Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras/parhaat kirppislöytösi ikinä!

kirppistelijä
28.11.2015 |

Mä rakastan kirppiksillä kiertelyä, ja parhaat löydöt ovat kahdesta eri kategoriasta. Ensinnäkin etsin muutamia jo myynnistä poistuneita vanhoja esineitä, joiden valmistus on lopetettu. Näitä jos löydän, niin hinnalla ei ole kauheasti merkitystä, toki aivan älyttömiä en maksa, mutta periaatteessa olen onnellinen jos niitä löydän ja ostan lähes aina.

Toinen kategoria on edulliset tarpeelliset löydöt, kuten (merkki)vaatteet itselle super edullisesti, laukut, lähes käyttämättömät lastenvaatteet murto-osalla hinnasta yms. Olen löytänyt itselleni esim arvokkaan uuden villakangastakin 14 e (ovh pari sataa), gaborin uudet kengät 2 e, eccon uudet sandaalit 10 e, goretex-nilkkurit 7 e, vagabondin uudenveroiset ballerinat 7 e jne. Uudenveroisia tunikoita, mekkoja, neuletakkeja 2-15 e/kpl (kaupassa hinnat n. 60-100 e luokkaa) .

Lapsille olen löytänyt hyväkuntoisia tai uusia kirjoja 1-4 e/kpl, trikoisia tunikoita n. 3-5 e/kpl (kaupassa 15-25 e/kpl), goretex-lenkkareita 5-15 e/kpl (kaupassa 60-80 e). Ja ostan vain uudenveroisia, hyvin vähän käytettyjä ja max pari vuotta vanhoja malleja, olen todella tarkka miten lapseni ja itseni puen. Paljon aikaahan tuohon menee verrattuna kaupasta suoraan ostamiseen, mutta säästö on ihan valtava. Ja kierrätän myös oman käytön jälkeen lähes kaiken, parhaimmat myyn kirpparilla edullisesti ja loput annan kavereiden lapsille. En edes muista koska olisin viimeksi ostanut itselleni tai lapsille uutena kaupasta esim kenkiä tai takkeja.

Alusvaatteet, sukat ym ostan aina uutena, samoin omat farkut ja housut, koska en jaksa sovitella kirppareilla. Yläosat, takit ja kengät taas löytyvät lähes uudenveroisina lähes kaikki kun jaksaa etsiä. Kannattavaa myös myyjille, kun saa omat hutiostot kierrätettyä. Kirpparit rules!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjakinvärinen Mulberryn klasikkolaukku, 2, 5 € !!!!

Arvatkaa vain, hypähdinkö kattoon, kun näin hinnaan :)

Varmaan tosi aito :D

Vierailija
42/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bengalin tiikeri DVD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi osti markka-aikaan Bertoja-tuolit 2 kpl yhteensä 2 markkaa. Vuosi 1980 ja hintaa kysellyt perässä paikalle tullut nainen oli pyörtyä kiukusta...

Miksei nainen tehnyt parempaa tarjousta? Minä tekisin, jos näkisin että joku neuvottelee sellaisesta tuotteesta jonka minä aivan erityisesti haluaisin ja olisin valmis maksamaan siitä olennaisesti enemmän kuin se kolme sekuntia aiemmin paikalle sattunut.

Anoppi ehti tuolit maksaa juuri ennen kuin perässä tullut kyseli häneltä että paljonko noista maksoit. Kaupat oli siis jo tehty ja enää ei voinut kyselijä kuin kihistä kiukusta.

Tuolit oli huonossa maalissa ja ihmiset piti niitä romuna.

Vierailija
44/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella arvokbkaan, raskaan ja paksun kultaisen ranneketjun 5€. Pöydässä oli selvästi jonkun vanhan naisen jäänistö tuotu suoraan myyntiin. Tein muitakin hyviä löytöjä mutta tuo rannekoru oli uskomaton löytö! On vielä lisäksi todella hyvän näköinen :)

Eikö sua inhota ostaa kuolleelta..

Melko nerokas kysymys ...

Vierailija
45/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin säilynyt 70-luvun nahkatakki 12e:lla.

M22

Vierailija
46/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bengalin tiikeri DVD.

Mitäpä maksoit? Mä sain tuon muutama kk sitten satkulla!!!!!! Oon kyllä tosi onnellinen! Ja aika harvinainenkin vielä, säkin teit löydön!

Vierailija
47/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Elviksen sinkkua 50-luvulta, aito Burberryn takki ( vanha klassikko-malli), sekä Hermesin silkkihuivi. Aitoja ovat.

Vierailija
48/56 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumisoittorasia 2e. Uskon saavani siitä vielä voittoa. Eräs nainen juoksi luokseni, kun kuuli soiton ja kysyi ostatko sen? Melkein kädestä jo kiskoi. Kun sanoin että ostan tietenkin, meinasi pelipöksynsä repiä. Vai niin, sanoi ja lähti.

Vierailija
49/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki 7e, laukku 13e, muumimuki 3e ja kengät 6e on ne parhaimmat löydöt :) ja kaikki nuo ovat edelleen käytössä

Vierailija
50/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ja hyväkuntoinen, Suomessa kohtalaisen harvinainen Louis Vuittonin laukku tarttui matkaan eurolla eräiltä tasarahapäiviltä.

Vierailija
51/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bengalin tiikeri DVD.

Vau, harvoin tarjolla :-)!

Vierailija
52/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konjakinvärinen Mulberryn klasikkolaukku, 2, 5 € !!!!

Arvatkaa vain, hypähdinkö kattoon, kun näin hinnaan :)

Varmaan tosi aito :D

On muuten tosiaan aito, siksi olikin todellinen löytö.

(Ps. tunnistan aidon Mullberyn)

Vierailija
53/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöarvoltaan parhaimmat on olleet musta laukku, jonkatyylistä olin pitkään etsinyt, hinta 4e, lähes käyttämättömät talvisaappaat/maiharit/mitkälie, kuin mun jaloille tehdyt 8e, tummansiniset kangaskengät, jotka on olleet nyt viisi vuotta käytössä ja nyt alkaa vasta pohjasta huomaamaan, että kilometrejä on takana 2e ja Puman kollarit 3e.

Suurin osa omista ja lasten vaatteista on kirppareilta, joten paljon on loistavia löytöjä tullut tehtyä, mutta nuo on ne parhaimmat.

Rahallisesti sitten kuuden hengen ruokaryhmä 100e. Pöydässä hiukan elämisenjälkiä, mutta tuolit kuin uudet.

Vierailija
54/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Vahtasin niin intensiivisesti myyntipöytiä, että kävelin suoraan syliin. Ei edes yrittänyt väistää.

Ihana 42-vuotias (tuolloin) ja melkein kuin uusi! Ahkerassa käytössä on ollut mutta paranee vaan vanhetessaan.

Todellinen helmi :)

Vierailija
55/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty.fi:stä olen löytänyt vaikka mitä. Viimeisimpänä nahkaiset niittikorkkarit, päättäjäisjuhlamekko ja clutch varmaan viidesosaan siitä hinnasta mitä nellyllä ois maksanu. Ja kuitenki laput kiinni kaikissa.

Vierailija
56/56 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumisoittorasia 2e. Uskon saavani siitä vielä voittoa. Eräs nainen juoksi luokseni, kun kuuli soiton ja kysyi ostatko sen? Melkein kädestä jo kiskoi. Kun sanoin että ostan tietenkin, meinasi pelipöksynsä repiä. Vai niin, sanoi ja lähti.

Koska kaikki tusinamuumi on kultaa?

Muistathan, että pitää saada katettua sen ostohinnan lisäksi myös matkat, säilytys ja muut kulut, jonka jälkeen saatu raha on vasta voittoa. Lisäksi tietenkin verot pitää muistaa ilmoittaa, sillä ne joutuu maksamaan, mikäli käytetty tavara on ostettu uudelleenmyyntitarkotuksessa.