Tyttöystävä on lihonut
Alettiin seurustelemaan noin 2 vuotta sitten. Silloin tyttöystävä oli vielä timmissä kunnossa. No nyt parissa vuodessa tullut painoa lisää 10 kiloa. Painaa nyt 65 kiloa ja on 167cm pitkä. Tuntuu että mua on petetty. Se ei ole enää se sama nainen johon ihastuin kun ylipainoa noinkin paljon.
M24
Kommentit (22)
Olisiko Porvoossa Painonvartijoiden ryhmää?
Kuulostaa siltä, että tyttöystäväsi fyysiset ominaisuudet ovat sinulle tärkeämpiä kuin se, millainen esim. hänen persoonallisuutensa on. Jos suhteenne perustuu vastapuolen ulkonäköön, se ei kuulosta kovin syvälliseltä, aikuiselta ihmissuhteelta.
Meidänkin emännällä on nykyään perse kuin 7 leivän uuni. Eipä ollut 20v. sitten kun tein valintapäätöksen.
Kieltämättä, ei tämä oikein reilulta peliltä vaikuta?
Et oo saanut sille itselleen sanottua mitään asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tyttöystäväsi fyysiset ominaisuudet ovat sinulle tärkeämpiä kuin se, millainen esim. hänen persoonallisuutensa on. Jos suhteenne perustuu vastapuolen ulkonäköön, se ei kuulosta kovin syvälliseltä, aikuiselta ihmissuhteelta.
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Tottakai se ulkonäkö paljon merkitsee myös luonteen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Alettiin seurustelemaan noin 2 vuotta sitten. Silloin tyttöystävä oli vielä timmissä kunnossa. No nyt parissa vuodessa tullut painoa lisää 10 kiloa. Painaa nyt 65 kiloa ja on 167cm pitkä. Tuntuu että mua on petetty. Se ei ole enää se sama nainen johon ihastuin kun ylipainoa noinkin paljon.
M24
Niin mitä ylipainoa? Eihän tuon mittainen ole ylipainoinen kuin vasta 70-kiloisena.
Tyttöystävä on edelleen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Niin mitä ylipainoa? Eihän tuon mittainen ole ylipainoinen kuin vasta 70-kiloisena.
Niin ehkä suomi läski naisien mielestä kun ovat itsekin läskejä. Kyllä naisen tulee olla hoikka tai vaihtoon menee.
Provo tämä varmaan on, mutta jos paino on sulle noin tärkeä asia niin tuskin teidän suhteella on tulevaisuutta. Toki nainen voi haluta laihduttaa, mutta sun mielipide ei saisi olla se syy laihtumiseen.
Ajatelkaa kuinka surullista olisi jos tämä olisi totta.
Täsmälleen sama provo on ollut täällä ennenkin, tais "tyttöystäväkin" olla mittoja myöten sama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Niin mitä ylipainoa? Eihän tuon mittainen ole ylipainoinen kuin vasta 70-kiloisena.
Niin ehkä suomi läski naisien mielestä kun ovat itsekin läskejä. Kyllä naisen tulee olla hoikka tai vaihtoon menee.
In your dreams. Eihän sulla edes ole naista, ei lihavaa eikä laihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka surullista olisi jos tämä olisi totta.
Tämä totista totta. Naiset tuppaa lihomaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams. Eihän sulla edes ole naista, ei lihavaa eikä laihaa.
Läski taisi suuttua?
Voi kun olenkin pettynyt! Mieheni painaa nyt 20kg enemmän kuin 20 vuotta sitten kun tapasimme. Lisäksi hiukset ovat harventuneet, eikä hän jaksa sekstailla kun kerran, korkeintaan pari, päivässä. 20 vuotta sitten saatoimme viettää koko päivän sängyssä. Vitsi kun en osanut ollenkaan varautua tähän ... Olen niin pettynyt.
Tyttöystäväsi on normaalipainoinen. Googleta joku anorektikkojen ryhmä, jos sellaista kaipaat?
Jätä se ämmä.