mistä johtuu....

Vierailija

Harrastin seksiä tiistaina ensimmäistä kertaa ja mulla on siitä lähtien ollu maha todella kipee. Parin päivän päästä alko ihan hirvee päänsärky ja perjantaina nousi lämpö melkeen 38. Ei nää varmaa mitää raskausoireita voi olla ku mun käsittääkseen ei ala ihan näin äkkiä?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juttelin tän pojan kanssa eilen ja se kerto et oli ottanu sen kondomin pois ku oli työntäny siittimensä mun sisään...

Jaa. Poika ilmeisesti halusi isäksi. Onnea molemmille.

Vierailija

Mitäpä jos kävisit juttelemassa mahdollismman pian koulusi terkkarille tai vaihtoehtoisesti terveyskeskuksen lääkärille? Kerro kaikki, mitä on tapahtunut! Tuskin raskaana olet, mutta kannattaa ottaa selvää, mikä aiheuttaa nuo oireet. Ja tuo poika on toiminut kyllä aivan äärimmäisen vastuuttomasti sinua kohtaan!!! :( Hän ei ole välittänyt siitä, että on voinut tehdä sinut raskaaksi tai tartuttaa sinuun vakavia tauteja. Kumppanin suojaaminen seksissä on kyllä aivan vähimmäisvaatimus, mitä toisen huomioimiseksi jokaisen pitäisi tehdä, vaikka elämän rakkaus ei olisikaan kysymyksessä. Älä enää anna itseäsi kohdeltavan noin, olet siihen liian arvokas!

T.puolestasi erittäin huolestunut 36v. "täti"

Vierailija

Pissaamis vaivoja onko? Esim. virtsatietulehdus voi olla kyseessä. Voi levitä virtsarakkoon, munuaisiin ja jopa vereenkin asti, jolloin verenmyrkytys. Päivystys voi olla myös ihan ok paikka eikä se terveydenhoitaja.

Vierailija

Oliskohan ihan nyt vaan tää tauti mikä on liikenteessä.. Ei taida liittyä sekstailuun millään lailla, paitsi jos pöpön siltä pojalta sait.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat