Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos kohtaisit elämäsi suuren rakkauden

Vierailija
29.11.2015 |

kun olet naimisissa? Seuraisitko sydäntäsi vai toimisitko järjellä? Vaikuttaisiko lapset ratkaisuun?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin puolisosta ja päivääkään en ole katunut.

Vierailija
2/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen naimisissa heistä yhden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä. Vaikuttaisi.

Vierailija
4/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennaltaehkäistä tilanteen pysyttelemällä naimattomana ja lapsettomana tuohon hetkeen asti.

Vierailija
5/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin että miksi olen mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei ole elämäni rakkaus. Sen jälkeen jatkaisin kuin ennenkin.

Vierailija
6/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
7/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska olen naimisissa heistä yhden kanssa.

Onnittelut. Kaikki ei ole yhtä onnekkaita.

Vierailija
8/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin järjellä. Valitettavasti. Nyt nuorimmainen lapsista muutti kotoa ja meillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin omaisuus. :( Olisi pitänyt uskaltaa. 

Vierailija
9/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin että miksi olen mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei ole elämäni rakkaus. Sen jälkeen jatkaisin kuin ennenkin.

Elämänkokemuksen myötä saattaa huomata, että 20-vuotiaana valittu puoliso ei keski-iässä jaakaan samoja arvoja ja kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
10/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä pystyisi sanomaan sitä onko se elämäni suuri rakkaus ennen kuin aikaa on riittävästi kulunut.

Eikä sekään että itse hullaantuisi takaa mitään toisen tunteista.

Joten järjellä varmaan. Jos oma mies rakastaisi minua todella ja olisi hyvä mies, niin se riittää.

Jos taas jotain olisi suhteessa pielessä niin miettisin siltä kantilta olenko ennemmin vaikka yksin.

Sen oman miehen kun luulisi tuntevan jo oikeasti.

Vierailija
11/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vaikutti ja jäin mieheni kanssa, vaikka toista kohtaan vahvemmat tunteet.

Vierailija
12/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä yläpeukutetaan, kun yleensä Av:lla ollaan sitä mieltä, että lasten takia täytyy aina pysyä yhdessä???

Vierailija
13/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi tehdä mitään, koska pelkän yhden kohtaamisen perusteella en voisi tietää kenenkään olevan minulle tärkeä ihminen, ja toiseen kohtaamiseen ei olisi syytä.

Vierailija
14/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että on kohdannut elämänsä rakkauden? Minä en ainakaan siihen pysty heti kohta. Toinen täytyy tuntea jo aika hyvin, että voi sanoa noin. Hetken ihastus ei todellakaan ole elämän rakkaus. Hetken huuma haihtuu samalla tavalla kuin se vakituinen parisuhde johon ei ole enää saatu kipinää.

Vierailija
15/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tapahtua minulle, koska tapasin hänet jo.

Vierailija
16/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydän sinut vielä joskus, JN <3

Vierailija
17/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä yläpeukutetaan, kun yleensä Av:lla ollaan sitä mieltä, että lasten takia täytyy aina pysyä yhdessä???

Onhan toi kuus yläpeukkua kyllä semmonen määrä että siinä on aika kattavasti koko av:n mielipide ny.

Vierailija
18/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että on kohdannut elämänsä rakkauden? Minä en ainakaan siihen pysty heti kohta. Toinen täytyy tuntea jo aika hyvin, että voi sanoa noin. Hetken ihastus ei todellakaan ole elämän rakkaus. Hetken huuma haihtuu samalla tavalla kuin se vakituinen parisuhde johon ei ole enää saatu kipinää.

Sen voi tietää siitä, että on saanut kokemusta muistakin ja tunnistaa eron tunteissaan. Esim. Minä olen aina ennen raivostunut miehiini aivan naurettavan lyhyessä ajassa ja alkanut kaivata sinkkuelämää. Nykyisen kanssa kaikki on aivan täysin erilaista enkä kaipaa pätkääkään sinkkuutta. Meillä ei ole samaa draamaa mitä aiempien kanssa oli aina.

Vierailija
19/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun olet naimisissa? Seuraisitko sydäntäsi vai toimisitko järjellä? Vaikuttaisiko lapset ratkaisuun?

Kyse ei voisi olla elämäni suuri rakkaus jos puolet elämästä olisi jo vietetty muuten. Mies

Vierailija
20/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi tietää siitä, että on saanut kokemusta muistakin ja tunnistaa eron tunteissaan. Esim. Minä olen aina ennen raivostunut miehiini aivan naurettavan lyhyessä ajassa ja alkanut kaivata sinkkuelämää. Nykyisen kanssa kaikki on aivan täysin erilaista enkä kaipaa pätkääkään sinkkuutta. Meillä ei ole samaa draamaa mitä aiempien kanssa oli aina.

Juuri näin. Eron voi huomata sitten, kun tapaa sen oikean.