Kun mies lopetti tapailun ihan yhtäkkiä, syytä sanomatta.
Me oltiin tapailtu säännöllisesti ja useastikin jo aika pitkään.
Sovittu kaikkia yhteisiä juttuja jne ja sitten yhtäkkiä vaan ilmoitti että ei pääsekään treffeille.
Mikä siihen voisi oll syynä?
Onko teille käynyt näin?
Kommentit (66)
En koe tarvitsevani miestänillakseni onnellinen.
Mutta tarvitsen miestä ihan ihmisenä. Seuraksi, seksiin, jutteluun ja ajanviettoon yleisesti.
Miesten kanssa on myös kiva keskustella ja vaihtaa ajatuksia.
Myös suutelu on mukavaa.
Mutta ei se mies minua määritä.
Nainen
Mulle käynyt, oltiin tosi ihastuneita toisiimme ja oltiin sovittu että yks viikonloppu oltais taas nähty niin kuin yleensä tehtiin. Sovittiin että lähdin töistä suoraan hakemaan tunnin automatkan päästä häntä. No perillä odotin ja odotin ja alkoi tulla kaikkia tekosyitä että ei muka ehdi yms.. Sotahan siitä tuli ja lopulta myönsi ettei vaan nappaa enää. Oikein kiva kun edellispäivänä kaikki oli vielä ok ja ajoin tunnin päähän häntä hakemaan ihan turhaan! Vittu että miehet on sikoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kyllästynyt tähän haukkumiseeni.
Mies
Miksi sitten käyttäydyt niin huonosti, mies?
Nainen
Käyttäydyn aina erittäin korrektisti, naista vien mökille syömään, sekä ulos muuten vain. Lisäksi pukeudun hyvin ja naisen seurassa erityisen hyvin.
Mies
No et sitten vissiin ole tuo mies josta ap kirjoittaa? Miksi koet että tämä ketju käsittelee sinua? Vai kuka sua haukkuu?
Vierailija kirjoitti:
En koe tarvitsevani miestänillakseni onnellinen.
Mutta tarvitsen miestä ihan ihmisenä. Seuraksi, seksiin, jutteluun ja ajanviettoon yleisesti.
Miesten kanssa on myös kiva keskustella ja vaihtaa ajatuksia.
Myös suutelu on mukavaa.
Mutta ei se mies minua määritä.Nainen
Ei ollut tarkoitus loukata ja ymmärrän. Pyydän anteeksi, jos suutuit.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Nainen
Käyttäydyn aina erittäin korrektisti, naista vien mökille syömään, sekä ulos muuten vain. Lisäksi pukeudun hyvin ja naisen seurassa erityisen hyvin.
Mies
No et sitten vissiin ole tuo mies josta ap kirjoittaa? Miksi koet että tämä ketju käsittelee sinua? Vai kuka sua haukkuu?
Ketjussa on mainittu nimeni monta kertaa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä oon soittanut vastaavassa tilanteessa, kysyin suoraan onks ihastunut ja koska ihastus päättyi muhun ja jne. Mies sanoi asiat suoraan ja tuntui tosi reilulta ja hyvältä kuulla. Asiat sais aina olla näin yksinkertaisia, simppeleitä! :)
Reilua olisi ollut se, että mies kertoo asiasta, eikä tarvitse perään soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Nainen
Mies
Mies
Ai, sinä olet se mies, joka ei osaa tehdä eroa yksilön ja massan välillä eikä ymmärrä, että sana 'mies' on suomen kielessä ihan yleisnimi, joka tarkoittaa yleensä kaikkia miehiä tai ketä ketä hyvänsä miestä, ei pelkästään sinua itseäsi. No sitten ymmärrän mielipahasi.
Ota teelusikallinen konjakkia, laita villasukat jalkaan ja mene vällyn alle lepäämään. Kyllä se siitä.
En toki suuttunut.
Kerroin oman mielipiteeni asiaan.
Näitä paskoja miehiä on joukossa, keskenkasvuisia narsisteja. Ei ole alkeellistakaan naisen kunnioitusta tai käytöstapoja. Eräskin liki 40 mies samanlainen ja antaa itsestään niin luotettavan vakutelman, mutta täysi paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Nainen
Mies
Mies
Ai, sinä olet se mies, joka ei osaa tehdä eroa yksilön ja massan välillä eikä ymmärrä, että sana 'mies' on suomen kielessä ihan yleisnimi, joka tarkoittaa yleensä kaikkia miehiä tai ketä ketä hyvänsä miestä, ei pelkästään sinua itseäsi. No sitten ymmärrän mielipahasi.
Ota teelusikallinen konjakkia, laita villasukat jalkaan ja mene vällyn alle lepäämään. Kyllä se siitä.
Ei ole konjakkia, mutta olutta olisi. (ja vanhehtinutta punaviiniä)
Mies
Vierailija kirjoitti:
Te joille oli käynyt samalla tavalla..
Kyselittekö perään?
Ap
Mulle jätkä laittoi 2kk hiljaiselon jälkeen viestin, jossa kysyi lyhyesti kuulumisia. Vaihdettiin pari lausetta ja sen jälkeen hän hiljeni taas. Varmaan oli muija feidannut ja luuli sitten, että lämpeen sille uudestaan ja toimisin jonain varareikänä.
Osaahan jotkut lurkit olla ikäviä. Pitkäaikainen seurustelukumppani teki aika mukavat. Oli sovittu matka ja maksettukin se. Kaiken piti olla kunnossa, kunnes mies muuttui jotenkin oudoksi. Pari päivää ennen matkaa mies laittoi viestiä, että meidän suhde on ohi. Lähti matkalle toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joille oli käynyt samalla tavalla..
Kyselittekö perään?
ApMulle jätkä laittoi 2kk hiljaiselon jälkeen viestin, jossa kysyi lyhyesti kuulumisia. Vaihdettiin pari lausetta ja sen jälkeen hän hiljeni taas. Varmaan oli muija feidannut ja luuli sitten, että lämpeen sille uudestaan ja toimisin jonain varareikänä.
Luultavasti ajatteli näin. Näin itsekin tekisin siinä tilanteessa. Mies
Vierailija kirjoitti:
Näitä paskoja miehiä on joukossa, keskenkasvuisia narsisteja. Ei ole alkeellistakaan naisen kunnioitusta tai käytöstapoja. Eräskin liki 40 mies samanlainen ja antaa itsestään niin luotettavan vakutelman, mutta täysi paska.
Joo hirvee narsisti :D viis vuotta sitten ois varmaa ollu psykopaatti
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt, oltiin tosi ihastuneita toisiimme ja oltiin sovittu että yks viikonloppu oltais taas nähty niin kuin yleensä tehtiin. Sovittiin että lähdin töistä suoraan hakemaan tunnin automatkan päästä häntä. No perillä odotin ja odotin ja alkoi tulla kaikkia tekosyitä että ei muka ehdi yms.. Sotahan siitä tuli ja lopulta myönsi ettei vaan nappaa enää. Oikein kiva kun edellispäivänä kaikki oli vielä ok ja ajoin tunnin päähän häntä hakemaan ihan turhaan! Vittu että miehet on sikoja
Samaa peliä tuntuvat naisetkin pelailevan, niin nettideiteissä kun tavallisessakin kanssakäymisessä.Vittu mitä paskaa tämä on, mutta keskitytään vaan tuottamaan uraohjuksia ja materialisteja, niin saadaan jatkossakin pidettyä avioeroissa prosentit korkeilla.Todella ikävää kun ihminen on nykyään täysin kertakäyttöinen, mutta siksi kannattaakin vaan panostaa hetkeen ja nauttia siitä.Ei yhtään edetä mielessään liian pitkälle suhteessa, koska toinen voi oikeasti hommailla selkäsi takana melkein mitä vaan.
M35
No en mäkään tästä mitään suhdetta ajatellut. Oltiin ja tapailtiin koska oli hauskaa yhdessä.
Molemmat tiesi pelin hengen.
Ihmettelen vaan sellaisia ihmisiä jotka ei voi asioita selittää millään tavalla.
Mulle se tuntuisi tärkeältä.
Eik niin että kadotaan vaan.
Varmaan löytyy ihan yksinkertainen selitys. Sillä on toinen, tai ei ollut vaan sinusta kiinnostunut.
peruutti treffit vai lopetti tapailun?
Mikä ihmisiä vaivaa? Tapaillaan tai ollaan jopa avioliitossa ja haikaillaan aina vain paremman perään? Miten ihmeessä uskaltaa enää tutustua tai luottaa keneenkään, kun ei koskaan riitä omana itsenään. Eikö tuollaiset ikävät ihmiset koe syyllisyyttä teoistaan vai onko heillä jo lapsuudesta niin vääristynyt kuva ihmisten kohtelusta? Entinen mieheni aina sanoi, ettei koskaan pettäisi minua ja ei koskaan voisi olla enää kenenkään toisen kanssa. Rakastaa minua enemmän kuin mitään muuta. Kappas vaan, vaihtoi lennosta uuteen, kihlautui 2kk kuluttua ja menossa kohta naimisiin. Nainen hehkuttaa onnea somessa monta kertaa päivässä, mutta lähipiirini kertoo jatkuvasta alkoholin käytöstä molemmilla. Mutta, elämänsä on heidän.
Miksi naiset on aina niin heikkoja, että ne tarvitsee miehen välittämistä, että niistä tuntuu joltakin. Sen takia naiset on niin vietävissä ..
Mies