Kun mies lopetti tapailun ihan yhtäkkiä, syytä sanomatta.
Me oltiin tapailtu säännöllisesti ja useastikin jo aika pitkään.
Sovittu kaikkia yhteisiä juttuja jne ja sitten yhtäkkiä vaan ilmoitti että ei pääsekään treffeille.
Mikä siihen voisi oll syynä?
Onko teille käynyt näin?
Kommentit (66)
Ihme vinkumista, ap. Mitä sulle olisi pitänyt selittää? Et kiinnostanut miestä. Hän tapaili sinua selvittääkseen, onko sinussa potentiaalia kumppaniksi. Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vinkumista, ap. Mitä sulle olisi pitänyt selittää? Et kiinnostanut miestä. Hän tapaili sinua selvittääkseen, onko sinussa potentiaalia kumppaniksi. Ei ollut.
Näin myös naiset toimivat, joten uutta matoa vaan koukkuun.
Ihastumisen aiheuttama endorfiinihyöky laimenee ja depressio iskee päälle. Näin minulle käy aina, ja siihen se suhde loppuu.
NYT hankkikaa elämä. Miksi se tapailette tommoisia paskiaisia? Olkaa ennemmin yksin ja kun se kunnollinen, teidän ihminen osuu kohdalla, niin se on siinä.
Mistäkö tiedän? Olen eronnut puoli vuotta sitten. Exäni pelasi muiden naisten kanssa selkäni takana. Fb:ssä viestitteli seksiviestejä muiden naisten kanssa. Yhtenä päivänä sain sitten tarpeekseni, pakkasin kamani ja lähdin. 5 kk olin ihan maissa, kävin eroa läpi, löysin myös omat virheeni, tajusin, että tangoon tarvitaan kaksi. Jos vain toinen on valmis täydellisten askelien oppimiseen, niin siitä ei tule mitään. Nyt kun 6 kk on kulunut huomaan, että olen henkisesti kasvanut 100 %. Olen ymmärtänyt oman arvoni. Kusipäille ei elämässäni ole enää sijaa. Tiedän, että jossain se mun täydellinen mies vielä on. Sillä aikaa keskityn itseni rakastamiseen. Simple as that.
Mun nuoruudessa ei mies vastannut enää puhelimeen. Se oli siinä!