Muten saa parhaiten unelmien miehen/naisen unohtumaan?

Vierailija

Kukaan muu ei näytä eikä tunnu miltään. En voi häntä saada enkä edes yritä, kun haluan kunnioittaa hänen päätöstään. Mutta miten saan pois mielestäni? Laastarisuhde? Auttaako ne?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ajan kanssa. Mieti miksi ihmeessä haluaisit naisen joka ei halua sinua? Ei sellainen ole mikään unelmien nainen. Ihan varmasti tapaat vielä jonkun paljon paremman ja sitten olet onnellinen että juttu ei toiminutkaan tuon kanssa.

Vierailija

Jos sinulla on hänen valokuvansa niin katsele sitä ja piereskele paljon ja katsele sitä paskalla istuessa ja oikein nuuhki sitä paskan hajua kun katselet samalla hänen kuvaansa. Tätä käsittelyä tulee toistaa kunnes lopulta yhdistät paskan hajun ja tuon henkilön kasvot niin vahvasti toisiinsa, että rakkaus häneen haihtuu kuin pieru Saharaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa. Mieti miksi ihmeessä haluaisit naisen joka ei halua sinua? Ei sellainen ole mikään unelmien nainen. Ihan varmasti tapaat vielä jonkun paljon paremman ja sitten olet onnellinen että juttu ei toiminutkaan tuon kanssa.

No väittää haluavansa, mutta ei vain uskalla ottaa sitä askelta. Liian kiltti ihminen, haluaa pitää lupauksestaan kiinni vaikkei toista rakastakaan. Se hänessä kyllä ärsyttää, sitä pitäisi varmaan itselle vielä enemmän sanoa. Muuta vikaa en sitten löydäkään.

Vierailija

Ymmärrän aloittajaa, sillä tilanteeni on sama. Olen monta kuukautta ollut energinen ja onnellinen ihastukseni takia. Meillä on ollut mukavaa yhdessä, pitkiä keskusteluja ja hyvää seksiä. Mies ei kuitenkaan tiedä, mitä haluaa elämältä ja itse haluan parisuhteen.Tämä ei tule jatkumaan. Mutta kuinka lopettaa ja unohtaa, kun tuo mieskään ei halua lopettaa.

Vierailija

Puhutaanko tässä eräänlaisista mahdottomista kaukoihastuksista, kuten kaverien puolisoista, vai sellaisesta unelmasta jonka kanssa on saanut olla ja on tullut ero?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä eräänlaisista mahdottomista kaukoihastuksista, kuten kaverien puolisoista, vai sellaisesta unelmasta jonka kanssa on saanut olla ja on tullut ero?

Omassa tapauksessa puhun ihmisestä, joka kolahti heti. Tuntuu vaan niin oikealta, ettei kukaan tätä ennen. Ja ihan aikuisia ollaan, minä eronnut mutta hän ei. Sen päätin etten enää edes yritä, en tosin ole hurjasti yrittänyt aiemminkaan vaan aina on jotenkin ajauduttu yhteen. Jatkossa välttelen niitä tilanteita, mutta nyt haluan vain unohtaa ja katsoa eteenpäin elämässä. En vaan tiedä että miten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Omassa tapauksessa puhun ihmisestä, joka kolahti heti. Tuntuu vaan niin oikealta, ettei kukaan tätä ennen. Ja ihan aikuisia ollaan, minä eronnut mutta hän ei. Sen päätin etten enää edes yritä, en tosin ole hurjasti yrittänyt aiemminkaan vaan aina on jotenkin ajauduttu yhteen. Jatkossa välttelen niitä tilanteita, mutta nyt haluan vain unohtaa ja katsoa eteenpäin elämässä. En vaan tiedä että miten.

Kunnioita toisten parisuhteita ja iske sinkku! V...u mikä urpo!

Vierailija

Kuulostat henkilöltä josta itse haaveilen.. Tässä tapauksessa minä olen se seurusteleva osapuoli. Hän kertoi hiukan humalassa tunteensa ja hämmennyin. Nyt haluaisin jatkaa keskustelua asiasta, mutta en tiedä miten.. Olen nyt pohtinut omassa suhteessa hänen takiaan taukoa.

Oletko sinä kertonut hänelle mitä tunnet häntä kohtaan? Minkä reaktion sait?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostat henkilöltä josta itse haaveilen.. Tässä tapauksessa minä olen se seurusteleva osapuoli. Hän kertoi hiukan humalassa tunteensa ja hämmennyin. Nyt haluaisin jatkaa keskustelua asiasta, mutta en tiedä miten.. Olen nyt pohtinut omassa suhteessa hänen takiaan taukoa.

En kovin suoraan. Uskon kuitenkin että tietää tunteeni. Tosin olen sanonut hänelle etten halua suhdetta kun haluan olla nyt sinkku koska itsekin vasta erosin.. Eli en usko että tietää että voisin haluta enemmän kuin satunnaisia tapailija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kunnioita toisten parisuhteita ja iske sinkku! V...u mikä urpo!

Niinhän yritän tehdäkin. Kun tavattiin olin itse varattu ja hän iski minut. Tai iskettiin toisemme, tosin olin jo ennen sitä halunnut erosta omasta suhteestani.

Vierailija

Kerro, että haluat enemmän. Se voi vaikuttaa valtavasti hänen päätökseensä. En nyt halua mitenkään innoittaa rikkomaan suhdetta, mutta toivoisin oman haaveilun kohteeni palaavan vielä asiaan.

-9

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kovin suoraan. Uskon kuitenkin että tietää tunteeni. Tosin olen sanonut hänelle etten halua suhdetta kun haluan olla nyt sinkku koska itsekin vasta erosin.. Eli en usko että tietää että voisin haluta enemmän kuin satunnaisia tapailija.

Ihan samoin on minulla. Olen antanut varmaankin ristiriitaista viestintää, sillä erosta ei ole vielä puoltakaan vuotta aikaa. Sanoin hänelle, että sinkkunakin voi elää, mutta haaveilen suhteesta. Kun kysyi suoraan, mitä haluan, vastasin, etten tiedä. Mutta nyt muutaman viikon jälkeen en osaa ajatella elämää ilman häntä. Paitsi hänen  tunteensa ovat epäselvät myös ja varmaan osittain minun takiani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No väittää haluavansa, mutta ei vain uskalla ottaa sitä askelta. Liian kiltti ihminen, haluaa pitää lupauksestaan kiinni vaikkei toista rakastakaan. Se hänessä kyllä ärsyttää, sitä pitäisi varmaan itselle vielä enemmän sanoa. Muuta vikaa en sitten löydäkään.

Mulla sama tilanne, mutta sentään pokkaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Eli rakastuin varattuun, mutta käskin miehen olla rikkomatta perhettään takiani. Eikä nämä miehet mitään "liian kilttejä" ole, vaan onnettomia tossukoita, jotka eivät osaa itse ottaa vastuuta elämästään. Siinäkin mielessä parempi, että pysyvät niiden vaimojensa helmoissa, koska eihän tuollaisilla "miehillä" mitään tee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jakaa elämäni parhaat keskustelut tuon miehen kanssa, Vapaita olemme molemmat, tosin eroista ei kuin muutama kuukausi. Kuitenkin tapasimme vapaina. Haluaisin niin kovasti olla tuon miehen kanssa, mutta hänen puoleltaan jotain epäselvää. Se murentaa minua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat