tarkoitettu, mutta ihan se ja sama kun en mieskään ole. Hyvällä tuurilla varmaan pääsisin uimahallissa naisten puolelle jos olisi joku vanhempi nainen pitämässä kädestä kiinni kun menen suihkuun Mikki Hiiri-uikkareissani.

Terveisin Naispelko22