Pitääkö miehen osata ottaa nainen?
Tykkääkö naiset siitä että mies kysyy lupaa saako suudella, saako koskettaa seksuaalisesti vai pitääkö miehen osata ottaa nainen lupia kyselemättä?
Kommentit (28)
Pitää. Osata. Ihanimmat ensitreffit oli kun mies kuin ohimennen suuteli ohikävellessään. Toki molemminpuolista kiinnostusta oli heti vahvasti. Nyt tapailen vähän ujoakin miestä ja saapa nähdä koska päästään fyysiseen kanssakäymiseen.... mutta tosiaan on ihan parasta kun mies uskaltaa tehdä aloitteen.
Haluaisin että juurikin joskus ns nostaa pöydälle rakastelemaan, sellainen sänkyyn - vaatteet pois ennalta-arvattavuus on tylsää jatkuvasti
Piti lisätä että on totaalinen turn off kysyä lupaa suutelemiseen!!! Ei ei ei....
Treffailin joskus miestä, joka oli isokokoinen urheilija ja itse olin hänen rinnalla pienenkokoinen. Oli niin upea tunne, kun mies tuosta vaan tuli lählle ja nosti mut syliinsä mitään sanomatta ja vei sänkyyn.
Se oli ennen metoota. Ajat ja tavat muuttuu. Nyt ei miehet enää edes kysele. Kysyminenkin on metoo.
Entä pitääkö naisen kysyä lupa, vai osata ottaa mies lupia kyselemättä?
Parisuhteessa tuo on varma sytyttäjä. Tuntemattomalta tai tapailuvaiheessa turnoff. Ihme kyllä, olen tavannut ajoituksen hallitsevia miehen :D
Vakituisessa parisuhteessa on tylsää jos mies pyytää lupaa pussata tai koskettaa. Pitkässä parisuhteessa toki kaipaa viettelyä, ei aina suoraa toimintaa. Mutta luvan kysyminen on turn off.
Tämähän sopii jos puristelija on naiselle mieluinen. Kannattaa varmistua siitä ennen kuin alkaa randomeja naisia puserrella.