Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinusta tuli kaunis?

Vierailija
30.11.2015 |

Miten sinusta tuli kaunis?

Koen olevani niin ruma etten jaksa elää

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ihminen, joka uskoo itse olevansa kaunis, on sitä myös muiden mielestä.

Vierailija
22/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina eniten kommentteja kauneudestani kun olen ollut aidosti onnellinen ja iloinen. Se sisäinen tyytyväisyys todella hehkuu ulospäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, missä asiassa tarvitsisit apua ulkonäkösi suhteen?

Suurimmaksi osaksi kauneus tulee tietysti sisältä, siitä että itse hyväksyy itsensä, jolloin hyvä olo näkyy myös ulos. Mutta totta kai monelle asialle voi tehdä jotain ihan ulkoistakin konkreettista. Mikä asia sinua ulkonäössäsi rassaa eniten? 

Vierailija
24/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka luulee olevansa kaunis ja oikeasti ei ole sitä, on lähinnä säälittävä. Itse en ole enkä luule.

Vierailija
25/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Ihminen, joka uskoo itse olevansa kaunis, on sitä myös muiden mielestä.

Ei kyllä pidä aina paikkaansa. Minä uskoin nuorena olevani kaunis, koska kotona oli aina kehuttu. Minä en jotenkin tajunnut, että vanhemmat nyt pitävät aina minkä tahansa näköisiä lapsiaan kauniina, vaan otin ihan tosissani ne puheet että luokkakuvassa minä olisin ollut kaunein jne. 

Uskoin tuohon niin vahvasti, että teini-iässäkin pilkan kuittasin vain sillä, että ovat kateellisia ja siksi yrittävät lannistaa. Siinä vaiheessa kun lukiossa oli vanhojentanssit ja pojat yököttelivät ajatukselle että joutuisi minun pariksi, vähän epäilytti jo, mutta ajattelin että ei se ulkonäöstäni johdu vaan siitä että olin kiusattu. Opiskeluaikana, kun kaikki muut löysi seuraa, joko opinnoista tai baareista, eikä minusta ollut kiinnostunut kukaan, aloin vasta epäillä sitä että en taidakaan olla järin kaunis. Nykyisin tiedän olevani paljon keskimääräistä rumempi. Eipä tuo onneksi ole menoa haitannut muuten, paitsi vanhaksipiiaksi jäin.

Vierailija
26/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka luulee olevansa kaunis ja oikeasti ei ole sitä, on lähinnä säälittävä. Itse en ole enkä luule.

Sinä olet täällä säälittävin, koska olet niin saatanan tyhmä.

Vierailija
27/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pidä aina paikkaansa. Minä uskoin nuorena olevani kaunis, koska kotona oli aina kehuttu. Minä en jotenkin tajunnut, että vanhemmat nyt pitävät aina minkä tahansa näköisiä lapsiaan kauniina, vaan otin ihan tosissani ne puheet että luokkakuvassa minä olisin ollut kaunein jne. 

Uskoin tuohon niin vahvasti, että teini-iässäkin pilkan kuittasin vain sillä, että ovat kateellisia ja siksi yrittävät lannistaa. Siinä vaiheessa kun lukiossa oli vanhojentanssit ja pojat yököttelivät ajatukselle että joutuisi minun pariksi, vähän epäilytti jo, mutta ajattelin että ei se ulkonäöstäni johdu vaan siitä että olin kiusattu. Opiskeluaikana, kun kaikki muut löysi seuraa, joko opinnoista tai baareista, eikä minusta ollut kiinnostunut kukaan, aloin vasta epäillä sitä että en taidakaan olla järin kaunis. Nykyisin tiedän olevani paljon keskimääräistä rumempi. Eipä tuo onneksi ole menoa haitannut muuten, paitsi vanhaksipiiaksi jäin.

Vanhemmat varmaan tsemppasivat sua erityisen paljon juuri siksi, koska ymmärsivät millaisena vertaudut ikäisiisi naisiin tulevaisuudessa...

Minua ei vanhemmat koskaan kehuneet kauniiksi, mutta aikuisena sitä on saanut kuulla aivan joka puolelta.

Vierailija
28/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että hoikahko (ei siis ainakaan kovasti ylipainoinen) vartalo on suurin yksittäinen tekijä ihmisen ulkonäössä. Paino vaikuttaa suuresti myös kasvoihin, joka on seuraavaksi tärkein osa.  

Vaikka et tekisi mitään muuta, huolehdi siitä, että kroppasi on sopusuhtainen. Silloin myös jaksat paremmin ja olet energisempi. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon helpompaa on löytää monenlaisella budjetilla itselleen kivan näköisiä vaatteita, kun käytännössä kaikki mallit ja tyylit sopivat.

Vierailija
29/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poistin Instagram-tilini.

Vierailija
30/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että hoikahko (ei siis ainakaan kovasti ylipainoinen) vartalo on suurin yksittäinen tekijä ihmisen ulkonäössä. Paino vaikuttaa suuresti myös kasvoihin, joka on seuraavaksi tärkein osa.  

Vaikka et tekisi mitään muuta, huolehdi siitä, että kroppasi on sopusuhtainen. Silloin myös jaksat paremmin ja olet energisempi. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon helpompaa on löytää monenlaisella budjetilla itselleen kivan näköisiä vaatteita, kun käytännössä kaikki mallit ja tyylit sopivat.

Niin ja hoikkana saa ainakin seksiä, vaikka ei puolisoa saiskaan.Miehet eivät tunnetusti perusta niin paljon naamasta kuin vartalosta,koska takaapäin sitä ei nää kuitenkaan :)

Vierailija
31/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, , synnyin vain tällaiseksi :DD

Vierailija
32/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sina ollut hyvä itsetunto ja olen saanut paljon huomiota missä ikinä liikunkin siitä asti kun olin pieni. Olen aina halunnut pukeutua nätisti ja käyttäytyä kunnolla. Tästäkös muut riemastuivat, koulussa olin jatkuvasti silmätikku ihan opettajasta lähtien koska olin itsevarma ja pukeuduin hyvin. En olisi saanut koska on köyhiä koulussa (raha ja tyylitaju eivät kulje käsikädessä). Tytöt irvailivat ja tuuppivat ja tirskuivat ilman mitään syytä en edes tunne koko ihmisiä. Joskus teini-iässä tytöt tulivat ilkkumaan että ovat paljon kauniimpia kuin minä. Vastasin että mitäs sitten?? En koskaan pitänyt itsestäni mitään meteliä en vaan ollut perus harmaavarpu ja ihmiset käyttäytyvät tällä tavalla... :(

Vierailija
33/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kaunistaa. Ensin täytyy löytää terve ja hyväksyvä rakkaus itseä kohtaan, jonka jälkeen on helpompi luova rakastavia suhteita muihin ihmisiin. Kun olet sinut itsesi kanssa ja tunnet itsesi rakastetuksi, olo tuntuu kauniilta. Silloin myös viestität tätä sisäistä kauneutta ympäristöösi, ja näin positiivisen vahvistamisen kehä on valmis.

Vierailija
34/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää lässytystä,plääh!

Vierailija
35/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvoin aikuiseksi ja lakkasin vertailemasta itseäni muihin.

Vierailija
36/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin kaiken paskan jälkeen ensimmäistä kertaa rakastaa sitä ihmistä joka peilistä tuijottaa.

Vierailija
37/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin pitkät hiukset ja käytän lisäkkeitä tuomaan vielä extra pituutta sekä tuuheutta. Lisäksi ostin hyvät meikit ja opettelin meikkaamaan (you tubessa on PALJON hyviä videoita avuksi). Käytän ripsipidennyksiä ja värjään kulmani. Näin olen paljon kauniimpi kuin "luonnontilassa". hoikempi voisin kyllä olla, olen normaalipainon ylärajoilla. 

Suosittelen opettelemaan tekemän kauniita meikkejä. Se auttaa paljon!

Vierailija
38/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaivata kauneutta jos ei aio elättää itseään sen avulla?

Naiselle luulisi olevan jopa etua rumuudesta jos aikoo päästä pitkälle työurallaan vaikka teollisuudessa. Kauniille voidaan olla ystävällisiä, mutta rumaa uskotaan ja totellaan paremmin?

Vierailija
39/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle luulisi olevan jopa etua rumuudesta jos aikoo päästä pitkälle työurallaan vaikka teollisuudessa. Kauniille voidaan olla ystävällisiä, mutta rumaa uskotaan ja totellaan paremmin?

Suurin osa ihmisistä on keskivertoja.

Väitän, että yksikään ruma nainen ei pääsisi koskaan johtoasemaan. Kesiverto nainen taas pääsee ja on uskottavampi mitä kauniimpi ehdokas.

Kauniit naiset taas hyötyvät ainakin jonkin verran kauneudestaan, sillä saavat työpaikan muita naisia helpommin jos rekrytoijana on mies.

Vierailija
40/64 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. On eduksi jos miehet eivät pidä sinua ensisijaisesti naisena.