Mielipiteesi Joonas Nordmanista?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää pyhäkoulupojalta, jonka mielestä seksi on likaista.
Sen verran härskejä juttuja heittelee haastatteluissa välillä, että tuskinpa mikään pyhäkoulupoika on :D
Joonas odottaa avioliittoon, on itse monta kertaa niin haastatteluissa sanonut. Seksin jälkeen kuulemma pitää rukoilla synnit anteeksi.
Linkki tällaiseen haastatteluun? :D
Vierailija kirjoitti:
Lällällää, minä tiedänkin missä Joonas asuu ja kenen kanssa liikkuu. Mammat saa olla ihan rauhassa kateellisia.
Tarkoitatko sillä kenen kanssa liikkuu sitä, kenen kanssa seurustelee? Kerro ihmeessä jotain, jos tiedät!
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä perhettä/vaimoa?
Naimisissa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran härskejä juttuja heittelee haastatteluissa välillä, että tuskinpa mikään pyhäkoulupoika on :D
Joonas odottaa avioliittoon, on itse monta kertaa niin haastatteluissa sanonut. Seksin jälkeen kuulemma pitää rukoilla synnit anteeksi.
Vai linkkejä haluat. Juuri parhaillaan kertoo tv7:ssa siveyslupauksestaan. Käyttää kuulemma myös siveysvyötä, ettei kukaan av-mamma vain raiskaisi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai linkkejä haluat. Juuri parhaillaan kertoo tv7:ssa siveyslupauksestaan. Käyttää kuulemma myös siveysvyötä, ettei kukaan av-mamma vain raiskaisi häntä.
Mikä ohjelma
Kiva ääni hänellä! Oli selostajana jo pari vuotta sitten sarjassa Totuus rakkaudesta. Kuvaa ei näkynyt, mutta persoonallinen ja iellyttävä ääni jäi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ääni hänellä! Oli selostajana jo pari vuotta sitten sarjassa Totuus rakkaudesta. Kuvaa ei näkynyt, mutta persoonallinen ja iellyttävä ääni jäi mieleen.
Ilmeisesti hänen ääntään pidetään ihan joka puolella hyvin miellyttävänä, kun on Putouksen viikkokatsauksessakin kertojaääni! Kyllähän tuollaista miehen hunajaisen pehmeää ääntä kuuntelisi.
Hyvä koomikkohan se on. Tietääkö joku, millon kaverilla on taas stand up-keikkoja tulossa?
Jotenki hellyttävän ihana. Ei varmaan osaa ärsyttää ketään. :)
53: aika moniakin täällä näköjään ärsyttää. Omasta mielestäni todella monilahjainen henkilö.
Olen hänestä tykännyt, mutta tällä Putous kaudella olen tajunnut vasta hänen imitaatiolahjansa. Onko komedian saralla mitään mitä hän ei osais?
Anu Saukko olisi ollut hyvä hahmo.
Hemmetin lahjakas nuorimies, ei niin komea, ei niin seksikäs, mutta lahjakas ja upea ääni.
Lisäherkkuna piipahti Noin viikon uutisissa - viikko sitten. Jukka ja Joonas <3 nokkelaa heryttelyä.
Suloinen ja hauska. Menee kyllä ihan hukkaan taidot ja charmi jossain Putouksessa.
JaaTee kirjoitti:
Olen hänestä tykännyt, mutta tällä Putous kaudella olen tajunnut vasta hänen imitaatiolahjansa. Onko komedian saralla mitään mitä hän ei osais?
Anu Saukko olisi ollut hyvä hahmo.
Hemmetin lahjakas nuorimies, ei niin komea, ei niin seksikäs, mutta lahjakas ja upea ääni.
Lisäherkkuna piipahti Noin viikon uutisissa - viikko sitten. Jukka ja Joonas <3 nokkelaa heryttelyä.
Sama täällä. Oli viime kaudella ja muissakin ohjelmissa hauska, mutta vasta tällä kaudella hänen imitaatiokykynsä ovat kunnolla tulleet ja päässeet esiin. Juha Sipilä on loistava, ja viime kaudella Sauli Niinistö oli ilmiömäinen! Mahtavaa, että tuollaisia lahjakkuuksia löytyy Suomen koomikkolistalta.
Olisi myös kiinnostavaa nähdä, miten suorittaisi vakavampia rooleja sarjoissa tai elokuvissa. Sykkeessä esitti muutaman jakson verran luulosairasta ja rakkaudenkipeää nuorta miestä, mutta mielenkiinnolla näkisin myös isompia rooleja.
Putouksen myötä hän teki läpimurtonsa, ja hyvä niin. Hienoa, että hänestä on tulossa Suomen ykköskoomikoita!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja hauska. Menee kyllä ihan hukkaan taidot ja charmi jossain Putouksessa.
Eivät ne hukkaan mene. Joonashan tuo sketseihinkin ihan mielettämän paljon, hoitaa tulikokeet ja näytön paikat upeasti ja osaa näytellä muutenkin.
Ap
Täytyypä katsoa ne noin viikon uutiset!
Lällällää, minä tiedänkin missä Joonas asuu ja kenen kanssa liikkuu. Mammat saa olla ihan rauhassa kateellisia.