Metti Forssellin Luksus-imuri
Tästä on täytynyt olla jo ketju täällä, mutta millaisia tunteita herättää mammoissa "Swarovski imuri, joka on koristeltu yli 20 000 kristallilla"? Meneekö suoraan joulutoive-listalle?
http://www.mettiforssell.com/2015/11/2702/
Ajattelin ensin, että tämän täytyy olla jotain sairasta utopistista parodiaa, jota en kykene ymmärtämään, mutta sitten tajusin, että kyseessä on uuden ajan imuri-mainos. Kommentointiboksilaiset lienevät Electroluxin väkeä, tai ovat toiselta planeetalta- mikä muu voisi selittää kommentit kuten "mielenkiintoinen postaus" "rakastan imurointia" "upea imuri" jne.
Kommentit (221)
Vähän off-topicina:
Voi että kun naiset rupeaisivat boikotoimaan sadistisia Lubukka-kenkiä. Eihän niillä voi kuin viisi minuuttia huojua tuskaisena, sitten on päästävä istumaan. Ihmetyttää, että tällaisten kidutusvälineiden keksijä on niinkin suuresti arvostettu "suunnittelija" kuin tämä C. Loubutain.
Noi kengät on sairaat. Ja silti (vai tämän takia??) ne ovat maailman himotuimmat pläägät. Ei saatana, antakaa mulle mun tennarit ja heti.
Tuollaisia kuvia on tosi paljon instassa, ne ovat suosittuja ja ruokakuvissa ei haeta kultaisen leikkauksen suhteita.. hohoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topicina:
Voi että kun naiset rupeaisivat boikotoimaan sadistisia Lubukka-kenkiä. Eihän niillä voi kuin viisi minuuttia huojua tuskaisena, sitten on päästävä istumaan. Ihmetyttää, että tällaisten kidutusvälineiden keksijä on niinkin suuresti arvostettu "suunnittelija" kuin tämä C. Loubutain.
Noi kengät on sairaat. Ja silti (vai tämän takia??) ne ovat maailman himotuimmat pläägät. Ei saatana, antakaa mulle mun tennarit ja heti.
Louboutaineja saa matalinakin, jopa sandaaleina.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia kuvia on tosi paljon instassa, ne ovat suosittuja ja ruokakuvissa ei haeta kultaisen leikkauksen suhteita.. hohoijaa.
No hohhoijaaa vaan itsellesi: ihminen, jolla on vähänkään taiteellista silmää hakee kyllä kaikissa kuvissaan kultaista leikkausta ja silmää miellyttävää sommittelua. Mutta taitaa olla sama juttu kuin kenkien kanssa: jos kerran muutkin tekevät noin niin silloin sen täytyy olla hienoa. Omasta järjen ja silmän käytöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/8hrqL-Nbbc/?taken-by=mettiforssell
Jo on aamiainen, ihan näyttää että on noin 1 cm mössöä lautasen pohjalla! Kyllähän tuolla painaa koko päivän!
Tässäkin: sentti jogurttia lautasen pohjalla, ja sitten hirveää näpertelyä että saadaan se näyttämään hienolta. Toi mansikan filerointi... Ehkä että näyttäisi että on syöty enemmän?
https://www.instagram.com/p/7SJTCutbbq/?taken-by=mettiforssell
No ei hemmetti että jollain on aikaa näperrellä... Mutta: taiteellista silmää Metiltä ei löydy kyllä pätkääkään. Tuollaiset säännölliset muodot ja kuviot vailla hakuajaan kultaisen leikkauksen suhteista (kun kerran ottaa kuvat vielä ihan kohtisuoraan ylhäältä päin) näyttää ihan lapsen tekemiltä.
No jestas, mä vaan meinasin että pieniltä näyttää annokset. Muuten ihan kivoja kuvia, ja tarpeeksi kauniita katsoa :D Olen vähän eri mieltä tuostakin, että näyttää lapsen tekemiltä.
Eikä sekään nyt mitään jos aamiaisella syö vähän, jos muuten sitten syö enemmän. Metin ulkonäkö nyt vaan näyttää siltä, että ei se syö.
Vierailija kirjoitti:
Eletroluxin sivujen mukaan ton imurin ohv olis 299 €. Mutta toihan nyt on ihan halpisversio luksusimureista. Muutama vuosi sitten Electrolux teki maailmanennätyksen Swarowski-kristallein koristellulla imurilla jonka hinta oli yli 20 000 $.
http://www.pocket-lint.com/news/94531-electrolux-diamond-encrusted-ergo…
Ahaa, että tää "luksusimuri" onkin ihan tavallisen huuberin hintainen halpisversio tuosta varsinaisesta luksusimurista. No jestas... itselläni olis kohta uuden pesukoneen hankinta edessä, pitäisköhän sillekin järjestää sitten vimpanpäälle illalliskutsut ja vuokrata kokkija vieraille lainakorut. Ja toivottaa näin uus kodinkone tervetulleeksi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteen, mutta ovatko nuo lupsukkakengät jotenkin aivan erityisen ikävät jalassa, kun suunnilleen nainen kuin nainen seisoo niillä vinksallaan ja jopa kompuroi tyyliin minttuvirtanen? Virtanenhan otti siskonsa häissä popot kokonaan pois jalastakin kun ilmeisesti painoi vaivaisenluita. Korot näyttävät olevan järjettömän korkeat ja varvasosa lyhyt niin että yhdellä sun toisella varpaanvälit pilkottaa rumasti avokkaan suuaukosta.
Virtasellahan roikkui varpaat keulasta ulkona liian pienistä Luputtimista, näytti hassulta kun tarkoitus on että niistä näkyy vähän varvasta eikä roiku mitään varpaita.
Luputtimiahan kutsutaan yleensä puolen tunnin kengiksi koska ne jalassa ei pysty seistä kauempaa. Niissä on todella epäsuomalainen lesti, eli sopivat lähinnä italialaiseen matalaan kapeaan jalkaan. Vaikka merkki on ranskalainen niin ne valmistetaan Italiassa.
Nurkkaan juhlissa unohtunut imuri on yhtä paha tyylirikko kuin liian pienet Luputtimet.
- Kunpa tuo olisi fiksu, Annassa kerrotaan Mikaelin ajatelleen, kun hän näki Metin.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288768554067.html
Hah. Oikeesti luxus imuri :D en kestä tätä myötähäpeän määrää!
Tää ei ookkaan mikä tahansa imuri, tää tekee luksusta. Eli kun imuroit pölyhiukkaset kotoa niin luksus imuri muuttaa ne pieniksi timanteiksi sisuksissaan. Niitä timantteja voi sitten liimailla elektroluxin kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaaa vaan itsellesi: ihminen, jolla on vähänkään taiteellista silmää hakee kyllä kaikissa kuvissaan kultaista leikkausta ja silmää miellyttävää sommittelua. Mutta taitaa olla sama juttu kuin kenkien kanssa: jos kerran muutkin tekevät noin niin silloin sen täytyy olla hienoa. Omasta järjen ja silmän käytöstä viis.
Hohhoijaa, olen taiteilija ;)
Säännöt on luotu rikottaviksi! Tosin nuo kuvat, vaikka ovatkin sieviä, ovat liian matkittuja miellyttääkseni minun taiteellista silmääni. Nättejä ja kivoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luksusta on siinä, että emäntä joutuu itse siivoamaan? Takahuoneesta olisi pitänyt tulla salskea palvelijamies hoitamaan tuollaiset vähäarvoiset työt.
Luksus-Jyrgen -Giorgio tulee moppaamaan mammojen ylimääräiset kynttiläillallisten pullanmurut karvalankamatoilta samalla notkea lanne lambaadaa säkehdyttävästi vatkaten swarowski navassa kimallellen -- mutta vain paremmissa luksuspiireissä.
Voisin kuvitella, että jossain Fingerporissa olisi timantein koristeltu imuri (kuka edes keksi tällaisen yhdistelmän tai sen että imuriin täytyy yhdistää luksus??).
Tuossa postauksessa on niin paljon huumorin aineksia, että ei tarvitse kun avata se ja nähdä kolmas kuva, jossa Luksusimurin musta varsi pilkottaa kauniin valkoisen kattauksen takaa ja repeäminen on taattu :D Metin haukkuminen ei mielestäni kuulu tähän ketjuun. Hänelle pitäisi oikeasti antaa joku vuoden huumoriteko palkinto :D
Odotan vesi kielellä seuraavia blogiyhteistyökuvioita Electroluxilta, joka Metin mukaan "toimii Suomen kokkimaajoukkueen pääyhteisyökumppanina". Millaisesta imuroinnista saammekaan jatkossa lukea...
Kirjoitustyyleistä päätellen hömppäblogistikseiksi ryhtyy jostakin syystä naisia, jotka eivät koskaan lue mitään muuta kuin toisia hömppäblogeja. Näin heille kehittyy käsitys hyvästä blogi-ilmaisusta ja samalla katoaa taju siitä että muu maailma haukkoo henkeään ja hirnuu korniin sanahelinään vahingossa törmätessään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topicina:
Ne ovat selkeästi "istumakengät" eli eivät ole tarkoitettu kävelemiseen :). Niillä pystyy juuri ja juuri muutaman askeleen ottamaan, kun maailmanluokan huipputähtinäyttelijätär astuu näyttämölle haastateltavaksi. Näillä mielikuvilla kenkiä myydään taviksille kalliilla hinnalla arkikäyttöön. Aika hassua se on :).
Blondi :D
Lukeeko joku ihan oikeesti tuon blogia
No ei hemmetti että jollain on aikaa näperrellä... Mutta: taiteellista silmää Metiltä ei löydy kyllä pätkääkään. Tuollaiset säännölliset muodot ja kuviot vailla hakuajaan kultaisen leikkauksen suhteista (kun kerran ottaa kuvat vielä ihan kohtisuoraan ylhäältä päin) näyttää ihan lapsen tekemiltä.