Mielipiteesi Joonas Nordmanista?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän hintelä mies! Näytti mekossa xs-kokoiselta naiselta ja se ei ole koskaan hyvä asia kun kyse on miehestä..
Mitä pahaa siinä on, että on hintelä?
No jos mies on pienempi kuin itse oon(olen s-kokoa), niin kyllä se aika turn off on..
Joonaksessa on kyllä niin monta muuta ihailtavaa ominaisuutta, että ottajia varmasti riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän hintelä mies! Näytti mekossa xs-kokoiselta naiselta ja se ei ole koskaan hyvä asia kun kyse on miehestä..
No jos mies on pienempi kuin itse oon(olen s-kokoa), niin kyllä se aika turn off on..
Joonaksessa on kyllä niin monta muuta ihailtavaa ominaisuutta, että ottajia varmasti riittäisi.
Joo ihq liitto-orava.
Hyi tollanen alamittainen kirppu:/ MIEHESSÄ on oltava pituutta ja kokoa. 99.5% av-mammoista näyttäisi jättiläisiltä tuon liitto-oravan vierellä:D
Vierailija kirjoitti:
Hyi tollanen alamittainen kirppu:/ MIEHESSÄ on oltava pituutta ja kokoa. 99.5% av-mammoista näyttäisi jättiläisiltä tuon liitto-oravan vierellä:D
Marttako se siellä? No, Joonas ei kyllä mikään aivan lyhyt ole. Kari Ketonen on 167cm pitkä ja hänen vieressään näyttää olevan jonkun verran pidempi, veikkaisin ettää 173-176cm.
Ap
Ens vuonna taatusti kisaa kärkipaikoilla Suomen seksikkäin mies -kisassa. Voittaja!!!
Onko Kari Ketonen-jankkaaja muuttunut Joonas Nordman-versioksi?
Tunnistaa siitä, että inttää KK:n olevan 167 cm pitkä. (Ei ole, olen seisonut vieressä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihq liitto-orava.
Salme Pasi on jo menneen talven lumia, nyt on Matti Pikkuvanhanen. Ja liitto-orava ei ole mikään ominaisuus, vaan hauskuus, lahjakkuus, nokkeluus.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaa siitä, että inttää KK:n olevan 167 cm pitkä. (Ei ole, olen seisonut vieressä)
No siinä tapauksessa netissä on aivan väärät tiedot, kun jos hakee kari ketonen pituus tulee ns virallinen pituuspalkki, jossa on myös muiden julkkisten pituuksia. Kuinka pitkäksi arvelet?
Vierailija kirjoitti:
Ens vuonna taatusti kisaa kärkipaikoilla Suomen seksikkäin mies -kisassa. Voittaja!!!
Seksikkyyttä on monenlaista, ei pelkästään ulkonäkö vaan koko olemus, ja kaikki eivät tykkää muovisista Ken-nukeista rivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaa siitä, että inttää KK:n olevan 167 cm pitkä. (Ei ole, olen seisonut vieressä)No siinä tapauksessa netissä on aivan väärät tiedot, kun jos hakee kari ketonen pituus tulee ns virallinen pituuspalkki, jossa on myös muiden julkkisten pituuksia. Kuinka pitkäksi arvelet?
Minäkin olen seisonut Ketosen vieressä taisi olla bar loose. Olen 170cm ja Ketonen oli minua ainakin 10 cm lyhyempi. Näytti vielä pikkupojalta lippis päässä ja reppu selässä.
Ärsyttää tuo Kari Ketosen ja Joonas Nordmanin pituudesta jankkaaminen, lyhyitä miehiä ovat mutta siihen ei käsittääkseni pysty itse juuri vaikuttamaan. Jos jotain toisen ihmisen ominaisuutta haluaa arvostella, olisi jotenkin moraalisempaa jos ominaisuus olisi sellainen jota on jotenkin mahdollista muokata ja siten muuttua tuolta ominaisuudeltaan toisenlaiseksi. Pituuden manipuloimiseksi keksin ainoastaan korkokengät, jotka ei mielestäni Ketosen tai Nordmanin tyyliin oikein sovi.
Sitten asiaan: Joonas Nordman on hauska ja älykäs, osaa myös näytellä. En tiedä muita suomalaisia koomikoita jotka kykenisi yhtä näppärään poliittiseen satiiriin. Ihanaa kun jutut voi olla hauskoja ilman rivouksia ja kaksimielisyyksiä. Hyvässä nousussa Suomen ykköskoomikoksi, Aku Hirviniemi -tyylinen naamanvääntely ja pimppipippeli-huumori on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo Kari Ketosen ja Joonas Nordmanin pituudesta jankkaaminen, lyhyitä miehiä ovat mutta siihen ei käsittääkseni pysty itse juuri vaikuttamaan. Jos jotain toisen ihmisen ominaisuutta haluaa arvostella, olisi jotenkin moraalisempaa jos ominaisuus olisi sellainen jota on jotenkin mahdollista muokata ja siten muuttua tuolta ominaisuudeltaan toisenlaiseksi. Pituuden manipuloimiseksi keksin ainoastaan korkokengät, jotka ei mielestäni Ketosen tai Nordmanin tyyliin oikein sovi.
Sitten asiaan: Joonas Nordman on hauska ja älykäs, osaa myös näytellä. En tiedä muita suomalaisia koomikoita jotka kykenisi yhtä näppärään poliittiseen satiiriin. Ihanaa kun jutut voi olla hauskoja ilman rivouksia ja kaksimielisyyksiä. Hyvässä nousussa Suomen ykköskoomikoksi, Aku Hirviniemi -tyylinen naamanvääntely ja pimppipippeli-huumori on niin nähty.
Näin juuri! Jälkiviisaissa puhuu fiksuja ja Putouksessa hauskoja. Ja nimenomaan älykäs! Ihan uskomattomam lahjakas kaveri.
Ap
Demissä horot käy ainakin kuumana.
Näyttää pyhäkoulupojalta, jonka mielestä seksi on likaista.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran härskejä juttuja heittelee haastatteluissa välillä, että tuskinpa mikään pyhäkoulupoika on :D
Hyvä koomikko mutta fyysisesti aivan onnettoman kokoinen hintelä pikkumies.
"Joonas Nordman on jotenkin tosi karvanen. Se näyttää siltä, että sillä kasvaa karvoja omituisissa paikoissa, niinkun silmämunissa. Joo silmämunakarvoja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran härskejä juttuja heittelee haastatteluissa välillä, että tuskinpa mikään pyhäkoulupoika on :D
Joonas odottaa avioliittoon, on itse monta kertaa niin haastatteluissa sanonut. Seksin jälkeen kuulemma pitää rukoilla synnit anteeksi.