Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies lopetti tapailun ihan yhtäkkiä, syytä sanomatta.

Devil
29.11.2015 |

Me oltiin tapailtu säännöllisesti ja useastikin jo aika pitkään.
Sovittu kaikkia yhteisiä juttuja jne ja sitten yhtäkkiä vaan ilmoitti että ei pääsekään treffeille.
Mikä siihen voisi oll syynä?
Onko teille käynyt näin?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy ihan yksinkertainen selitys. Sillä on toinen, tai ei ollut vaan sinusta kiinnostunut.

Mutta ei kertonut selitystä ja siinä se ongelma juuri olikin. Veikkaan kyllä, että toinen nainen kuviossa.

Vierailija
42/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei edes ilmoittanut. En alentunut kysymään. Nyt se on kuollut, eikä minua edes kinosta :)

Olipas tässä romanttinen tarina illan ratoksi. Pannaan vielä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaahan jotkut lurkit olla ikäviä. Pitkäaikainen seurustelukumppani teki aika mukavat. Oli sovittu matka ja maksettukin se. Kaiken piti olla kunnossa, kunnes mies muuttui jotenkin oudoksi. Pari päivää ennen matkaa mies laittoi viestiä, että meidän suhde on ohi. Lähti matkalle toisen naisen kanssa. 

Saitko rahat takaisin? Vai tarkoittiko maksettu = mies maksanut.

Vierailija
44/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,

Siis sehän on ihan ok jos ei enää kiinnostanut tai että oli tavannut jonkun muun, mutta mun pointti oli että olisi voinut sen sanoa.

Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan.

Ihmetytti vain.

Vierailija
45/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks juoppo tekee aina välillä noin ja sitten palaa taas ruotuun kun putki katkeaa. Rasittavaa, mutta rakastan sitä...

Vierailija
46/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli (tai on vieläkin) tuommoinen tapailusuhde. Oltiin nähty joka viikko ja yhtäkkiä noin reilun kk kuluttua mies lopetti yhteydenpidon ja ei vastannut mun viesteihin.

Siitä parin viikon kuluttua mies lähetti anteeksipyyntöviestin, että on ollut kiireinen... Itse kuvittelen, että hänellä oli silloin parempi naisvaihtoehto, joka kuitenkaan ei sitten toiminut ja palasi takasin yrittään mua. Mä kysyin tuolloin, että mikä tämä juttu oikein on ja mitä se musta haluaa. Hän sanoi, että seksisuhteen. Itse olin siis todella ihastunut. Olen vieläkin ja miehelläkin kuulemma tunteita. Nyt ollaan puoli vuotta tapailtu tällä tavalla ja jos nyt toi lopettaisi yhtäkkiä yhteydenpidon niin murtuisin varmaan ihan täysin. Koska tiedän, että hän etsii koko ajan parempaa nasta kun minä. Se on jotenkin surullista, että ei kelpaa toiselle tällaisena kun on. Enkä oo vaan tarpeeks halukas ja rohkea itse lopettamaan tätä tapailusuhdetta.

Sun varmaan kannattais kysyä siltä, että mistä kiikastaa. Silloin voit saada rehellisen vastauksen ja ehkä mielenrauhan itsellesi. Toivottavasti miehellä on hyvä syy. Tsemppiä. ☺

Vierailija
47/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olisihan se kivempi jos tulisi selitys: kuitenkin harmittaisi se suhteen loppuminen joka tapauksessa (ei niinkään se onko mies ilmoittanut että innostus loppui/tapasin kiinnostavamman naisen vai ei). En ole itse koskaan saanut mitään selitystä lyjyiden suhteiden lopuille jollen ole itse erikseen kysynyt eikä ne vastaukset hirveästi auta. Mutta silti olisi kohteliasta kertoa eikä vain kadota ilmaan.

Vierailija
48/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyll sanoisin sulle että ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde sellaisesta suhteesta jossa et koe riittäväsi.

Onko nuo sun omia oletuksia vai faktoja että mies etsii parempaa?

Ei kannata ryhtyä kenellekään kynnysmatoksi sillä vaikka olet ihastunut itse häneen mutta et arvosta itseäsi niin tuskin hänkään sitä tekee.

Tai sitten reippaasti kommunikoit nyt aiheesta uudestaan..

Ja kysyt missä mennään.

Tsemppiä!

Vierailija
49/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tapailtu puoli vuotta.. Ja kaikki oli mun mielestä hyvin.

Sitten se vaan katosi. Ei tullut sovittuun paikkaan enkä koskaan saanut tietää mitä kävi.

Vierailija
50/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin tapailtu puoli vuotta.. Ja kaikki oli mun mielestä hyvin.

Sitten se vaan katosi. Ei tullut sovittuun paikkaan enkä koskaan saanut tietää mitä kävi.

Siis häh? Hävisi vain kokonaan maapallon päältä?

Vierailija
51/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ufot vei.

Sain myöhemmin ulkoavaruudesta viestin.

Vierailija
52/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistaisin facesta tollaset tyypit.

Vierailija
53/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä ei vaan ole selkärankaa kakistaa ulos,että ei vaan nappaa. Unohda.

Vierailija
54/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facepalm kaikille tämän ketjun lukuisille naisille, jotka nähtävästi ("miehet on sikoja"-jutuista ym. yleistämisestä päätellen) kuvittelee, että naiset ovat aina kovin kohteliaita ja korrekteja. Pää pois pensaasta!

Vierailija
55/66 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies.

Joo miehethän on kaikki tällaisiä.

Jätä se sika. Tai ainakin kerro kaikille että jätit sen ensin.

Vierailija
56/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu.Etsi vain seikkailua, vaikka esitti muuta.

Tavallisin syy varmaankin on että löytänyt uuden. Mukava etsiä parempaa naista, kun kuitenkin joku on vierellä koko ajan. Ja mitään ei myönnetä, koska ei haluatmuka loukata naista tai pidetään herrasmies-efektiä yllä.

Vierailija
57/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olisihan se kivempi jos tulisi selitys: kuitenkin harmittaisi se suhteen loppuminen joka tapauksessa (ei niinkään se onko mies ilmoittanut että innostus loppui/tapasin kiinnostavamman naisen vai ei). En ole itse koskaan saanut mitään selitystä lyjyiden suhteiden lopuille jollen ole itse erikseen kysynyt eikä ne vastaukset hirveästi auta. Mutta silti olisi kohteliasta kertoa eikä vain kadota ilmaan.

Kysyin syytä ja vastaus oli että entinen mielessä ja en nostattanut seksihaluja.

Vierailija
58/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä pitäisi selittää? Tulisiko siitä parempi mieli, jos toinen sanoisi rumaksi, köyhäksi, tyhmäksi tai huonoksi sängyssä? En ole ikinä sanonut mitään syytä tapailun lopettamiseen. Tuntuu siltä, että monet (varsinkin naiset) alkaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta parien treffien jälkeen. Treffien idea on selvittää sitä, onko mitään järkeä jatkaa toiseen tutustumista.

Terveisin nainen

Vierailija
59/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin melkein 2kk ja sitä ennen vaihdettiin viestejä yli kk. Tuntui, että tässä on kaikki tarpeellinen. Viime viikonloppuna oli ihana tapaaminen ja mies kiitteli vielä jälkikäteen ja sovittiin, että nähdään taas. Olin töissäkin kuin pilvissä ja jaksoin hymyllä ja työt sujuivat. Kunnes alkuviikosta tuntui jotain haaleutta, laiskoja vastauksia viesteihin, yksi tapaaminen peruuntui ja sitä ei enää koskaan tule.Tuli ihan kauhea tunne, että mitä nyt.Kysyin, mitä on tapahtunut. Mies vastasi viestillä, ettei tapaamisia enää tule ja että hän on pitemmän aikaa miettinyt, etten ole oikea nainen hänelle, vaikka olet sitä ja tätä ja tuota. Nyt olen kuin hakattu henkisesti. Ei mitään enää jäljellä, yhdessä päivässä kaikki romuttui. Kertoi vielä, että kiitos henkisestä tuesta vaikean eron jälkeen. Siinä kaikki. Näin tämä nyt meni ja kyseessä ihminen, joka ammatikseen hoitaa vaikeasti traumatisoituneita.

Vierailija
60/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jätetty avioliittoonkin vuosien tai vuosikymmenten jälkeen vailla selityksiä. Ehken nyt itkekään yhtään kyyneltä, kun tapailu loppui kahdeksannen kerran jälkeen. Mutta todennäköisesti uusi nainen on kuvioissa molemmissa tapauksissa. Miksi mies luopuisi saannista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä