Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Golda Meirin mielipide 1970-luvulta

Vierailija

Kun Golda Meiriä pyydettiin määräämään ulkonaliikkumiskielto naisille, jotta tuolloinen raiskausaalto saataisiin loppumaan, Meir totesi, että koska kyseessä olivat naisten kimppuun käyvät miehet, ulkonaliikkumiskielto olisi asetettava nimenomaan miehille.

Suomessa on varmasti jokaisen asumiskäyttöön tarkoitetun rakennuksen ulko-ovissa lukot, joita voi käyttää siinä tapauksessa, että asukkaat eivät pysy heille määrätyn ulkonaliikkumiskiellon aikaan sisällä. Ulos murtautumisesta maastakarkotus. Tämä suojelisi kantaväestön lisäksi myös itse turvapaikanhakijoita. Ja siis miksei, herra Orpo?

http://motleynews.net/2012/07/11/the-best-statement-made-about-rape-gold...

Kommentit (7)

Vierailija

Siis niinkö, että miehet pääsisivät ulos vain siihen aikaan vuorokaudesta, kun ei voi raiskata? Mihin aikaan se olikaan? Klo 25.00-27.30?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis niinkö, että miehet pääsisivät ulos vain siihen aikaan vuorokaudesta, kun ei voi raiskata? Mihin aikaan se olikaan? Klo 25.00-27.30?

Esimerkiksi klo 17.00-09.00 vaikuttaisi kantaväestön turvallisuuteen merkittävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi klo 17.00-09.00 vaikuttaisi kantaväestön turvallisuuteen merkittävästi.

Entäs Matti ja Teppo? Mä joka ainoa aamu seitsemäksi meen... Sitten ei enää menisi, kun kotoa saisi lähteä vasta yhdeksältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entäs Matti ja Teppo? Mä joka ainoa aamu seitsemäksi meen... Sitten ei enää menisi, kun kotoa saisi lähteä vasta yhdeksältä.

Matti ja Teppo eivät ole turvapaikanhakijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Matti ja Teppo eivät ole turvapaikanhakijoita.

Ai heitäkö tämä vain koskikin? Luulin, että säilöön pantaisiin kaikki joilla on raiskuuseen sopiva elin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö nuoremmat mammat, kuka oli Golda Meir ja missä päin maailmaa hän vaikutti?

Jolleivät tiedä, saavat mennä googlaamaan. Ja nuoremmat sitten saavat pysyä hereillä historian tunneilla.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat