Mitkä puolueet apupuolueiksi Purran hallitukseen?
Kommentit (22)
Kokoomus, kepu ja kd ja Suomi liitetään Venäjään.
Ei sinne minusta muita puolueita tarvita sotkemaan. Yhdellä vaan.
Perussuomalaiset voisi kieltää lailla. Niin suurta tuhoa ovat isänmaalle ja maamme kulttuurille tehneet.
Fasseapina on aina samanlainen kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus: PS, KD, Keskusta, Kokoomus
Sitten ei Suomea enää olekaan.
Ap, lyödäänkö veto? Jos PS voittaa vaalit ja on kansanedustajamäärältään suurin puolue eduskunnassa 2027 ek-vaalien jälkeen, mä syön vappuna 2027 Havis Amandan patsaalla hatun pas*aa ja sen hatun, jossa pa*ka on. Jos PS ei ole kansanedustajamäärältään suurin puolue, tuon sulle hatullisen pa*kaa ja sä syöt sen.
Jotkut kristallipuolueen, valta kuuluu kansalle ja sinimustan liikkeen kaltaiset puolueet olisivat ihan omiaan ja omiensa joukossa.
Sinimustat, Valta kuuluu kansalle, Ano Turtiainen -puolue, Pam pam Vornasen puolue
Vierailija kirjoitti:
Ap, lyödäänkö veto? Jos PS voittaa vaalit ja on kansanedustajamäärältään suurin puolue eduskunnassa 2027 ek-vaalien jälkeen, mä syön vappuna 2027 Havis Amandan patsaalla hatun pas*aa ja sen hatun, jossa pa*ka on. Jos PS ei ole kansanedustajamäärältään suurin puolue, tuon sulle hatullisen pa*kaa ja sä syöt sen.
Ota yhteyttä omaan terveyskeskukseen ja kerro heille tämän viestin sisältö. Saat lähetteen mielenterveyspalveluihin.
Laitetaan loputkin sairaalat ja koulut kiinni, 100% kyttäyskulttuuri käyntiin, myös työpaikoilla, lomat pois työntekijöiltä, +50% työaikaa -50% palkkaan, yms. Jes, maltan tuskin odottaa!
Aloittaako ps silloin uuden yya kauden Venäjän kanssa, tuleeko Anosta persujen mielikuvitusSuomen PM.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olisin sanonu
Seuraava hallitus: PS, kokoomus ja EK:n asiantuntijaministerit. Vapise, suomalainen duunari ja köyhä kansa!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus: PS, kokoomus ja EK:n asiantuntijaministerit. Vapise, suomalainen duunari ja köyhä kansa!
Kohta olemme "Ruotsin tiellä"...
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset voisi kieltää lailla. Niin suurta tuhoa ovat isänmaalle ja maamme kulttuurille tehneet.
Fasseapina on aina samanlainen kaikkialla.
Kieltää puolue lailla ???
Venäjältäkö sitä ollaan
Purran hallitusta ei tule, perussuomalaiset jäävät ikuiseen oppositioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä omaan terveyskeskukseen ja kerro heille tämän viestin sisältö. Saat lähetteen mielenterveyspalveluihin.
Näin kannattaisi kaikkien toimia, jotka haaveilevat persujen pääsystä uudestaan hallitukseen tai pääministeripuolueeksi.
Ei väliä, koska itse en aio elää maassa, jossa Purra on pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko persulle liian huonot kertoimet tässä vedonlyönnissä?