Matka Berliiniin, suosittele kaupunginosaa majoittumiseen
Lähden parin viikon päästä viikoksi Berliiniin työmatkalle. Saan itse valita majoituksen, joten ajattelin mennä johonkin muualle kuin ihan keskustaan. Suosittele kivaa kaupunginosaa!
Pitää olla hotelli ja vapaa-ajan liikkumisen takia julkisen liikenteen saavutettavissa. Muuten sijainnilla ei ole väliä, sillä joudun liikkumaan eri suuntiin ja minulla on kuljetus/taksi.
Kommentit (15)
Kurfürstendamm
Ihana eläintarha ja pandar vieressä.
Prenzlauer Berg.
Ehdottomasti!!
Rento, nuorekas, paljon kuppiloita , etnisiä safkapaikkoja, puistoja etc
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttäviä suosituksia.
Niin, oma suosituksesi?
Kysymyshän on työmatkasta.
Vierailija kirjoitti:
Kurfürstendamm
Ihana eläintarha ja pandar vieressä.
Eläintarhaa en suosittele, mutta alue on keskeisellä alueella ja helposti tavoitettavissa joka puolelta ja siitä taas kaikki. lisäksi myös kauniita vanhoja rakennuksia kaipaa , niitä täynnä. Olin siellä viimeksi vuonna 2018 ja silloin lokakuun lopulle osui vielä helle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurfürstendamm
Ihana eläintarha ja pandar vieressä.Eläintarhaa en suosittele, mutta alue on keskeisellä alueella ja helposti tavoitettavissa joka puolelta ja siitä taas kaikki. lisäksi myös kauniita vanhoja rakennuksia kaipaa , niitä täynnä. Olin siellä viimeksi vuonna 2018 ja silloin lokakuun lopulle osui vielä helle :)
Sori, luin vasta aloituksesi.
Ei olekaan sulle sopiva paikka
Mitte tai Kreuzberg. Riippuu, haluaako asua entisen Länsi- vai Itä-Berliinin puolella. Kaiken kaikkiaan asialla ei ole juuri merkitystä, koska liikenneyhteydet on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttäviä suosituksia.
Niin, oma suosituksesi?
Kysymyshän on työmatkasta.
Vaikka kyse on työmatkasta, olen yllättävän paljon vapaalla. Teen töitä etänä pääosin normaalin suomalaisen työpäivän, mutta joudun käymään muutamien asiakkaiden luona parin ison jutun takia. Se on helpompaa ja nopeampaa jos olen jo kaupungissa, sillä käyntien tarkkaa ajankohtaa ei voi tietää. Siksi ei ole välttämätöntä olla tietyllä alueella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurfürstendamm
Ihana eläintarha ja pandar vieressä.Eläintarhaa en suosittele, mutta alue on keskeisellä alueella ja helposti tavoitettavissa joka puolelta ja siitä taas kaikki. lisäksi myös kauniita vanhoja rakennuksia kaipaa , niitä täynnä. Olin siellä viimeksi vuonna 2018 ja silloin lokakuun lopulle osui vielä helle :)
Sori, luin vasta aloituksesi.
Ei olekaan sulle sopiva paikka
Miten niin?
Friedrichshain ja New Berlin hotel. Vietin heidän junior suitessa pari viikkoa työasioissa, oli hyvä.
Jos haluaa tietää, miltä DDR:n aikainen Itä-Berliini näytti, ei tarvitse mennä kuin marraskuisessa räntäsateessa Hakaniemen torille.
Vierailija kirjoitti:
Friedrichshain ja New Berlin hotel. Vietin heidän junior suitessa pari viikkoa työasioissa, oli hyvä.
Kiitos, tutustun tähän! Lisää vinkkejä? Ap
Mitte
Schöneberg
Itsellänikin on työmatka ulkomaille reilun viikon päästä. Hotellin olen varannut mahd. läheltä toimistoa, jossa joudun tekemään taas tosi pitkää päivää. Hotellille on vain n. 15 min kävelymatka; taksihan se on yleensä käytössä, jos välimatkat asemille, hotelleille jne. ovat pidempiä.