Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kirja nyt kesken? Mitä luit viimeksi?

Vierailija

Mä sain eilen loppuun Joonas Konstigin Perkeleen. Aloitin Piper Kermanin Orange is the New Blackin, johon siis tämä tv-sarja perustuu. Lisäksi mulla on kesken Hannu Mäkelän Venäjää aikuisille.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Riikka Pelon Jokapäiväinen elämämme loppui justiinsa, jätin samaan aikaan Kapteeni Corellin mandoliinin lopun lukematta koska en ollut sillä tuulella (luen sitä kolmatta kertaa), ja nyt on kesken Christien 4.50 Paddingtonista :)

Vierailija

Luin toissapäivänä loppuun Lehtolaisen Surunpotkun. Kesken on Helena Ruuskan elämäkerta Eeva Joenpellosta. Joululukemista pitäisi alkaa hankkimaan, kun pukkinei tuo. Olen mieltynyt nykyään enemmän ekirjoihin, kun ei tarvitse raahata kirjoja lomallekaan mukaan ja on kätevä hankkia saman tien. Onko joku lukenut jo uusimman Finlandia voittajan?

Vierailija

Kesken on Victor Hugon Kurjat. Sitä ennen luin Jules Vernen Maailman ympäri 80 päivässä. Oli muuten hauska kirja! Tuo Piper Kermanin Orange is the new black on seuraavaksi vuorossa, kunhan tuo Kurjat on kahlattu.

Vierailija

Sain loppuun Sarah Watersin Parempaa väkeä-kirjan. Nyt vuorossa Kate Mortonin Hylätty puutarha ja Kaari Utrion Paperiprinssi.

Vierailija

Opiskelen yliopistossa kirjallisuutta ja opinnot tappavat aika hyvin lukuinnon. Kevään ja syksyn aikana joutuu lukemaan niin paljon tenttikirjoja, ettei oikein jaksa siinä lisäksi lukea ylimääräistä kaunokirjallisuutta. Luenkin sitten kesällä ja joululomalla.

Ja kun tenttii maailmankirjallisuuden klassikoita, niin sitten vapaa-ajalla kiinnostaa chick-lit ja muu hömppä :D

Vierailija

Parhaillaan mulla on kesken Anders de la Motten Kupla ja lopetin juuri tällä viikolla edellisen osan Lumeen. Muita viime aikoina lukemiani kirjoja ovat mm. Charlaine Harrisin Harper-sarjan kolmas (nyt aloittelen neljättä englanniksi) ja James Freyn Endgamen ensimmäinen osa.

Vierailija

Anna Karenina :) Sitä ennen Kuiskaajat, en muista kenen kirja ja ehdin jo palauttaa, mutta kertoi yksityisten ihmisten elämästä Stalinin aikana. Venäjäteemalla siis mennään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna Karenina :) Sitä ennen Kuiskaajat, en muista kenen kirja ja ehdin jo palauttaa, mutta kertoi yksityisten ihmisten elämästä Stalinin aikana. Venäjäteemalla siis mennään...

Kiitos, kiitos, kiitos! Kuulostaa just mulle sopivalta. Laitan heti ylös! (Anna Karenina on muuten MAHTAVA.)

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat