voi v...tu! Onko kellään muulla näin pihiä miestä?

Vierailija

Tässä nyt yksi esimerkki. Mies ostanut itselleen noin 10v sitten sykevyön/kellon ja käytti sitä silloin max kuukauden verran. Siitä saakka ollut kaapissa käyttämättömänä.
Nyt itse innostuin urheilemaan säännöllisesti vajaa pari vuotta sitten ja vähän aikaan sitten muistin, että miehellä tämä laite kaapissan ja kysyin saisinko sitä lainata.
Mies sanoi, että ei onnistu, mutta voi kyllä myydä sen minulle jos maksan siitä 50E.
Luulin, että heittää läppää tuolla myymisellä, mutta tosissaan oli. Kyse ei tosiaan ole siitä, että miehellä ei olisi rahaa, hänen palkkatulonsa olivat tänäkin vuonna liki 100.000E.
Itse tienaan yli puolet vähemmän. No, pitää ostaa itselleen oma sykemittari joululahjaksi.
Mies on muutenkin raha-asioissa saita, maksan kaikista yhteisistä laskuista, sekä vuokrasta aina puolet. Jos vaikka esim käymme mäkkärissä syömässä, niin silloinkin aina tasattava lasku puoliksi.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

No eihän tuo mikään parisuhde ole. Ja joo, minulla on pihi miesystävä, ja hiljalleen on saanut jäädä itsekseen piheilemään yhä enemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huhhuh! Lähtis vaihtoon tuommoinen, joka ei ymmärrä yhteistä taloutta.

Tuossahan nimenomaan on yhteinen talous, kulut puoliksi.

Miehen lompakko on miehen lompakko, maksaa puolet yhteisistä kuluista.

Vierailija

Sairaalta kuulostaa. Ihan kuin alkoholisoitunut, narsistinen isäni joka pompottaa läheisriippuvaista äitiäni juuri tuolla tavalla. Vaikka äijä tienaa huomattavasti enemmän, lypsää naiivilta äidiltäni rahat kaikkiin hankintoihin. Ja paremmasta mitään tietämätön äitiparka tietysti maksaa, kun ei muustakaan mitään ymmärrä.

Suorastaan vihaksi pistää tuollaiset naiset jotka alistuvat kynnysmatoiksi!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada loisia miehen lompakolla?

Perustelut?

Ei minusta ole mitään loisimista, jos pyytää saada käyttää toisen hankkimaa tavaraa, varsinkaan jos toinen ei sitä itse käytä. 

Vierailija

Ihan sairasta. Ei tosa oo kyse mistään loisimisesta, mies on vaan pihi ja aika nihkeä partneri. Jos mä en käyttäis jotain niin tottakai se olis miehen käytössä. Voisin helposti antaa sen myös kaverille, niin kuin oon tehny mm. vanhoille kännyköille, läppäreille jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miksi sinun pitäisi saada loisia miehen lompakolla?

Hankitaako teillä kaikkia tavaroita kahdet kappaleet että molemmat voivat käyttää omiaan?

Vierailija

Älä nyt vielä sano, että sinä hankit teillä lähes kaikki lapsen vaatteet ja tavarat. Ja äitiyslomalla ja hoitovapailla teillä myös meni menot puoliksi, eikä sun tulonmenetyksiäsi huomioitu mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh! Lähtis vaihtoon tuommoinen, joka ei ymmärrä yhteistä taloutta.

Tuossahan nimenomaan on yhteinen talous, kulut puoliksi.

Miehen lompakko on miehen lompakko, maksaa puolet yhteisistä kuluista.

Jaa. Minulle yhteistalous kyllä tarkoittaa sitä että jos toinen on hankkinut jotain, niin toinenkin voi sitä käyttää.

Minusta tuo on kaksi erillistaloutta, jos kaikki jaetaan erikseen.

t.mise

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada loisia miehen lompakolla?

Perustelut?

Ei minusta ole mitään loisimista, jos pyytää saada käyttää toisen hankkimaa tavaraa, varsinkaan jos toinen ei sitä itse käytä. 

Mies on ostanut omansa, ostakoon nainen sitten itselleen omansa.

Vaikka mies ei sitä käyttäisi, maksaa mies kuitenkin puolet kaikesta.

Miksi naisilla pitäisi aina olla vapaamatkustajan oikeudet?

Kerro ihan omin sanoin.

Huoh. Mun kaverit on varmaan sitten ihan kaameita vapaamatkustajia, kun ne pyytää multakin tavaroita lainaan, ja mä tyhmänä lainaan. Toisaalta loisinhan mäkin niiden kustannuksella, kun oon saanut niiltä ihan omaksi vaatteita, joita ne ei enää käytä. Meistä vain asioiden jakaminen lähipiirin kanssa on ihan normaalia etenkin silloin, kun siinä ei juuri menetä (tavaran lainaaminen). 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat