"Nirso" nainen täällä
- En halua miestä joka kertoo mulle miten ison pökäleen tuotti aamupaskalla käydessään.
- En halua miestä joka tunkee päälle ja pitää väkisin epämukavassa asennossa sängyssä
- En halua miestä joka on lisääntynyt jonkun kanssa, mullakaan ei ole lapsia
- En halua miestä joka on niin ruma että mua kuvottaisi kaikki läheisyys (tavallinen ulkonäkö kyllä riittää mutta pitää olla vähintään siedettävä omaan makuuni)
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies, jota rakastan ja jonka kanssa olen suhteessa jää työttömäksi, en tietenkään jätä häntä sen takia.
Siinäkin tapauksessa, että irtisanoutuu tahallaan eikä aio enää mennä töihin?
Hänen mies tuskin haluaa olla samanlainen loinen kuten sinä. Kyllä siinä olis aivan toisenlainen mies kyseessä kuin kenen kanssa hän meni naimisiin.
Vastaa nyt suoraan kysymykseen äläkä kiertele ja käytä olkinukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla sä osallistut niihin naisen harrastuksiin? Naisen?
Kyllä niihin riittää tuet ihan hyvin. Ja monet harrastukset ovat halpoja tai ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies, jota rakastan ja jonka kanssa olen suhteessa jää työttömäksi, en tietenkään jätä häntä sen takia.
Riippuu syistä, joiden takia hän irtisanoutuu sekä hänen jatkosuunnitelmistaan elämässä. Jos irtisanoutuu, koska vihaa nykyistä työtään ja haluaa kouluttautua uudelle alalle, tuen häntä tässä päätöksessä. Samoin jos hän haluaa vaikka vuodeksi tai pariksi keskittyä johonkin tiettyyn projektiin (esim. kirjan kirjoittaminen), tuen häntä. Mutta jos hän irtisanoutuu ihan muuten vaan saadakseen lisää aikaa sohvalla makaamiseen, passittaisin hänet varmaan ensin lääkäriin tutkituttamaan mielenterveytensä. Jos mitään masennusta tms. ei löydy, joutuisin ehkä toteamaan meidän olevan liian erilaisia tavoitteiltamme elämässä ja etsisin energisemmän ja kunnianhimoisemman miehen. Toki päätökseen vaikuttaisi paljon myös se, olisiko meillä lapsia. Jos olisi, yrittäisin varmaan vielä saman miehen kanssa. Mutta pakko myöntää, että toivoisin koko ajan hänen löytävän oman juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niihin riittää tuet ihan hyvin. Ja monet harrastukset ovat halpoja tai ilmaisia.
Entä, jos nainen harrastaa matkustelua, ratsastusta, teatterissa ja konserteissa käyntiä ja niiden jälkeen ravintolaillallinen, yms? Paljonko sulla on kuukaudessa rahaa harrastuksiin? 100 €? 200 €? 500 €?
Minulle puolison työssäkäynti on tärkeää vain sen vuoksi etten hyväksy ihmisiä jotka luulevat että valtiolla on taikaseinä josta se raha tulee...
Jos elelee työttömänä vaikka perinnön tms turvin niin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu syistä, joiden takia hän irtisanoutuu sekä hänen jatkosuunnitelmistaan elämässä. Jos irtisanoutuu, koska vihaa nykyistä työtään ja haluaa kouluttautua uudelle alalle, tuen häntä tässä päätöksessä. Samoin jos hän haluaa vaikka vuodeksi tai pariksi keskittyä johonkin tiettyyn projektiin (esim. kirjan kirjoittaminen), tuen häntä. Mutta jos hän irtisanoutuu ihan muuten vaan saadakseen lisää aikaa sohvalla makaamiseen, passittaisin hänet varmaan ensin lääkäriin tutkituttamaan mielenterveytensä. Jos mitään masennusta tms. ei löydy, joutuisin ehkä toteamaan meidän olevan liian erilaisia tavoitteiltamme elämässä ja etsisin energisemmän ja kunnianhimoisemman miehen. Toki päätökseen vaikuttaisi paljon myös se, olisiko meillä lapsia. Jos olisi, yrittäisin varmaan vielä saman miehen kanssa. Mutta pakko myöntää, että toivoisin koko ajan hänen löytävän oman juttunsa.
Eli kyse on siis rahasta. Ei "rakkaus" paljon auta, jos mies ei tienaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan työssäkäyvän miehen, mutta en sen takia, että pääsisin loisimaan lompakolla (mulla on oma koulutus ja omat rahat, kiitos vaan), vaan sen takia, että voitaisiin elää yhdessä mukavaa elämää. Haluan asua kivasti, syödä joskus ravintolassa ja matkustaa. Maksan kyllä oman osuuteni, mutta kahta Aasian-matkaa en noin vaan pysty kustantamaan. Elin jo 6v opiskelijabudjetilla, nyt haluan muutakin kuin hernekeittoa ja pestopastaa!
N27
Väitätkö ettet muka voisi rakastua työttömään mieheen? Oletko koskaan rakastunut keneenkään? Uskotko todella et sen voi noin vain valita kehen rakastuu? Oot ihmisen pyörteissä ja sit kuulet että ei ole töitä, piip peruutetaan tunteet! Ei ehkä onnistu. Ja muutenkin, eletään tällä hetkellä aika haastavia aikoja, ja työttömiä on paljon. Koko työelämän rakenteet ovat murroksessa. Pienituloisuus lisääntyy. Musta tuo että haluaa työssäkäyvän kumppanin kuulostaa siltä, että valitsee olla rakastumatta ja saamatta välttämättä rakkauteen perustuvaa ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta jäi muuten selventämättä kantasi matkusteluun. Jos nainen tykkää matkustelusta ja haluaisi nimenomaan matkustella kumppaninsa kanssa, niin ilmeisesti naisen pitäisi myös sinun matkustelusi maksaa ja nainen on ahne jos edellyttää, että sinä maksaisit oman osasi?
Osaan elää säästeliäästi. Voin pihistellä kuluissa sen verran, että niistä jää kuukausittain tarpeeksi ylimääräistä yhden matkan maksamiseen.
Joopajoo ja pihistely on vielä helpompaa, kun voi maksattaa arjen juoksevat kulut sillä naisella. Saattaa joinain kuukausina jäädä vaikka koko"tili" matkusteluun!
Tosiasiassa niillä sinun sossutuillasi sinä pystyt ehkä hädin tuskin maksamaan oman osuutesi asumisesta ja elämisestä, siitä huolimatta että paperilla asuttaisiin eri osoitteissa. Loppu jää naisen maksettavaksi katselipa sitä miten päin hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos nainen harrastaa matkustelua, ratsastusta, teatterissa ja konserteissa käyntiä ja niiden jälkeen ravintolaillallinen, yms? Paljonko sulla on kuukaudessa rahaa harrastuksiin? 100 €? 200 €? 500 €?
Tuskimpa kiinnostuksen kohteet kohtaa tuon naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse on siis rahasta. Ei "rakkaus" paljon auta, jos mies ei tienaa tarpeeksi.
Ei suoraan rahasta vaan siitä, millaisia asioita elämältä haluaa, millainen tyyppi on. Jos MIKÄÄN työ ei kiinnosta tai innosta, ihminen vaikuttaa todella flegmaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan työssäkäyvän miehen, mutta en sen takia, että pääsisin loisimaan lompakolla (mulla on oma koulutus ja omat rahat, kiitos vaan), vaan sen takia, että voitaisiin elää yhdessä mukavaa elämää. Haluan asua kivasti, syödä joskus ravintolassa ja matkustaa. Maksan kyllä oman osuuteni, mutta kahta Aasian-matkaa en noin vaan pysty kustantamaan. Elin jo 6v opiskelijabudjetilla, nyt haluan muutakin kuin hernekeittoa ja pestopastaa!
N27Väitätkö ettet muka voisi rakastua työttömään mieheen? Oletko koskaan rakastunut keneenkään? Uskotko todella et sen voi noin vain valita kehen rakastuu? Oot ihmisen pyörteissä ja sit kuulet että ei ole töitä, piip peruutetaan tunteet! Ei ehkä onnistu. Ja muutenkin, eletään tällä hetkellä aika haastavia aikoja, ja työttömiä on paljon. Koko työelämän rakenteet ovat murroksessa. Pienituloisuus lisääntyy. Musta tuo että haluaa työssäkäyvän kumppanin kuulostaa siltä, että valitsee olla rakastumatta ja saamatta välttämättä rakkauteen perustuvaa ihmissuhdetta.
Rakastettavia ihmisiä on maailma pullollaan. Täyttä typeryyttä ottaa sellainen josta järjellä ajatellen tietää jo alkumetreillä, että tulevaisuus ei tule kovin ruusuinen olemaan vaikka alkuun kolahtaisi kuinka kovaa. Sitäpaitsi puhtaasti järkisyistäkin aloitetussa suhteessa voi onnea ja rakkautta olla myöhemmin ihan yhtä paljon, kuin romanttisesta roihahduksesta alkaneessa suhteessa.
Ja kysehän ei ollut työssäkäyvästä ja työttömästä yleisesti, vaan työssäkäyvä vs elämäntapatyötön jolla ei ole aikomustakaan mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa kiinnostuksen kohteet kohtaa tuon naisen kanssa.
Sohvalla makaaminen on niin paljon kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa voi monelaista. Ei se kuitenkaan tarkoita, että pitäisi alkaa harrastamaan jotain mihin ei ole minkäänlaista mieleenkiintoa.
Hei sossurotta. Mistä sä oot kiinnostunut? Sohvalla makaamista ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa voi monelaista. Ei se kuitenkaan tarkoita, että pitäisi alkaa harrastamaan jotain mihin ei ole minkäänlaista mieleenkiintoa.
Ensin lupautuu osallistumaan naisen harrastuksiin ja kun harrastus onkin kallis, niin ei kummasti huvita.
Vierailija kirjoitti:
Hei sossurotta. Mistä sä oot kiinnostunut? Sohvalla makaamista ei lasketa.
Vaikka musiikki, hippeily, anarkismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin lupautuu osallistumaan naisen harrastuksiin ja kun harrastus onkin kallis, niin ei kummasti huvita.
Ei ole kiinni hinnasta. Ei vaan kiinnosta esim. hevosiin liittyvät harrastukset.
Oho, onpa täällä kärkästä keskustelua. Minua ei haittaisi, jos mies eläisi tuilla + osittain minun rahoillani, jos hän hoitaisi kodin ja lapset minun ollessani töissä. Olisi ihanaa tulla töistä puhtaaseen kotiin, jossa on ruoka pöydässä. Rakastan matkustelua, mutta voisin oikein mieluusti matkustella pitkin maailmaa yksinkin. Tykkään tehdä sellaisia 2-3 kuukauden mittaisia reissuja, mutta pitkästä parisuhteesta onkin ihan hyvä pitää pieniä taukoja silloin tällöin. Voisin hyvin tarjota miehelle hyvän ravintolaillallisen tai konsertti-illan silloin tällöin, jos hän vastineeksi tarjoaisi minulle kotona hyvää seksiä ja hauskaa, älykästä seuraa ja osaisi tosiaan kokata ja siivota hyvin. N35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta jäi muuten selventämättä kantasi matkusteluun. Jos nainen tykkää matkustelusta ja haluaisi nimenomaan matkustella kumppaninsa kanssa, niin ilmeisesti naisen pitäisi myös sinun matkustelusi maksaa ja nainen on ahne jos edellyttää, että sinä maksaisit oman osasi?
Osaan elää säästeliäästi. Voin pihistellä kuluissa sen verran, että niistä jää kuukausittain tarpeeksi ylimääräistä yhden matkan maksamiseen.
Joopajoo ja pihistely on vielä helpompaa, kun voi maksattaa arjen juoksevat kulut sillä naisella. Saattaa joinain kuukausina jäädä vaikka koko"tili" matkusteluun!
Tosiasiassa niillä sinun sossutuillasi sinä pystyt ehkä hädin tuskin maksamaan oman osuutesi asumisesta ja elämisestä, siitä huolimatta että paperilla asuttaisiin eri osoitteissa. Loppu jää naisen maksettavaksi katselipa sitä miten päin hyvänsä.
hahaha, ai vittu et naurattaa tää teidän harhakuvitelmanne, että tässä jotenkin mies yrittäisi teidän rahoja hamuta, jos ei käy töissä. Miksi luulet että en ole töissä, jos kerran minua kiinnostaisi raha niin paljon? Jos minua kiinnostaisi rahat niin menisin itse töihin, en minä tarvitse hamuta teidän rahojanne yhtään mihinkään.