Mitä meinaat puuhata näin lauantai-iltana?
Itse menen kohta puoliin saunaan, sitten varmaankin keittelen teet.
Kommentit (31)
Kuuntelen David Bowien uusinta hittibiisiä ja jammailen villasukat jalassa. :)
Kävin saunassa, juon olutta ja teen viimeiset silaukset graduuni. Lasten iltapalat ja nukkumaan laitot meneillään. Mukava ilta.
Kuuntelen mussiikkiva, pyörin palstalla ja syön pitsaa. Kohta katson karibian piraatteja ja syön pitsaa. Elämäni on tapahtumarikasta.
Terveisin Naispelko22
Me syötiin myöhäiseksi päivälliseksi uunilohta. Kävin sateessa lenkillä ja jälkkäriksi pari joulutorttua ettei vaan laihtumaan pääse ;)' Nyt televisiota katsellaan, toinen lapsista tossa vielä palloilee, toinen laitettiin jo sänkyyn. Koneet pitäisi vielä ladata ajastuksella, sitten lasillinen viiniä ja sänkyyn toivottavasti ennen ysiä. Eli eipä kummoisia.
Lapsi meni puolisen tuntia sitten nukkumaan, mies touhuaa omiaan yläkerrassa ja mä palstailen.
Jotain herkkuiltapalaa voisin tehdä kun nämä loppuraskauden kiristelyt vähän tasoittuvat reippaan päivän jäljiltä. Sitten palstailen lisää ja menen varmaan kymmenen jälkeen nukkumaan.
Sitä ihan normaalia, mies pelaa tietokonetta ja mulla tylsää...
Kakarat kirkuu ja mies ei tee mitään...
Katson Teema-kanavan leffoja, lueskelen av:ta, ja juon jotain lämmintä. En yleensäkään tee mitään erityistä, mutta nyt flunssa rajoittaa sitäkin vähää. Onneksi voin ihan rauhassa levätä.
Toivon muille hyvää lauantai-iltaa!