Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LÖIN ITTEÄNI TURPAA VAHINGOSSA JA NYT SILMÄNI ON MUSTA.

Vierailija

En kehtaa mennä töihin. Yritin saada sitkeää teippiä katkia ja kun se viimein katkesi nyrkini osui kunnolla omaan naamaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä sitte? Miks et kehtais? Tietty kehtaat. Vai ooksä näitä jotka ajattelee kaiken aina niin että voinko tehdä sitä ja tätä jos joku onku eri mieltä

Vierailija

Mä kerran vähä tanssahtelin kotona yksinäni (verhot kiinni tietenkin) ja jotenkin onnistuin potkasemaan polvella itseäni huuleen ja lopputuloksena huuli auki, 2 tikkiä tuli. Kerran avasin kaapin oven ja jotenki käänsin kai päätä tai jotenki huomio herpaantu ja huitasin itteeni sillä ovella huuleen jälleen, huuli auki taas. Että ei nää ny niin tavattomia oo. Tai sit mä oon vaa über dämis. Ja säki vähä.

Vierailija

Ihmiset luovat sinuun sääliviä katseita kun kakistelet selitellen että niin vahingossahan minä löin itse itseäni, kun minä teippasin... Joo joo, niinhän aina sanotaan, mutta olit luovempi kuin ne jotka sanoo että kävelin vahingossa päin ovenpieltä. Kaikki puhuvat seuraavat viikot siitä kuinka sinä otat aina viimeistään perjantai-iltana viikon ekan kerran nekkuusi etkä kuitenkaan osaa lähteä suhteesta ja voi voi kun on kamalaa ja hirveää. Viimeistään ensi viikolla ovesi takana on jonkun huolestuneen lähimmäisen hälyttämä kotikäyntejä tekevä sos-terapeutti, joka ohjaa sinut rauhallisesti puhuen mutta vahvoin ottein sohvallesi istumaan ja kertomaan kuinka sinua mukiloidaan ja kuinka koko seutu tietää sen ja että nyt sinun itsesikin täytyy alkaa nähdä raskas totuus.

;)

Vierailija

mitä siitä, mitä ne ajattelee. meet ja oot pokkana. jos kysyy sano että olit tappelussa, näkisittepä toisen osapuolen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat