Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lindtin tumma suklaa on parasta

Vierailija

Maraboun Premium tumma suklaa on aika pahaa, hirveän sokerista. Yritetty kai peittää sitä vahvaa kaakaon makua. Lindtin 90% prosenttinen on parasta näistä tummista suklaista, jostain syystä tuo 90% on paremman makuista kuin 80% vaikka luulisi että on väkevämpää.

Kommentit (6)

Vierailija

Mä en ole koskaan ollut mikään suklaan ystävä ja kerran sitten aattelin kokeilla just Lindtin tummia suklaita kun niitä täällä meilläpäin myydään sellaisina minilevyinä ja ovat niin kovasti kehuttuja. Maistoin tavallista, chiliä, appelsiinia, jotain krokanttia ja kaikki aivan järkyttävän pahoja! Mä en millään pysty tajuamaan miten joku voi saada mitään nautintoa tummasta suklaasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut mikään suklaan ystävä ja kerran sitten aattelin kokeilla just Lindtin tummia suklaita kun niitä täällä meilläpäin myydään sellaisina minilevyinä ja ovat niin kovasti kehuttuja. Maistoin tavallista, chiliä, appelsiinia, jotain krokanttia ja kaikki aivan järkyttävän pahoja! Mä en millään pysty tajuamaan miten joku voi saada mitään nautintoa tummasta suklaasta?

Sitä ei ole tarkoitus syödä ahmimalla levy kerrallaan kuten niitä sokeroituja maitosuklaita. Yksi tai kaksi palaa kahvin kanssa, niin ai että kun on hyvää. Maistuu se kaakao just niin kuin pitääkin, eikä mikään sokeri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä on Lindt? Lidl /tavallinen kauppa? Paljo maksaa :)
Luulen että tässä kyseltiin mistä sitä saa. Lidlistä vai "tavallisesta" kaupasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat