Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä on lihonut

Vierailija
29.11.2015 |

Alettiin seurustelemaan noin 2 vuotta sitten. Silloin tyttöystävä oli vielä timmissä kunnossa. No nyt parissa vuodessa tullut painoa lisää 10 kiloa. Painaa nyt 65 kiloa ja on 167cm pitkä. Tuntuu että mua on petetty. Se ei ole enää se sama nainen johon ihastuin kun ylipainoa noinkin paljon.
M24

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lihoin ja mies jätti mua rumemman ja vanhemman naisen takia, jolla ei ollut muotoja ollenkaan missään. Ei voi mitään. Mä kestän tän! Ite laihduin sen jälkeen ja äijä vonkus takasin. En ottanut, niin alkoi kostonkierre lasten kautta yms. Lihoin siitä sitten takaisin, mutta ensi kesänä olen hoikka ja taatusti paremman näköinen kun tää akka , johon mut vaihtoi pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Olen nuorempikin ja enemmän koulutettu, enkä koskaan tehnyt  mitään väärin miestä tai muitakaan kohtaan. Olen suruni surrut ja kohta alkaa energia kulkemaan kohti itsekunniotusta ja kropasta huolehtimista. Sekös sitä sikaa sit vituttaa!

Vierailija
22/22 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ylipainoisuudessa on, että aloittajan tapaiset hyypiöt pysyvät kaukana ja seurustelusuhteisiin tulee alettua vain sellaisten miesten kanssa jotka pitävät minusta ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla