Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras/parhaat kirppislöytösi ikinä!

kirppistelijä
28.11.2015 |

Mä rakastan kirppiksillä kiertelyä, ja parhaat löydöt ovat kahdesta eri kategoriasta. Ensinnäkin etsin muutamia jo myynnistä poistuneita vanhoja esineitä, joiden valmistus on lopetettu. Näitä jos löydän, niin hinnalla ei ole kauheasti merkitystä, toki aivan älyttömiä en maksa, mutta periaatteessa olen onnellinen jos niitä löydän ja ostan lähes aina.

Toinen kategoria on edulliset tarpeelliset löydöt, kuten (merkki)vaatteet itselle super edullisesti, laukut, lähes käyttämättömät lastenvaatteet murto-osalla hinnasta yms. Olen löytänyt itselleni esim arvokkaan uuden villakangastakin 14 e (ovh pari sataa), gaborin uudet kengät 2 e, eccon uudet sandaalit 10 e, goretex-nilkkurit 7 e, vagabondin uudenveroiset ballerinat 7 e jne. Uudenveroisia tunikoita, mekkoja, neuletakkeja 2-15 e/kpl (kaupassa hinnat n. 60-100 e luokkaa) .

Lapsille olen löytänyt hyväkuntoisia tai uusia kirjoja 1-4 e/kpl, trikoisia tunikoita n. 3-5 e/kpl (kaupassa 15-25 e/kpl), goretex-lenkkareita 5-15 e/kpl (kaupassa 60-80 e). Ja ostan vain uudenveroisia, hyvin vähän käytettyjä ja max pari vuotta vanhoja malleja, olen todella tarkka miten lapseni ja itseni puen. Paljon aikaahan tuohon menee verrattuna kaupasta suoraan ostamiseen, mutta säästö on ihan valtava. Ja kierrätän myös oman käytön jälkeen lähes kaiken, parhaimmat myyn kirpparilla edullisesti ja loput annan kavereiden lapsille. En edes muista koska olisin viimeksi ostanut itselleni tai lapsille uutena kaupasta esim kenkiä tai takkeja.

Alusvaatteet, sukat ym ostan aina uutena, samoin omat farkut ja housut, koska en jaksa sovitella kirppareilla. Yläosat, takit ja kengät taas löytyvät lähes uudenveroisina lähes kaikki kun jaksaa etsiä. Kannattavaa myös myyjille, kun saa omat hutiostot kierrätettyä. Kirpparit rules!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillimuki 20€

Vierailija
22/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella arvokbkaan, raskaan ja paksun kultaisen ranneketjun 5€. Pöydässä oli selvästi jonkun vanhan naisen jäänistö tuotu suoraan myyntiin. Tein muitakin hyviä löytöjä mutta tuo rannekoru oli uskomaton löytö! On vielä lisäksi todella hyvän näköinen :)

Eikö sua inhota ostaa kuolleelta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella arvokbkaan, raskaan ja paksun kultaisen ranneketjun 5€. Pöydässä oli selvästi jonkun vanhan naisen jäänistö tuotu suoraan myyntiin. Tein muitakin hyviä löytöjä mutta tuo rannekoru oli uskomaton löytö! On vielä lisäksi todella hyvän näköinen :)

Eihän sitä kuolleelta osteta….:D

Vierailija
24/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippa K:n sifonkipaita ja musta kauluspaita 5 e /kpl. Merkki tai sen hintataso oli mulle aika tuntemattomia, joten hämmästyin suuresti kun näin näitä myöhemmin kaupassa.

Joten kiitos sinulle joka näitä kauppasit. Molemmat paidat ovat kestäneet hyvin parin vuoden kulutusta.

Vierailija
25/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä oli elossa.

Vierailija
26/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin uusi Noa Noa nahkatakki O € ovh jotain 240 €.

Ostit kirppikseltä? Vai sait tutulta lahjaksi... (Tai varastit kirppikseltä!)

Anteeksi jos joku pahoitti mielensä. Oli paikka jonne ihmiset olivat lähettäneet lahjoituksena itselleen kelpaamattomia vaatteita ja niistä sai ottaa itselleen tai lapselleen mieleisensä. Löysin tämän itselleni istuvan takin ja vasta jälkeenpäin hiffasin mikä löytö se oli. En todellakaan ole ahne enkä merkkiriippuvainen. Minulla kävi vain kerrakin tuuri silloin kun olin oikeasti todella hädässä. Kukaan muu ei sitä takkia halunnut tai se oli heille liian pieni. Minä olin ainoa joka osasi arvostaa sitä.

Ja korostan että tämä paikka on sellainen, jonne myös itse lähettäisin itselleni liian pienet vaatteet. Se joka joskus apua saa sitä joskus tajuu myös antaa! Tämä takki tuskin olisi mahtunut isorintaiselle tai leveäharteiselle naiselle.

Ja se joka alapeukuttaa, niin tule alas sieltä norsunluutornistasi. Ehkäpä takin heitti kasaan sellainen nainen, joka itse oli joskus samassa paikassa.

Vierailija
27/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjakinvärinen Mulberryn klasikkolaukku, 2, 5 € !!!!

Arvatkaa vain, hypähdinkö kattoon, kun näin hinnaan :)

Tämä on aivan loistolöytö!

Vierailija
28/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä oli elossa.

Äläpäs näsäviisastele. Kuolleen ihmisen tavaroita ja misstä tietää vaikka olisi kotona kuollut ja kalman haju tarttunut niihin. Nice! Myyjä toki oli elossa. En sitä tarkoittanut.

Vierailija
29/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä oli elossa.

Äläpäs näsäviisastele. Kuolleen ihmisen tavaroita ja misstä tietää vaikka olisi kotona kuollut ja kalman haju tarttunut niihin. Nice! Myyjä toki oli elossa. En sitä tarkoittanut.

:DDDDDDDDDD kalman haju :DDDDDD

Vierailija
30/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ihana lukea :) Toivon, että omat ihanat kirppispöydälle viemäni tavarat ovat ilahduttaneet jotakuta.

Vierailija
31/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä oli elossa.

:DDDDDDDDDD kalman haju :DDDDDD

:DDDDD daa hei, vittu ku voi kirjottaa teinisti reps lol :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
32/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi, ettei osta kirpputorilta ruokailuvälineitä kun ei tiedä kenen suussa ne ovet olleet. Eipä taida kaveri käydä ravintoloissa syömässä vai viekö peräti omat syöntivehkeet mukanaan.

Tuli vaan mieleeni tuosta kalmanhajujutusta. Sitäpaitsi voihan tuo kauhistelija kiertää kaukaa silloin kun huomaa jonkun ranteessa raadolle haisevan korun.

Vierailija
33/56 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Pötköttää juuri tuossa vieressä ja tutkii Tori. fi:tä. Löysin viitisen vuotta sitten.

Ihana. :)

On todella. Pieni,vaalea, söpö, ja tykkää käydä kirppiksillä, kohta lähdetään taas.

Vierailija
34/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juuri etsimässäni värissä gantin pikeepaidan 5 e, täydellisen vikan kesämekon 8 e, neuletakkeja 2-6 e/kpl (kaikki uudenveroisia), vagabondin uudet tennarit 6 e, kauniin huivin 2 e, babiators-lasit juuri toivomassani värissä 5 e, olen niin onnellinen!

Vierailija
35/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä en ostanut: uudenveroiset Clarksin sandaalit 30 e. En oikein usko, että menevät live-kirpparilla siihen hintaan, tai täytyy käydä tosi tsägä, että kukaan juuri siinä koossa etsii juuri sellaisia, heräteostoksena hieman liian kallis/lähellä kaupan ale-hintoja. Kympillä olisin heti ostanut.

Vierailija
36/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joku sai meidän kirppispöydästä kaikkien aikojen parhaan löydön. Tyhjentelin kaappeja kirpparille ja käteen sattui eräs turha ja ei-erityisen-kaunis posliiniesine. Laitin Euron hinnaksi, jos joku sattuisi ottamaan sen sillä. Yllättäin se katosi ekana päivänä ja olin tyytyväinen. Muutamaa kuukautta myöhemmin tuli puhetta keräilystä ja mies mainitsi, että hänellä on muuten se yksi tosi arvokas polsiinijuttu... Katseli netistä, että esim. huuto.net:ssä on toteutuneet kaupat satoja Euroja. Hyvä minä.  En ole vieläkään sanonut asiasta miehelle ja toivottavasti on unohtanut mokoman rumiluksen. Joku asioista tietävä hihkui riemuissaan saadessaan tuo Eurolla...

Vierailija
37/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti markka-aikaan Bertoja-tuolit 2 kpl yhteensä 2 markkaa. Vuosi 1980 ja hintaa kysellyt perässä paikalle tullut nainen oli pyörtyä kiukusta...

Vierailija
38/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, joku sai meidän kirppispöydästä kaikkien aikojen parhaan löydön. Tyhjentelin kaappeja kirpparille ja käteen sattui eräs turha ja ei-erityisen-kaunis posliiniesine. Laitin Euron hinnaksi, jos joku sattuisi ottamaan sen sillä. Yllättäin se katosi ekana päivänä ja olin tyytyväinen. Muutamaa kuukautta myöhemmin tuli puhetta keräilystä ja mies mainitsi, että hänellä on muuten se yksi tosi arvokas polsiinijuttu... Katseli netistä, että esim. huuto.net:ssä on toteutuneet kaupat satoja Euroja. Hyvä minä.  En ole vieläkään sanonut asiasta miehelle ja toivottavasti on unohtanut mokoman rumiluksen. Joku asioista tietävä hihkui riemuissaan saadessaan tuo Eurolla...

Nolo sinä, ei muiden tavaroita saa poistaa ilman lupaa IKINÄ, se on täydellisen itsekeskeisen idiootin merkki. Toivottavasti miehesi saa tietää ja sinä opit pitämään näppisi kurissa muiden omaisuuden suhteen!

Vierailija
39/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi osti markka-aikaan Bertoja-tuolit 2 kpl yhteensä 2 markkaa. Vuosi 1980 ja hintaa kysellyt perässä paikalle tullut nainen oli pyörtyä kiukusta...

Miksei nainen tehnyt parempaa tarjousta? Minä tekisin, jos näkisin että joku neuvottelee sellaisesta tuotteesta jonka minä aivan erityisesti haluaisin ja olisin valmis maksamaan siitä olennaisesti enemmän kuin se kolme sekuntia aiemmin paikalle sattunut.

Vierailija
40/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi tosi hyvä oli tosi hyväkuntoiset Emmaljungan yhdistelmävaunut 15 eurolla :) Vauva syntyy nyt kesällä ja olen tosi iloinen noista :)