Mitä tekee naisella, joka ei suostu imemään kullia?

Vierailija

Kysymys on otsikossa. Näitä tulee välilä vastaan. Saan toki seisomaan ilman suuseksiäkin, mutta pidän siitä, kun kulliani imetään oikein kunnolla. Tykkään myös aidosti pillun nuolemisesta, ja teen sitä, vaikka olisi tiedossa, ettei nainen suostu ottamaan suihin.

Mutta siihen yhteen kertaan se sitten jääkin. Toista ei varmasti tule. Jos on niin paljon estoja, ettei halua/pysty/viitsi ottaa kullia suuhun, niin se nainen ei sitten ole minulle se oikea. Eikä sitä tarvitse tehdä sen ihmeempää draamaa. Seuraava todennäköisesti sitä imee.

Tällaisia mietteitä näin lauantai-iltana.

Huomenna onneksi tulee kylään sellainen mimmi, joka tykkää sekä ottaa että antaa suuseksiä. Häntä odotellessa. ;)

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä tekee miehellä, joka ei ymmärrä, että toisten seksuaalisia rajoja ja itsemääräysoikeutta (ts. "en pidä oraaliseksistä") pitää kunnioittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset tykkää edes saada suuseksiä. Minä en halua suuseksiä vastaanottaa ollenkaan.

Sori, mutta olet myös täysin hyödytön. Nautin suuseksin antamisesta paljon, enkä haluaisi olla parisuhteessa noin estoisen naisen kanssa. AP

Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee miehellä, joka ei ymmärrä, että toisten seksuaalisia rajoja ja itsemääräysoikeutta (ts. "en pidä oraaliseksistä") pitää kunnioittaa?

Öööö, anteeksi kuinka? Kyllähän minä kunnoitan! En painosta ottamaan suihin, mutta en myöskään ole harrastamassa ko. naisen kanssa ikinä enää seksiä. Eikö siinä ole jo ihan tarpeeksi kunnioitusta? :D Vai voisitko vielä selventää tuota feminististä aivopieruasi? Et voi olla noin tyhmä! :D AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat